vakanties Chios

Reviews over accommodaties in Chios

Heerlijk verblijf,mooi eiland, mooie appartementen

Henk & Mia Rietman,
    13-9-2018

Het was onze 4e keer Chios en wederom verbleven we in het fantastische Sun Village.

Wat is het ontzettend jammer dat er op dit moment geen charters naar toe gaan, heeft wel één klein voordeeltje voor als je daar van houd: het is heerlijk rustig, geen grote toeristenstromen. Maar voor het eiland en de toeristen ondernemers een kleine ramp.

Je kan er vrij goed komen hoor, moet alleen even de tijd nemen. Via Athene een binnenlandse vlucht en je bent met een half uur op Chios. Kien je het een beetje uit kan je goedkoop naar dit mooie eiland toe.

Over Sun Village kunnen we kort zijn, het was,het is en volgens ons blijft het een fantastische accommodatie. Nu was het restaurant VEGGERA ook open en wat hebben we daar lekker gegeten.

Service was weer dik in orde.

Fam. Tsouris: heel hartelijk dank voor 10 heerlijke dagen!

Geweldig eiland, geweldig complex

M timmermans,
    11-8-2018

Aan het einde van klein visserdorp gelegen app. Complex, kleinschalig, geweldig uitzicht op zee, alle kames, eigenaar die altijd klaar staat, voor ons geen negetieve dingen

Mooi hotel.met goede ligging. Onlangs uitgebreid

Marco Stigt,
    27-1-2018

De vriendelijkheid...service...ruime kamers...

Geweldige locatie, en super lieve eigenaressen

Ad en Suzan,
    3-12-2017

Mooie keurig onderhouden appartementen met geweldig uitzicht op zee. 30 meter van het strand, lekker centraal gelegen.

Will en Yvonne,
    17-10-2017

Ja,

Het is het beste, schoonste en vriendelijkste app.compex dat ik na 40 jaar Griekenland vakanties heb ervaren.

Een prachtig uitzicht vanuit alle studio's over de zee / heuvels.

Wij waren er 5 weken en het verveelt geen moment.

Ruimte is groot en wordt elke dag goed schoon gemaakt.

Keukentje is voldoende om zelf een potje te koken met een magnetron, koffiezetter, etc,etc.

Het strand is op +/- 100 meter bereikbaar.

Suppermarkt op 2 km. Restaurant op 800 mtr.

Yolanda en Pantelis maken je het erg naar je zin en niets is te veel als je het vraagt.

Wat kan ik nog meer zeggen ervaar het zelf het is een aanrader.

Je heb wel een auto nodig maar vraag het Pantelis hij geeft je daar een advies in en hij regelt dat eventueel als je dat wenst.

Uitzondering:

Helaas gaan er geen charter vluchten naar Chios maar via Lesbos wel, en er gaat elke dag een Ferry Lesbos/

met heen n terug met een kleine tussen stop in Athene.

Ervaar het verblijf op Chios bij Yolanda en Pantelis, je zal zien, je komt op het zelfde prachtige resultaat zoals ik heb beschreven.

Chios.

Het beste is via Athene met Aegean en kost niet veel meer in reistijd. Je hebt dan zelfs een lijnvlucht Will en Yvonne