Potokaki (bij Pythagorion)

We hebben een aantal aanbieders voor Potokaki (bij Pythagorion) voor je op een rij gezet:

Kras

Weer & Klimaat Potokaki (bij Pythagorion)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)13°13°16°20°25°29°33°32°29°23°18°15°
Min. temp. (℃)11°14°18°22°22°19°15°11°
Zonuren5h8h8h8h11h13h13h12h11h9h6h4h
Zeewatertemp (℃)16°16°16°17°18°21°22°25°25°23°20°18°
Dagen regen11875210013711

Reviews over Potokaki (bij Pythagorion)

Prima centraal. Klein dorp[je aan het strand.

Mandy
    28-9-2017

Wij zaten bij Hydrele beach hotel. Strand bij Potokaki zijn kiezels dus waterschoenen wel aan te bevelen. Water is mooi helder. Ondiep dus perfect voor kinderen. Er zijn genoeg strandtenten waar je gratis bedjes krijgt. Wel zo beleefd om een consumptie te nemen. Het is goed te lopen naar Pythagorion. Klein half uurtje. Prima plekje dus. Uit de drukte maar toch wel centraal gelegen met genoeg plekjes om lekker te zitten.

Genieten.

Monique
    12-5-2015

Een rustig wat achteraf gelegen plaatsje. Voor winkeltjes en supermarkten moet je in pythagorion zijn. Dit is te lopen, maar wel een flinke wandeling, niet geschikt met kleine kinderen. Een huurauto/fiets is de oplossing. Potokaki is een goed startpunt om het eiland te verkennen. Pythagorion is een gezellig levendig stadje, met winkeltjes, cultuur en lekker eten. Het stadje moest nog wat ontwaken, gezien de tijd van onze vakantie: eerste week van mei. Een aanrader voor iedereen die houdt van een wat rustigere vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Samos een geweldig eiland

Erik
    9-5-2015

Prima bestemming. zee is rustig en strand ( kiezel ) loopt langzaam af in zee. op het strand ligbedjes en parasol te huur voor niet al te veel geld. voor € 5,00 ben je met de taxi in Pythagorion met veel leuke Taverne`s en barretjes in de haven erg gezellig. even een lekkere pizza eten bij la Strada of een cocktail, Griekse koffie met een Ouzo op het hoekje naast de hoofdstraat. tal van bezienswaardigheden en cultuur. dat is goed te doen met een trip geleid door Patrick. dan kom je veel te weten over het eiland. wil je het hele eiland zien, dan is een auto voor een paar dagen huren een aanrader. kortom een heerlijk eiland met echte Griekse sfeer, ontzettend vriendelijke en behulpzame bevolking. wij zijn er al meerdere keren geweest maar komen zeker weer terug. heerlijke vakantie gehad met de familie, echt super. Echt zo ontzettend gastvrij en behulpzaam top

ciao Erik

Gereisd Met vrienden in april 2015

Rustig, maar wel erg mooi!

Familie den Aantrekker, Heinenoord
    24-8-2014

Kiezelstrandjes die niet erg breed zijn, maar wel een heerlijke zeewatertemperatuur, en een langzaam dieper wordende zee. Potokaki heeft niet heel veel te bieden, maar er is gelegenheid tot vertier op zee met waterscooters en bootjes etc. En Pythagoreio is vlakbij....

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prima bestemming om weer terug te keren

dirk jan dirkmaat
    8-5-2014

Indien je niet blijft "hangen" aan het strand of zwembad is er heel veel te zien en te beleven op Samos. We hebben urenlang gewandeld. Dit was wel eens zwaar vanwege de hoogteverschillen, maar na de wandeling was je weer heel voldaan.
    Een aanrader voor een doe en geniet vakantie.

Gereisd Met partner in april 2014
Potokaki (bij Pythagorion) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 28 reviews