• Type accommodatie

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

vakanties Skala Potamias (Golden Beach)

Reviews over Skala Potamias (Golden Beach)

Fantastische vakantie

Jackie
    6-9-2018

Het is een prachtig strand met een hele gezellige boulevard en restaurants waar je heerlijk kunt eten! De Grieken daar vinden het ook ech heel bijzonder als ze een klant uit Nederland in hun restaurant mogen verwelkomen. Verder is het echt een aanrader om een scooter te huren daar, voor maar €20,- voor een hele dag!!!, en het eiland Thassos helemaal rond te gaan. Genieten van het mooie strand daar maar ook echt erop uitgaan!!!

Minder is dat Golden Beach wel echt het stuk strand is met restaurants, winkeltjes etc etc maar dus een aanrader om niet je eigen te beperken tot dit strand maar ook echt andere stadjes en strandjes te gaan bezoeken tijdens je vakantie daar!!!

Jammer, niet meer voor ons!

Catharinauit1960
    22-6-2018

Na zo'n 15 jaar terug naar Thassos, nu naar Skala Potamias. Het is een leuk dorp met boulevard. Door de vele, vele vakantiegasten uit Bulgarije én Roemenië is er weinig meer over van de Griekse sfeer. En heel erg jammer dat er begin juni weinig of geen terrasje open is om wat te borrelen 's avonds. Qua restaurants springen er voor ons 2 uit en dat zijn Krambousa en Green Sea: heerlijk eten. Beiden hebben nog wél de Griekse sfeer én hele mooie Griekse muziek. En voor Green Sea geldt ook nog dat je overdag gebruik mag maken van de strandbedjes en parasols, als je een drankje bestelt. Ga dan ook meteen daar lunchen, want ze hebben een prima kaart. Verder zijn we nog eens terug gegaan naar Limenaria (waar we 15 jaar terug verbleven), wat een verschil. Zo enorm groot en uitgebouwd en hier verblijven enorm veel Serviers. Voor ons ook niet meer de plek om vakantie te vieren. Helaas gaat er bij ons een streep door Thassos, niet meer voor ons.

fantastische baai

j.v.breugel
    19-6-2015

mooi zandstrand ,zee loopt tot een paar honderd meter af dus ideaal voor kinderen,gezellige reataurantjes

Mooi gelegen dorp

htielken
    11-10-2014

Skala Potamias is prachtig gelegen in een mooie groene omgeving. Er zijn voldoende restaurantjes om lekker te eten. Het strand vonden we minder bijzonder dan we van tevoren op basis van alle beschrijvingen hadden verwacht. Het is vrij smal en volgebouwd met strandbedjes waar je overigens niets voor betaalt als je een drankje bestelt. Verder was het, zelfs in september, behoorlijk druk door de vele bezoekers uit Oost-Europa. Al met al hebben wij het prima naar ons zin gehad, maar we zullen hier niet voor een tweede keer terugkeren.

Skala Potamias (Golden Beach) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 64 reviews