• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Skopelos

Heel mooi groen eiland met heerlijke relaxte sfeer

Anitra, 13-10-2017

De natuur is prachtig, bergachtig en zo mooi groen. Er hangt en relaxte sfeer op het eiland. Skopelos stad is alles wat je van een pittoresk Grieks stadje verwacht. Gebouwd tegen een berg met witte huisjes en geplaveide straatjes met winkeltjes en restaurantjes. Mooie stranden hier, mijn favoriet was Panormos. Bedjes gratis, je hoeft dan alleen maar een drankje te kopen.

Ga zeker eten bij Muses, heerlijk daar! Ik kom zeker nog een keer op dit eiland terug.

geweldige stad en mooi eiland

Conny, 10-10-2017

Skopelos-stad is een geweldig, klein tegen de heuvel op gebouwd stadje waar je heerlijk kunt dwalen door de steile straatjes met hun mooie en minder mooie huisjes. Overal zie je kerkjes en kapelletjes, helaas bijna allemaal dicht, wel zijn er een aantal kloosters buiten de stad te bezoeken. Vanaf boven heb je een mooi uitzicht op de stad en de baai. Je vindt er genoeg horeca en winkeltjes maar het blijft er knus en authentiek.

Het eiland Skopelos is heel groen en biedt ook nog verschillende andere authentieke plaatsjes. Huur beslist een auto om die te kunnen verkennen. Verder kun je er redelijk goed wandelen en zijn er mooie strandjes aan de baaien met helder water. Helaas zijn de meeste stranden met kiezels en grind, er is maar 1 echt zandstrand.

Wij zijn een week op het eiland geweest en hebben het erg goed naar ons zin gehad.

Geweldig eiland!

Denise, 25-9-2017
    Veels stranden met kiezels maar wel prachtig dus waterschoentjes mee!

prachtig eiland

sterwake, 11-7-2017

prachtig groen eiland met mooie stranden en baaien.

hartelijke bevolking.

de locaties van de film mama mia vallen wat tegen en op n enkel klein klooster na is er niet zo veel historische bezienswaardigheid.

kom je voor rust,zwemmen en wandelen is het een prima plek .

Place to be

John en Jeannine Verdonschot, 27-3-2017