Skala Potamias (Golden Beach)

Vakantie in Skala Potamias (Golden Beach)

vakanties Skala Potamias (Golden Beach)

Reviews over Skala Potamias (Golden Beach)

• 9Jackie25-06-2019

Fantastische vakantie!!!

Heerlijk strand, tourisme op zijn minst. Genieten in een échte Griekse sfeer was deze vakantie! Wij verbleven aan een hotel aan het strand. Zo kun je overdag lekker zonnen en zwemmen en savonds lekker over de boulevard lopen en kiezen uit de vele restaurants die zich daar bevinden. Ben je meer een avonturier? Geen probleem, huur bijvoorbeeld een quad of een scootertje en ga het hele eiland rond om nog meer prachtige foto’s voor in je album te bemachtigen! Wij hebben het eiland rond gedaan, op elk plaatsje genoten. Stranddagen gehad waarbij we lekker niks deden als luilakken. En bovenal het eten is er natuurlijk fan-tasch-tisch!!! Het eiland is te bereiken per boot. Zorg dat je je vliegtickets naar Kavala haalt en overnacht aan de prachtige haven en vertrek op een van de vele tijdstippen naar het eiland Thassos!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Jackie06-09-2018

Fantastische vakantie

Het is een prachtig strand met een hele gezellige boulevard en restaurants waar je heerlijk kunt eten! De Grieken daar vinden het ook ech heel bijzonder als ze een klant uit Nederland in hun restaurant mogen verwelkomen. Verder is het echt een aanrader om een scooter te huren daar, voor maar €20,- voor een hele dag!!!, en het eiland Thassos helemaal rond te gaan. Genieten van het mooie strand daar maar ook echt erop uitgaan!!!

Minder is dat Golden Beach wel echt het stuk strand is met restaurants, winkeltjes etc etc maar dus een aanrader om niet je eigen te beperken tot dit strand maar ook echt andere stadjes en strandjes te gaan bezoeken tijdens je vakantie daar!!!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Catharinauit196022-06-2018

Jammer, niet meer voor ons!

Na zo'n 15 jaar terug naar Thassos, nu naar Skala Potamias. Het is een leuk dorp met boulevard. Door de vele, vele vakantiegasten uit Bulgarije én Roemenië is er weinig meer over van de Griekse sfeer. En heel erg jammer dat er begin juni weinig of geen terrasje open is om wat te borrelen 's avonds. Qua restaurants springen er voor ons 2 uit en dat zijn Krambousa en Green Sea: heerlijk eten. Beiden hebben nog wél de Griekse sfeer én hele mooie Griekse muziek. En voor Green Sea geldt ook nog dat je overdag gebruik mag maken van de strandbedjes en parasols, als je een drankje bestelt. Ga dan ook meteen daar lunchen, want ze hebben een prima kaart. Verder zijn we nog eens terug gegaan naar Limenaria (waar we 15 jaar terug verbleven), wat een verschil. Zo enorm groot en uitgebouwd en hier verblijven enorm veel Serviers. Voor ons ook niet meer de plek om vakantie te vieren. Helaas gaat er bij ons een streep door Thassos, niet meer voor ons.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juni 2018

• 3Mrs.L28-09-2016

Nooit meer !!

Was jarenlang een ontzettend leuke plaats, maar de sfeer is helemaal verdwenen. Dit voornamelijk door de vele Bulgaren en Roemenen die hier komen. We hebben diverse mensen ontmoet op andere eilanden die precies hetzelfde zeiden. Jammer maar helaas.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 8Stranden

• 6Mieke22-05-2016

Super mits je een strandtype bent.

Prachtige baai. Mooi schoon zandstrand. Vriendelijke bediening. Bedjes elke dag gereserveer ook als we pas laat kwamen. We aten 's avonds bij hetzelfde restaurant van het stukje strand. Lieve mensen. Prachtig uitzicht. Verder in deze plaats niets te beleven. Alleen rust en strand/zee.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 6Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Mariolka6617-09-2015

Cudowne miejsce

W takie miejsca chce się wracać.....

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 4kardemon13-07-2015

Niet meer wat het was......

De rust is weg, de sfeer is weg. We gaan op zoek naar een ander eiland. Dag Thassos, vroeger was je leuker.

• 5Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 7Omgeving
    • 3Sfeer in stad

• 9j.v.breugel19-06-2015

fantastische baai

mooi zandstrand ,zee loopt tot een paar honderd meter af dus ideaal voor kinderen,gezellige reataurantjes

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

• 1Dagmara08-05-2015

Odradzamy!

Lepiej dopłacić i znaleźć się w lepszym miejscu, pomimo że cena była naprawdę niska, nie warto się denerwować i spędzać urlopu w takim miejscu - brudne niedosprzątane pokoje, b. niemili właściciele nastawieni wyłącznie na zysk, żona właściciela Polka co może tłumaczyć trakotwanie gości jak zło konieczne.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur