Alonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Alonissos voor je op een rij gezet:

vakanties Alonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Alonissos voor je op een rij gezet:

Reviews over Alonissos

Onvergetelijke romantische vakantie gehad!

Anna Honing,
    22-9-2018

Een prachtig rustig gelegen hotel op prima te belopen afstand van de strandjes, de haven, de bushalte. De kamer, badkamer en het balkon zijn echt groot en worden dagelijks superschoon gemaakt. Het personeel is zo lief, gastvrij, behulpzaam, geïnteresseerd en weet veel van het eiland. Ze kennen iedereen en geven goede tips.

Je kunt zwembad en strandhanddoeken kosteloos bij de receptie vragen. Ideaal.

Op onze vertrekdag werden we al om 6 uur opgehaald en kregen we de avond ervoor een tas mee met een ontbijtje. Wederom topservice!

De omgeving is adembenemend mooi, de baaien met diverse stranden en taveernes idilisch gelegen waar je voor heel weinig echt Grieks kunt eten. De gehele locale bevolking is gastvrij, behulpzaam en superrelax en ondanks hun harde werken hebben ze alle tijd voor je.

Er heerst op het eiland een rust en tevredenheid, heel bijzonder. Geen criminaliteit, geen geschreeuw en geen grote resorts.

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer

Eva,
    19-8-2018

Kamers zijn netjes en schoon, schoonmakers erg vriendelijk. Mooi uitzicht op de zee vanuit Superior Zeezicht kamer.

Ik raad deze plek alleen niet aan aan ouders met jonge kinderen. Ze hebben slechts 1 babybedje en geen tweede (voor onze dochter van 5). Terwijl we voor een reisgezelschap van 4 geboekt hebben. Baby ligt nu tussen ons in in het tweepersoonsbed. We moesten er steeds zelf achteraan gaan of er al een tweede bedje gevonden is. Vandaag op dag 3 gehoord dat ze het niet hebben.

Gasten komen hier voor hun rust en ondanks dat er een kinderzwembad is, wordt een pleziermakend kind niet op prijs gesteld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Echte aanrader

Peter van Lent,
    17-7-2017

We hebben heel erg genoten in het hotel.

Het was erg goed verzorgd!

Elke dag werd er schoongemaakt en om de dag kregen we nieuwe handdoeken.

Het ontbijt was erg uitgebreid en ook de lunch en het diner waren heerlijk, alles uit eigen tuin en zelf gemaakt.

Prachtig uitzicht en een groot zwembad met genoeg ligbedden.

Via een klein trappetje was je in 5 minuten bij de haven, alleen naar boven was bergopwaarts, maar dit was voor ons geen probleem.

Met een huur auto of scooter is het erg goed te doen voor mensen die wat minder ter been zijn.

De eigenaren waren super gastvrij en behulpzaam!

Kortom: reden genoeg om nog een keer terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Klein maar fijn

Hein Freyee en Janine,
    12-8-2016

De mooie stranden klein kiezel, de leuke en goede restaurantjes 2 visrestaurants top, de vriendelijke bevolking , het leuke haventje kortom minder touristisch en rustig.prima coctailbar op de heuvel oude dorp. Eigenaar wat norsig, kamer terras kijkt uit opblinde muur maar ach wat ben je in de vak. op je kamer elke dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2016

Net, gezellig hotel met mooie kamers

liesbeth4164,
    30-6-2016

De kamer was supernetjes. Zeer mooie badkamer met een douche met wand in plaats van een gordijn. Er werd elke dag schoongemaakt en om de dag werd het bed verschoond. Bed lag erg lekker. Kamer was ruim en erg opgeruimd. Klein keukentje met koelkast. Airco ook aanwezig. Wifi werkt goed, op kamer, zwembad of in het hotel zelf. We hadden ontbijt erbij geboekt en dat was ook goed verzorgd. Kortom..een aanrader! Zou zeker nog eens teruggaan. Let op.. mocht je slecht ter been zijn is het wel een overweging waard om ergens anders te gaan zitten omdat het hotel wat hoger gelegen is. Het is een dikke 10 minuten afdalen/klimmen. Wij hebben hier bewust voor gekozen, voor onder andere de rust maar mensen die slecht ter been zijn moeten hier wel rekening meehouden.

Gereisd met partner in juni 2016
Alonissos scoort een 8,6 uit 10, op basis van 59 reviews