Appartement Sirena Residence & Spa

Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
Appartement Sirena Residence & Spa
9,1

Omschrijving
Verblijf op een klein groen eiland in Appartement Sirena Residence & Spa. Het complex ligt op loopafstand van het strand en beschikt over een zwembad, spafaciliteiten en een fitnessruimte. Restaurantjes en winkeltjes zijn goed te bereiken te voet. Ook leuk is met de auto het eiland rondrijden en de mooiste plekjes ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Sirena Residence & Spa voor je op een rij gezet:

115 reviews over Appartement Sirena Residence & Spa in het Nederlands

Gewoon doen!

Lotte,
17-8-2018

Een heerlijk mooie en ruime accomodatie op een prachtig eiland! Het resort is goed onderhouden met een heerlijk zwembad. Genoeg restaurantjes op loopafstand. De beachbar die erbij hoort is ook super fijn met gratis ligbedjes als je een drankje besteld die ze ook nog heerlijk komen brengen! Bezoek lavidaki beach, voor een dagje Ibiza gevoel. Kokkari voor het schieten van prachtige foto’s en Pythagorio voor een gezellige avond uit langs de vele restaurantjes en smalle straatjes met prachtige bloemen.

Super goed!

Willem,
4-6-2018

Wat ons betreft is deze accommodatie een 10 waard. De ontvangst, behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel is zeer goed. Het complex wordt netjes onderhouden en telkens zeer goed schoongemaakt. Badhanddoeken service is super. Vlakbij zijn prima restaurantjes zoals Joanna en Gregory's. Wel overal veel van hetzelfde. Wij hebben hoofdzakelijk bij Gregory's gegeten omdat beide broers met hun vrouwen en moeder altijd een warm ontvangst hadden.

Het eiland is prachtig en zeker de moeite waard om eens rond te rijden en de stadjes te bezoeken. Neem dan vooral de, eveneens goed berijdbare, B-wegen. Die zijn vaak nog mooier.

Echt super!

Tremmie,
10-5-2018

Wat een geweldig complex, schoon, mooi, vriendelijke mensen, goed uitgeruste gym, spa-faciliteiten, goed uitgebreid ontbijtbuffet, handdoekenservice bij zwembad. Bovendien alles wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie op loopafstand, strand, lekkere restaurants (met name Joanna!). Heerlijke vakantie gehad op een klein maar mooi groen eiland. Huur een auto en ga zelf op onderzoek uit of huur een quad en ga de bergen in als je wat avontuurlijker bent aangelegd.

aanrader

Janneke,
5-2-2018

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest. Eigenlijk helemaal niks op aan te merken. Geheel ziet er mooi en verzorgd uit. Al het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Hotel heeft een beach bar aan het strand waar het ook gezellig is en waar je heerlijk aan het strand kunt liggen. Winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Met een brommer of auto rondtouren, alles is prachtig. Dit gedeelte van het eiland is wat rustiger, maar zeker niet minder mooi of gezellig. Wij hebben bijna iedere avond bij Ioannas gegeten, erg lekker, gastvrij en niet duur.

Allemachtig Prachtig

Marlies,
8-10-2017

Wat was er niet goed !!!; Zou het niet weten. Alles maar dan ook werkelijk alles was Heerlijk. we hebben met onze vrienden genoten van een weekje in Residence Sirena en Spa. Bij aankomst wordt je al verwelkomt alsof je een "belangrijk" persoon bent. Je wordt letterlijk met open armen ontvangen. Het hardwerkend en vriendelijk personeel staat gelijk voor je klaar. Je wordt naar een Prachtig appartement begeleid waar je vakantie kan beginnen. Via een zandpad loop je naar een eveneens prachtige Beach Lodge waar je in de strandstoelen heerlijk van de zee kunt genieten. Evenals bij de appartementen als ook in de Beach Lodge kun je van diversen lunch/diner gerechten genieten. In Kampos zelf zijn ook diversen leuke gezellige restaurantjes, ook hier wordt je als vriend behandeld. Kamara en Joanna zijn we meerdere malen geweest. Restaurant Anna iets verder door is zeker ook een aanrader. Hier wordt op Griekse wijze gekookt door Anna, waarbij je iedere dag uit 6 gerechten kunt kiezen. Er wordt geen gebruik gemaakt van een Diner kaart, maar kun je aanwijzen wat je wilt hebben. Echt geweldig. De entourage is zeker op zijn Grieks. Auto huur is geen probleem, om de "meter" zijn verhuur bedrijven. Kan nog wel een bladzijde schrijven, maar zou zeggen ga zelf hier op vakantie en oordeel zelf

