• Type accommodatie

Chios

Reviews over accommodaties in Chios

Fantastische vakantie

Ans en Irene, 12-8-2017
    Er is op Chios niet héél veel om te gaan doen. Dus als je van rust en weinig toeristen houd, is het een aanrader. Heerlijke stranden met fijne tentjes waar je heerlijk kan eten. Prachtig eiland om een dagje te toeren. Een aanrader van de bovenste plank.

Uitstekend!

Anne V., 8-3-2017

Het is een beetje "vergane glorie". Wij Hollanders zijn gewend aan de luxe met 5 sterren en dat is Golden Sand niet. Maar het hotel ligt fantastisch. Naast het hotel zijn diverse goede eettentjes, voor niet teveel geld. All inclusive is zeker geen aanrader. Het ontbijt is goed. Maar diner is buiten de deur gevarieerder en goedkoper, plus gezelliger.

De mensen zijn erg vriendelijk. Wij hadden WiFi op de kamer.

Het is schoon, het bed is goed en het uitzicht op zee fantastisch, vooral als de zon opkomt.

Alleen heb ik begrepen dat er niet meer wordt gevlogen op Chios, waardoor het nogal een lange reis schijnt te worden?

Helemaal Goed

fam de Jong, 20-8-2015
    Prima hotel, goede ligging . Personeel erg vriendelijk Ontbijt was erg goed zo ook de lunch bij de poolbar. Iedere dag schonen handdoeken was erg fijn. Zeker een aanrader.
Chios scoort een 8 uit 10, op basis van 494 reviews