Sorteren

vakanties Chios

Reviews over accommodaties in Chios

Geweldige locatie, en super lieve eigenaressen

Ad en Suzan
    3-12-2017

Mooie keurig onderhouden appartementen met geweldig uitzicht op zee. 30 meter van het strand, lekker centraal gelegen.

Uitstekend!

Anne V.
    8-3-2017

Het is een beetje "vergane glorie". Wij Hollanders zijn gewend aan de luxe met 5 sterren en dat is Golden Sand niet. Maar het hotel ligt fantastisch. Naast het hotel zijn diverse goede eettentjes, voor niet teveel geld. All inclusive is zeker geen aanrader. Het ontbijt is goed. Maar diner is buiten de deur gevarieerder en goedkoper, plus gezelliger.

De mensen zijn erg vriendelijk. Wij hadden WiFi op de kamer.

Het is schoon, het bed is goed en het uitzicht op zee fantastisch, vooral als de zon opkomt.

Alleen heb ik begrepen dat er niet meer wordt gevlogen op Chios, waardoor het nogal een lange reis schijnt te worden?

Helemaal Goed

fam de Jong
    20-8-2015

Prima hotel, goede ligging . Personeel erg vriendelijk Ontbijt was erg goed zo ook de lunch bij de poolbar. Iedere dag schonen handdoeken was erg fijn. Zeker een aanrader.