Sorteren

vakanties Chios

Reviews over accommodaties in Chios

Geweldig app ,schoon ,aan zee en zo rustig !

Marianne Brama
    15-8-2017

Als je van rust houd is dit app geweldig.Prachtig uitzicht over zee .

Ik vond alles perfect ,schoon en lieve beheerders die je met raad en daad bij staan als je vragen heb .Huur een scooter of auto noodzakelijk Mijn partner komt hier al jaren en jaren en nog wil die terug .Eiland ga het bekijken met de auto of scooter ,naar het noorden met de prachtige baaien zo mooi en rustig .

Uitstekend!

Anne V.
    8-3-2017

Het is een beetje "vergane glorie". Wij Hollanders zijn gewend aan de luxe met 5 sterren en dat is Golden Sand niet. Maar het hotel ligt fantastisch. Naast het hotel zijn diverse goede eettentjes, voor niet teveel geld. All inclusive is zeker geen aanrader. Het ontbijt is goed. Maar diner is buiten de deur gevarieerder en goedkoper, plus gezelliger.

De mensen zijn erg vriendelijk. Wij hadden WiFi op de kamer.

Het is schoon, het bed is goed en het uitzicht op zee fantastisch, vooral als de zon opkomt.

Alleen heb ik begrepen dat er niet meer wordt gevlogen op Chios, waardoor het nogal een lange reis schijnt te worden?

Helemaal Goed

fam de Jong
    20-8-2015

Prima hotel, goede ligging . Personeel erg vriendelijk Ontbijt was erg goed zo ook de lunch bij de poolbar. Iedere dag schonen handdoeken was erg fijn. Zeker een aanrader.

Chios scoort een 8 uit 10, op basis van 495 reviews