Sorteren

vakanties Thassos

Reviews over accommodaties in Thassos

Super schoon, zeer vriendelijk personeel.

G.M.J. Heuts
    5-7-2018

Geweldig hotel je moet zeker een kamer boeken met uitzicht over het zwembad.

Nooit meer

Rita
    1-7-2018

Vriendelijk personeel, propere accommodatie.

Eten middelmatig zowel ontbijt als avondmaal: lekker maar eentonig. Elke morgen hetzelfde ontbijt met uitzondering van de eieren, vandaag spiegelei en morgen roerei, nooit omelet. Geen afwisseling in beleg en fruit. Diner heel eentonig met heel weinig groenten, altijd hetzelfde voorgerecht en soms geen aardappelen, rijst of pasta. Weinig Griekse keuken. Heel veel mieren tot in de badkamer toe. Twee dagen geen zon dan ook geen warm water en koud water om u te douchen is echt niet alles. Bedden worden niet dagelijks opgedekt. Geen toiletartikelen te koop en supermarkt is 3.5km verder bergop, Aan het strand moet alles direct betaald worden en je kan niets op je kamernummer laten zetten omdat het niet van het hotel zelf is. Dit is natuurlijk niet praktisch omdat je dan altijd geld moet meenemen. Ook veel trappen in het hotel en geen liften. Laagste verdieping ook bijna geen zeezicht. Kleine kleerkast en heel kleine tv.

Heerlijk

Lizet
    5-8-2017

Wij zaten boven in het enige appartement. Ruim appartement met 2 grote terrassen en comfortabele stoelen. Geweldig uitzicht!! WiFi goed. Geen airco, wel verplaatsbare ventilator. Dicht bij het mooie zandstrand. Restaurantjes en winkeltjes bij het strand. Rustige omgeving, iets verder naar het andere gedeelte van het strand veel meer levendigheid, ongeveer 10 minuutjes lopen. Superaardige eigenares.