Appartement Sirena Residence & Spa

Appartement Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartementinfo

Verblijf op een klein groen eiland in Appartement Sirena Residence & Spa. Het complex ligt op loopafstand van het strand en beschikt over een zwembad, spafaciliteiten en een fitnessruimte. Restaurantjes en winkeltjes zijn goed te bereiken te voet. Ook leuk is met de auto het eiland rondrijden en de mooiste plekjes ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Sirena Residence & Spa voor je op een rij gezet:

140 reviews over Appartement Sirena Residence & Spa

• 9Esther12-09-2019

Heerlijke plek!

Sirena Residence & Spa is een plek om echt tot rust te komen! Fijne en ruime appartementen en studio's in een rustige omgeving. Vriendelijk personeel, schone kamers en een heerlijke spa. Verder is het ontbijt prima geregeld.

• 8Eva11-09-2019

Leuke appartementen, wel veel Nederlanders

Mooie plek waar appartementen zijn, leuke terrasjes erbij en genoeg ruimte. Ligging is top, bent zo bij zee en de hoofdweg. Wel veel Nederlanders, maar als je veel weg bent zie je die alleen bij t ontbijt.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Fransen09-08-2019

Geweldig

We zaten in het oude stuk maar super leuk meer rust Alleen de badkamer klein super kleine douche met gordijn die dan aan je lichaam plak als je rond draait vond ik echt spijtig Maar super locatie op een paar nimuten van strand en restaurants Gemoedelijk eiland kleine plaatsje niet echt massa toerisme Geweldig

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Melissa08-08-2019

Prima

Het is een prima hotel. Wij vonden het ietwat verouderd, de badkamers zien er al minder nieuw uit dan op de foto en de keuken is ook verouderd. Wij hadden last van mieren. Sowieso waren we van plan om uit eten te gaan en hebben niets bereid in de keuken. Ga vooral eten bij ioanna. Hele aardige mensen en goed eten, vanwege kleine keuken en verse producten. Antonio verteld wat de specials zijn. We hadden een goede klik waardoor wij nog extra verwend werden met goed aanbevolen eten. Zwembad is prima, ontbijt goed.

• 9Roy03-08-2019

Heerlijk relaxt hotel

Familiehotel en heel erg vriendelijk personeel. Schoon, relaxt en met een padje van 300 meter ben je bij de beach bar van het hotel (Tortuga) en in de straat van het dorpje. Genoeg restaurantjes in de buurt. Vooral bij Joanna goede ervaringen (vriendelijke eigenaren en bediening (Antonio en Artimes). Hotel en Votsalakia is zeker een aanrader en wij zouden hier ook zeker naar terug kunnen gaan.

• 9Britt29-07-2019

Heerlijk!

Heerlijk hotel! Mooi, kleurrijk, gezellig en super schoon. Een heel fijn zwembad met altijd plaats op de ligbedden. Het personeel is enorm vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Om de paar dagen werden er verse bloemetjes in onze studio gezet en zelfs de afwas werd gedaan. Qua entertainment is er niet echt iets, maar dat vonden wij niet erg. Wij hebben vooral gebruik gemaakt van de lunch (die echt lekker is), er zijn heelveel leuke en lekkere restaurantjes in het dorpje waar wij steeds hebben gegeten. Als je echt even tot rust wil komen dan zou ik dit hotel zeker boeken! (Reken wel op heel veel Nederlanders 😄)

• 9Piet van Antwerpen.07-06-2019

Voor herhaling vatbaar.

Wat een sfeervol appartement. Keurig schoongehouden . Het eten in de strandbar was erg goed van kwaliteit . Het personeel deed alles om het ons naar de zin te maken.

• 2018
    8Lotte17-08-2018

Gewoon doen!

Een heerlijk mooie en ruime accomodatie op een prachtig eiland! Het resort is goed onderhouden met een heerlijk zwembad. Genoeg restaurantjes op loopafstand. De beachbar die erbij hoort is ook super fijn met gratis ligbedjes als je een drankje besteld die ze ook nog heerlijk komen brengen! Bezoek lavidaki beach, voor een dagje Ibiza gevoel. Kokkari voor het schieten van prachtige foto’s en Pythagorio voor een gezellige avond uit langs de vele restaurantjes en smalle straatjes met prachtige bloemen.

Met jonge kinderen

• 10Willem04-06-2018

Super goed!

Wat ons betreft is deze accommodatie een 10 waard. De ontvangst, behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel is zeer goed. Het complex wordt netjes onderhouden en telkens zeer goed schoongemaakt. Badhanddoeken service is super. Vlakbij zijn prima restaurantjes zoals Joanna en Gregory's. Wel overal veel van hetzelfde. Wij hebben hoofdzakelijk bij Gregory's gegeten omdat beide broers met hun vrouwen en moeder altijd een warm ontvangst hadden. Het eiland is prachtig en zeker de moeite waard om eens rond te rijden en de stadjes te bezoeken. Neem dan vooral de, eveneens goed berijdbare, B-wegen. Die zijn vaak nog mooier.

• 9Tremmie10-05-2018

Echt super!

Wat een geweldig complex, schoon, mooi, vriendelijke mensen, goed uitgeruste gym, spa-faciliteiten, goed uitgebreid ontbijtbuffet, handdoekenservice bij zwembad. Bovendien alles wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie op loopafstand, strand, lekkere restaurants (met name Joanna!). Heerlijke vakantie gehad op een klein maar mooi groen eiland. Huur een auto en ga zelf op onderzoek uit of huur een quad en ga de bergen in als je wat avontuurlijker bent aangelegd.

32 tips over Appartement Sirena Residence & Spa

• Maurice, 03-05-2014

Lekker gegrild visje eten, zoals Tsipoura (dorade): rij even naar Ormos.

• Jelly, 07-05-2014

Huur een scooter of jeep bij Hermes, autoverhuur en verken het gehele eiland.

• Janny Pruiksma, 22-01-2014

Restaurant Chesters on the beach met haar heerlijke bedjes met dikke kussens!

24 vragen over Appartement Sirena Residence & Spa

• José Boon, 11-08-2017

Studio of appartement

Hebben de 2 kamer appartementen een betere ligging? En hebben zij een groter balkon? Wij twijfelen tussen de studio en het 2 kamer appartement, als het 2 kamer appartement veel voordelen heeft dan zouden we daarvoor kiezen, als het niks uitmaakt dan kiezen we de studio.

Lotte, 12-01-2018

Zijn jullie inmiddels al geweest en hebben jullie hier zelf al een antwoord op? :) (Voor ons)

• Pascalle , 01-08-2017

Handdoeken service ook voor strandtent?

Weet iemand of je de handdoeken ook mee mag nemen naar hun strandtent?

• Fam Simons, 13-01-2017

Bedden bij de beachbar.

zijn de bedjes gratis bij de beachbar voor de hotel gasten?

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand250 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • ReceptieAanwezig