vakanties Thassos

Reviews over accommodaties in Thassos

Alles wat een goede vakantie nodig heeft.

Ton Heesakkers,
    13-10-2018

Hier is echt helemaal niets op aan te merken ! Perfect gelegen, je loopt zo naar het gezellige zandstrand, supermarkt op 400 mtr, en daar begint ook de erg gezellige boulevard van Thassosstad.{Limenas} Dafni heeft een Nederlandse eigenaresse getrouwd met een Griek. Super tof stel, en alle info die je eventueel wilt heeft Ellen zo bij de hand.Keurig nette studio,alles erop en eraan.Wij hebben hier 3 weken een Super vakantie gehad.

Geweldig

Patricia van der Vreede,
    9-10-2018

Genoten van een heerlijke vakantie om nooit te vergeten. Accemodatie, personeel, strand, buffetten er is ons werkelijk niets tekort gekomen. Kan ook geen enkel minpuntje bedenken. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen. Met of zonder kids.

Voor 2 dagen een auto gehuurd (is echt voldoende) en het eiland rond gereden om al het moois te bezichtigen.

Was prima

Bert hartog,
    2-10-2018

Dat als je in Nederland boekt je Duitse reisleiding krijgt. Jammer. Hotel was geweldig

Willem,
    27-9-2018

Warm welkom aan de receptie, personeel heel vriendelijk spreken Engels en Duits.

Kamer heel mooi met privé zwembad, dagelijks aangevulde mini bar met water en frisdrank. Eten: zeer afwisselende buffetten en a la carte restaurant en Italiaans restaurant perfect. Hebben huurauto gehad om eiland te ontdekken, 1 dag is voldoende. In de directe omgeving weinig te doen.

Zeer relaxte sfeer op resort. 2 x per week muziek dinsdag en vrijdag avond.

Ida,
    24-9-2018

Perfecte plek voor ons. Rust als nodig. Gezelligheid wanneer je ernst is er zat. Prima restaurants in de buurt op loop afstand. Zeer vriendelijke eigenaren.