Aparthotel Stella Bay

Meer aparthotel info

14 reviews over Aparthotel Stella Bay

• 8Guido25-08-2010

Ideaal voor rustzoekers

We zijn net terug van 12 dagen Stella Bay.

We zaten in 1 van de twee 3-persoonsstudio's, deze zitten in een bijgebouw achter het hotel, bereikbaar via een smalle trap. Wij hadden geen zeezicht, maar vonden dat niet belangrijk.

Kleinschalig zonder zwembad, dus erg rustig. Airco kost 6 euro per dag. Goede schoonmaak, (bijna) elke dag.

Eenvoudige inrichting (zie onze foto's). Prima ontbijt, klein ontbijtbuffet met oa lekkere Griekse yoghurt.

Ligt 100 meter van de doorgaande weg, net buiten het dorpje Kokkari. Ongeveer 15 minuten lopen van het centrum (haven).

Tegenover het complex zit een surfschool en op ongeveer 10 minuten lopen (richting dorp en van dorp af) zijn meerdere stranden.

Al met al een leuk en goed verblijf gehad bij Stella Bay!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Esther23-08-2009

Geweldig hotel in een leuke plaats

Hotel Stella Bay is echt een aanrader! Ligging tov centrum is supergoed, 15 minuten lopen tot haventje en dus geen geluidsoverlast van verkeer of mensen. Hotelkamers hebben bijna allemaal zeezicht en zicht op de mooie tuin met fruitbomen en olijfbomen. Gebouw is goed onderhouden en kamers worden goed schoongemaakt. Bedden zijn erg hard en badkamer is erg klein en warm water ontbreekt regelmatig op de drukke douchetijden, maar dit wordt allemaal teniet gedaan door de aardige eigenaar en het leuke plaatsje. De eigenaar Dimitris is een echte Griek en supergastvrij. Op onze vertrekochtend toen wij om 07.15uur met de bus werden opgehaald, had hij al verse koffie en yoghurt met vers fruit staat zodat we toch iets te eten hadden. Ga je naar Samos, ga dan zeker naar Kokkari, het is echt het leukste plaatsje op het eiland. En probeer zeker Hotel Stella Bay!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Rita&Gerrit07-07-2009

Prachtige plek

Dit goed onderhouden appartement ligt op een rustige plek iets buiten Kokkari, dicht bij de 2 mooiste stranden. Studio ziet er goed uit. Alles is op loop afstand. Wij hebben hiet genoten van een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in juni 2009

• 7hans stolk25-03-2009

prettige plek

prettige plek, net buiten het centrum, rustig gelegen

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Sven en Elise06-09-2008

Mooi gelegen eenvoudig appartement

Stella Bay ligt net buiten het centrum van Kokkari. Om bij de zee of het centrum te komen moet je een minuutje of tien lopen. Het appartement is niet groot. Het bed heeft ons een pijnlijke rug bezorgd en de kussens zijn niet geweldig. De douche is erg klein en heeft een douchegordijn. Positief aan het appartement vonden wij de openslaande deuren naar het balkon met een prachtig uitzicht. Bovendien heeft het balkon een hordeur die ongedierte tegenhoudt waardoor je 's nachts heerlijk met de deuren open kunt slapen. De keuken is modern met een koelkast met diepvries (*). Ook de service (vaak schone handdoeken en beddengoed) vonden we goed. Als u gaat, huur dan zeker een auto. Het is erg leuk en gemakkelijk om op die manier meer van Samos te zien! Als we nog eens zouden gaan, dan zouden we een appartement in het centrum van de stad kiezen, maar deze vakantie was zeker de moeite waard!!

Gereisd met partner in september 2008

• 8Monique13-08-2008

Helemaal goed!!

Een hele fijne vakantie gehad mede door dit hotel. Kleinschalig, goede plek ten opzichte van Kokkari en het strand. Prima kamers met (zeer) kleine douche. Eenvoudig doch goed ontbijt dat heerlijk buiten gebruikt kon worden.

• 8Erik en Harma23-07-2008

Prima locatie

Wij waren hier van 11 t/m 18 juli 2008. Het is een kleinschalig hotel. De kamers zijn goed. Bedden liggen prima. Kamer wordt keurig elke dag schoongemaakt,met 2x per week schoon linnen en elke dag schone handdoeken. Het ontbijt is eenvoudig met brood,fruit en griekse yogurt, maar voldoende. Het ligt op ong.10 min lopen van een prachtig strand. Het dorp ligt ook op loopafstand. Kokkari is ook een gezellig stadje met veel restaurantjes, barretjes en leuke winkelstraatjes. Een aanrader als je van gezelligheid én rust houdt. Ool leuke wandelroutes in de de omgeving.

• 8Sebastiaan en Mechteld23-07-2008

Geweldig Appartement

Prima kamers met of zonder Airco, kan je dus zelf voor betalen indien gewenst :) Wij hebben een appartementje dus zelf ontbijt maken, is altijd erg gezellig.

Zeer goed qua schoonmaken, eigenaar, prima kerel beetje nors, maar dat hoort bij de grieken :)

Al met al zeer goed te doen en een aanrader voor ie niet perse in het centrum wil zitten maar wel dichtbij een van de mooiste stranden van Kokkari.

Zeker ook een extra pluspunt is het restaurant bij de ingang van het complex. Dit is een van de beste restaurants van Kokkari (volgens de grieken)

• 8Arianne Knegt20-07-2008

prettige gemoedelijkheid

Het was allemaal verzorgd, netjes en schoon. Alles straalt een gemoedelijke gastvrijheid uit. De lokatie was voor ons prima; even buiten het toeristische centrum van Kokkari, maar wel op redelijke loopafstand. Onze boeking bleek zonder ontbijt, en daarvoor werd een wat ons betreft iets te hoge prijs berekend. Ook de airconditioning moest apart betaald worden. Wij zouden hier echter zeker terug komen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Arianne Knegt en Bart de Win20-07-2008

prima

Erg gemoedelijk, vriendelijk en rustig. Simpel maar prima ontbijt voor goede prijs. Als je airco wenst betaal je wel behoorlijk. Hebben we dus maar van afgezien. Was geen probleem ondanks de hitte. Ramen open en horren ervoor. Aanrader als je niet midden in het dorp tussen de toeristen wil zitten.

Aparthotel Stella Bay info