Sorteren

vakanties Skala Potamias (Golden Beach)

Reviews over Skala Potamias (Golden Beach)

fantastische baai

j.v.breugel
    19-6-2015
    mooi zandstrand ,zee loopt tot een paar honderd meter af dus ideaal voor kinderen,gezellige reataurantjes

Mooi gelegen dorp

htielken
    11-10-2014
    Skala Potamias is prachtig gelegen in een mooie groene omgeving. Er zijn voldoende restaurantjes om lekker te eten. Het strand vonden we minder bijzonder dan we van tevoren op basis van alle beschrijvingen hadden verwacht. Het is vrij smal en volgebouwd met strandbedjes waar je overigens niets voor betaalt als je een drankje bestelt. Verder was het, zelfs in september, behoorlijk druk door de vele bezoekers uit Oost-Europa. Al met al hebben wij het prima naar ons zin gehad, maar we zullen hier niet voor een tweede keer terugkeren.
Skala Potamias (Golden Beach) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 62 reviews