vakanties Skala Potamias (Golden Beach)

Reviews over Skala Potamias (Golden Beach)

Fantastisch!

Catharinauit1960,
    17-6-2018

Wat een heerlijk hotel! Fijne kamers met heerlijke cocosmat bedden en (massage)douche. Een heerlijk uitgebreid ontbijt dat dagelijks wordt afgewisseld. Nog nooit zo'n goed ontbijt gehad in meer dan 30 jaar Griekenland. Alles klopt er: kamers, ontbijt (ruimte), zwembad, tuin en poolbar. En alles schoon en opgeruimd! Maar bovenal de persoonlijke 'touch' van staf en personeel; wat een vriendelijke en attente mensen. Een toppertje!!!

Fijn hotel in relaxte omgeving

Sophie,
    18-6-2016

Samen met een vriendin een weekje in Blue Studio's gezeten. We waren de eerste gasten van de nieuwe eigenaresse, die ontzetten gastvrij en vriendelijk is. Kamers werden elke dag schoongemaakr en er lagen schone handdoeken.

De ligging is prima. Op loopafstand van barstreet, het strand en cameo eiland, maar wel lekker in de rustige natuur.

Ik zal blue studio's zeker aanbevelen!!!

Nooit meer

Mieke,
    22-5-2016

Prachtig strand. Super vriendelijke bediening. Elke dag plek vooraan gereserveerd omdat wij ook ' s avonds kwamen eten in hetzelfde tentje. Op zich willen wij wat meer doen en zien dan hier mogelijk was. Misten ook het autentieke Griekenland. Is hier allemaal vrij modern. Zijn eigenlijk geen strandtypes en dat moet je hier wel zijn. Als je dat bent is jet hier ideaal! Prachtige baai. Heerlijk blauw helder water. Douches. Super!

heerlijke vakantie in een prima appartement!

erikhutch,
    30-7-2015

de ligging van het appartement is aan een parallelweg van de boulevard bij het rustige stukje van de boulevard .

Je kunt een steegje doorsteken en bent direct op het strand.

Het strand is daar een prima plek om te snorkelen , na ongeveer 2 meter stenen ( waterschoenen zijn wel een must , zijn voor ongeveer 6 euro te koop in de kiosk) is er een strook zand waar het niet diep is .

Wanneer je bij de taverne een kop koffie besteld , mag je de hele dag gebruik maken van hun strandstoelen , erg vriendelijke mensen.

In het appartementencomplex is het overdag erg rustig , 's avonds spelen de kinderen van alle nationaliteiten op het grasveld in de tuin .

De eerste avond waren wij erg moe en speelden zij verstoppertje in het gangetje naast ons appartement , na gevraagd te hebben of zij zachtjes wilden doen , stopten zij met spelen daar.

Na 24.00 uur is het stil.

Het is schoon , bedden zijn wel erg hard , personeel erg vriendelijk.

Al met al een prima plek om een ontspannen vakantie te vieren

Prachtig gelegen hotel met goede service.

Harry van den Berg,
    14-7-2015

Het hotel is mooi gelegen tegen een bergwand.Dit houd wel een klim in vanaf het strand en hoofdstraat.(10-15 minuten) De kamers met zeezicht (simpel ingericht - met ruime badkamer) hebben een prachtig uitzicht over de baai. Eigenaars en personeel zorgen goed voor je.Restaurant met heerlijk eten en mooi uitzicht.Alleen ontbijt is niet erg uitgebreid.Zelf je ontbijtspullen opruimen.Kamers worden bijna dagelijks (niet op zondag) schoongemaakt.Handdoeken regelmatig verwisseld.

Voldoende parkeergelegenheid voor je huurauto.Klein zwembad met uitzicht.In de omgeving zijn nog enkele goede restaurants te vinden.

Skala Potamias (Golden Beach) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 64 reviews