Hotel Ino Village

8Fantastisch

134 reviews over Hotel Ino Village

• 2019
    8Merilyn van Klaveren11-09-2019

Leuke vakantie, schoon park, kom terug met kids!

Ik was op vakantie met mijn beste vriendin. We hadden 2 losse bedden gevraagd bij het boeken, maar bij aankomt werd het toch een 2-persoonsbed, dat was jammer want er was niets mogelijk. Pluspunten waren wel dat het bed groot was, lekker sliep en de kamer was SCHOON! Super schoon. Badkamer brandschoon, alles was schoon en de airco werkte perfect, het was behoorlijk warm, maar de kamer kon je lekker comfortabel op temperatuur houden. Het park zelf was ook super schoon. Dat was echt een verademing. Restaurant was ook leuk, betaalbaar en grappige eigenaar. Als vaste gast kreeg je ook een lekker drankje na je eten. Supermarkt op het park is vrij duur, je kan beter boodschappen doen bij de spar in het stadje. Het treintje stopt daar vlakbij en je kan dus met volle tassen terug met het treintje.

Gereisd met vrienden in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Nikkie24-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Samos is onze favoriete vakantiebestemming geworden! We hebben verschillende griekse eilanden mogen bezoeken maar dit is voor ons toch echt de topper! Ino village is een prachtig hotel met een mooie ligging m.b.t. afstand tot aan strand, en tot aan het gezellige centrum. Wij zijn er voor de renovering geweest en hadden een standaard kamer. Na een kleine bijbetaling hebben we van een luxe kamer gebruik kunnen maken (nu de standaard gerenoveerde kamers) die zijn geweldig! Mooi schoon complex en een goede menukaart met veel typische griekse gerechten (wij komen ook niet voor de Nederlandse gerechten). Zeker een aanrader! Leuke personeel , goed ontbijt! Zeker voor Nederlandse begrippen!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 2018
    8Inge28-11-2018

Onwijs genoten met mijn vriend!

Mooi en schoon verblijf met een prachtig uitzicht op zee. (Geef dit wel aan bij het boeken). Vriendelijk personeel. Naar Kokkari zijn we vaak geweest. Geweldig plaatsje met veel restaurants. 15 min met de taxi. Als je een dagje in de buurt van het hotel wil blijven kun je naar het strandje beneden. Stijl stuk naar beneden maar goed te belopen. Wij hebben ook een dag een scooter gehuurd en rond het eiland gereden. Prachtig! Kortom, het was een leuke vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Isabel17-11-2018

Geweldig!

In de zomervakantie met mijn vriend en vrienden hier twee weken geweest. De mensen van het hotel zijn heel gastvrij, hebben geluisterd naar onze wensen en doen er alles aan om het een zo relaxt mogelijke vakantie te laten zijn. Hotel is erg schoon en in het restaurant kun je heerlijk eten. Ook zijn de kamers mooi en modern ingericht.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Sandra01-11-2018

Gewoon doen!

2 weken op samos geweest. Ino village heeft een ideale ligging, dicht bij de stad, maar toch lekker rustig. Met auto heerlijk het mooie eiland verkennen. Veel leuke standjes en baaitjes. Hotel met goed restaurant, mooi uitzicht en relaxed zwembad. Kamers modern, schoon en prachtig uitzicht vanaf balkon. Zeker doen!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Marilene11-10-2018

Prettig hotel

Veel trappen, goed voor je conditie dus. Leuk hotel, prettige sfeer, mooie & nieuwe kamer gehad. Samos is een heerlijk en mooi eiland. De mensen zijn vriendelijk, zo ook in het hotel. Het eiland biedt veel mogelijkheden maar een auto of scooter is wel handig voor een paar dagen te huren. Hotel kan je daar bij helpen. Het is niet gelokaliseerd in een toeristische plek maar je loopt makkelijk naar het centrum van Samos en een taxi kost 5,- Wij zouden hier weer terug komen.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Jorinda08-09-2018

Prima hotel op een nog wat achtergebleven eiland.

Dit hotel is gedeeltelijk gerenoveerd en wij hadden het geluk met een nieuwe kamer, klein maar fijn. Mooie badkamer met glazen wand en geen plakken douchegordijn. Een vin die zo stil is dat deze ook snachts kon draaien. Ontbijt was inclusief en ideaal om je kamer uit te lopen en aan te schuiven, er was genoeg keuze dus altijd wel wat anders te eten als je daar zin in had. Een minpuntje is de ligging, boven op een berg, een stukje lopen en vooral klimmen naar het hotel vanuit Samos stad. Wij deden het elke dag lopend maar als je minder te been bent is dit wat lastiger.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 5Saampjes06-09-2018

Voor ons te hoog!

Standaard kamer beetje gedateerd.. 7 nachten geweest en 1x schone handdoeken gehad. Na het schoonmaken van je kamer lieten ze de deuren open van het terras.,ook al zat je op begane grond.. Het hotel ligt écht heel hoog...dus alle dagen een auto gehuurd.. Een rustig hotel met een fijne sfeer.. Ontbijt was prima! Van alles te eten! Restaurant vonden wij wat minder lekker..maar dat is ieder zijn smaak.. Samos is prachtig..leuke plaatsjes te bezoeken..mooie uitzichten! Momenteel veel migranten.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Ria27-08-2018

Fantastische vakantie gehad

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi en netjes hotel. Geen mega toerisme. Gagou beach in de buurt waar je voortreffelijk kunt vertoeven. Op loopafstand gezellige stad. Je moet wel goed ter been zijn i.v.m. hoogteverschillen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7andries12-08-2018

Schitterend eiland hele mooie plekjes afwisselend

Heel mooi complex oude gedeelte wel gehorig en aan renovatie toe.

Gereisd met partner in juli 2018

Hotel Ino Village info