Sorteren

vakanties Thassos

Reviews over accommodaties in Thassos

Fantastisch, we gaan nog een keer terug

Jan
    26-6-2018
    Perfect hotel, zeer gastvrije medewerkers je merkt dat ze er plezier in hebben. De receptie is bijzonder klantvriendelijk staan je prima te woord en zijn oplossend gericht. Mooi kamer met eigen ligbedden en voldoende ruimte op het strand met gratis ligbedden. Het eten is goed, lunchen aan het strand en 's avonds een gevarieerd buffet. De zonsondergang is bijzonder het is net of je een surrealistische wereld zit. Thassos is een mooi eiland met beperkt aantal toeristen, een bezoek aan Kavala is de moeite waard. Minpuntje dat de cappuccino en verse koffie niet in all inclusive pakket zit.

Prima hotel en plaats om een week te verblijven.

IL
    16-6-2018
    Een leuk hotel waar je heerlijk kan genieten van een uitgebreid ontbijt aan zee. Kamer is prima en er wordt dagelijks schoongemaakt. Het is een echt familiehotel, iedereen is behulpzaam en helpt je bij vragen.

Heerlijk

Lizet
    5-8-2017
    Wij zaten boven in het enige appartement. Ruim appartement met 2 grote terrassen en comfortabele stoelen. Geweldig uitzicht!! WiFi goed. Geen airco, wel verplaatsbare ventilator. Dicht bij het mooie zandstrand. Restaurantjes en winkeltjes bij het strand. Rustige omgeving, iets verder naar het andere gedeelte van het strand veel meer levendigheid, ongeveer 10 minuutjes lopen. Superaardige eigenares.
Thassos scoort een 7,9 uit 10, op basis van 355 reviews