Was weer heerlijk

Martin en Lin,
16-9-2017

Juni 2012 de eerste keer bezocht en inmiddels was dit onze 10e keer. Niet voor niets. Het is voor ons gewoon thuiskomen vanaf dag 1 hebben wij vakantie. Het hotel wordt goed gerund en het vriendelijke hardwerkende personeel doet alles voor je om het naar je zin te maken.Hotel kamers zijn prachtig en worden goed schoon gehouden. Dit jaar voor het eerst ook een poolparty in Sirena dus voor elk wat wils er verblijven ook steeds meer gezinnen in Sirena. Zoek je meer rust dat zijn er ook huisjes in the Village een meer traditionele inrichting tegenover het hotel.Wij vinden diverse restaurants erg goed het is maar wat je zoekt. Cleopatra tegen over de taxistandplaats, Kambos grill vlak naast Tortuga , Muzes vlakbij Sirena en natuurlijk voor een heerlijke lunch Sirena of Tortuga zelf. Lieve vrienden in Kambos en Sirena family bedankt voor wederom een onvergetelijke vakantie

Mooi appartementencomplex

Henry,
2-9-2017

Mooi kleinschalig appartementencomplex. De appartementen zijn erg ruim en voorzien van alle gemakken. Er zijn appartementen met room dividers en met 2 aparte kamers. Badkamer ruim en (in ons geval) voorzien van combi bad/douche.

Ontbijtbuffet is uitgebreid en bied voldoende variatie om 2 weken vol te houden.

Zwembad is geschikt voor alle kinderen. Is tot wel 2.60 mtr diep.

Complex wordt erg goed onderhouden en schoongemaakt. Op dit niveau maken we het niet vaak mee in Griekenland.

In onze periode waren er veel families met kinderen in de leeftijd 1-15. Leuke speelmaatjes!

Personeel vriendelijk en gastvrij. Ze proberen er echt een aangenaam verblijf van te maken.

Al met al een echte aanrader.

Prima accommodatie

Pascalle,
15-8-2017

De eerste dag en nacht waren helaas zeer slecht, onze kamer bleek een 'defect' te hebben, waardoor we niet de kamer kregen die we geboekt hadden, maar een oud kamertje in de Village, met zeer slechte bedden, een claustrofobisch kleine badkamer waar het douchewater meteen omhoog kwam uit het putje als je wilde douchen. Meer mensen kregen niet de kamer die ze geboekt hadden waardoor wij sterk het vermoeden hadden dat ze gewoon overboekt waren. Erg jammer dit, ook omdat er niet eens over een compensatie gesproken werd. Rest van de vakantie was wel goed, de kamer die we geboekt hadden was verder prima, lekker ruim, grote douche, alleen de bedden waren voor ons iets te hard ( rugklachten) er wordt gesproken over satelliet TV, maar dit is niet waar, er waren maar 8 zenders ter beschikking. Ook de stereo deed het niet.

De spa was erg goed, top masseuse, heerlijke Hammam.

Schoonmaak was top! Elke dag nieuwe handdoeken. Prima ontbijt, genoeg variatie.

Hemel op aarde!

Annemarie Hartman,
29-7-2017

Sirena is een prachtige accommodatie op Samos. Ik kan eigenlijk geen minpunt benoemen, de studio's zijn prachtig, groot, luxe, een heerlijke badkamer, prima bedden, een goed balkon/terras. Sirena wordt gerund door een ontzettend vriendelijke familie met wat mensen in dienst. Iedereen is even aardig, de ontvangst is al allerhartelijkst en dat duurt de hele vakantie door. Er is een mooie spa bij, het zwembad in de mooie tuin is geweldig. Het ontbijt is prima, je kunt heerlijk binnen of buiten zitten. De ligging is ook fantastisch, in het gemoedelijke Votsalakia (Kambos) vlakbij restaurantjes, winkeltjes en het heerlijke strand waar Sirena een strandbar (Tortuga) heeft waar je gratis bedden met een parasol krijgt als je een consumptie neemt. Wij hebben er tussen de middag lekker zitten lunchen. Ik kan een minpunt bedenken en wel, nu ik weer op zoek ben naar een vakantie voor volgend jaar valt alles hierbij in het niets. Conclusie is dan ook dat het niet bij de twee keer blijft maar we zeker opnieuw naar Sirena zullen gaan.

Mooi en schoon appartementencomplex

Karolina en Edwin,
24-7-2017

Het is een mooi en schoon appartementencomplex. De appartementen zijn ruim en hebben een groot balkon. De appartementen zijn gebouwd rondom het zwembad. Bij het zwembad is een bar. Ook is hier 's ochtends het ontbijt. De keuze bij het ontbijt is misschien iets beperkt, maar goed. De eigenaren en het personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Het complex ligt ongeveer 5 á 10 min lopen van het strand. Het strand is te bereiken via een zandweg.

Op het strand is de beachbar Tortuga. Deze beachbar is van de eigenaren van het appartementencomplex. Het strand bestaat voornamelijk uit zand en bij de inloop van de zee kiezels en steentjes.

Het complex ligt op 5 á 10 min loopafstand van restaurant en bars.

Het appartemencomplex is zeker een aanrader!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sirena Residence & Spa in Votsalakia / Kambos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sirena Residence & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.