vakanties Thassos

Reviews over accommodaties in Thassos

rust, gemoedelijk, schoon

Bram&Leo, 29-7-2017

eenvoudige inrichting maar alles inclusief(safe airco tv koelkast) geen bijkomende kosten dus, groot zwembad, fijne ligging bij centrum/boulevard en strand.

Niko en Helena zijn fijne gastheer en dame, gaan dit jaar weer een keer, voor de prijs hoef je het niet te laten (reisorganisatie)

Beslist een aanrader !!

Jacqueline, 14-3-2017

Hotel Anais is een klein, rustig hotel vlakbij het strand. Betty, de eigenares, is een zeer vriendelijke vrouw die altijd bereid is om de gasten te helpen bij het vinden van bijv. restaurants.

De kamers, met balkon, zijn schoon, modern en van alle gemakken voorzien.

Rondom het hotel ligt een leuke tuin. Het ontbijt wordt geserveerd op een gezellig terras; elke dag is er iets extra's.

Fantastisch verblijf en geweldige service!!

Anoniem, vrouw, 20 jaar, 9-9-2016

Ik verblijf hier samen met mijn vriend. Wij hebben een geweldige vakantie gehad! De locatie van het hotel was goed. Het was heel dichtbij de haven en de restaurantjes, maar wel lekker rustig gelegen. Het zwembad was heel groot, schoon en diep en geen handdoekje leggen!. Voor kleine kinderen een afrader, want die kunnen nergens staan.

De schoonmaak was ook heel goed. Het ontbijt was ook goed, alleen is er niet echt fruit.

Het eiland zelf is ook super! Er zijn veel mooie stranden. Een aanrader is Marble Beach. Je kunt hier voor 7,50 al retour met een taxi boot naartoe! Boottocht en stranddag in een dus!

Wat mij het meeste bij zal staan is het vriendelijke personeel! Ze stonden altijd voor je klaar en je werd er gewoon vrolijk van! Met name de man van de receptie en de 2 vrouwen bij het zwembad barretje!

Ik zou dit hotel zeker boeken!

Thassos scoort een 7,9 uit 10, op basis van 351 reviews