Géén boekingskosten

Boek met Zoover

48 Reviews over Kokkari Beach

• 6Jose30-09-2022

Een erg gedateerd hotel.

Erg gedateerd De ligging is heel goed Eten is erg matig Kamers redelijk. Balkon veel te klein met vreselijke stoeltjes Het was wel schoon Bedden lagen niet slecht Alles mag wel een opknap beurtje krijgen

• 5Ilonka mates08-09-2019

Vergane glorie

Kikkori beach hotel echt vergane glory ontbijt echt zo slecht. Douche klein alles onder water bedden zo slecht na 2 nacht kan ik bijna niet lopen van de pijn In min. Rug

• 9Miranda Ruijtenburg13-08-2019

Hopelijk volgend jaar weer !!

Wij hebben de afgelopen twee weken in dit hotel mogen vertoeven ; de kamers zijn goed en worden elke dag uitgezonderd zondag schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken , het balkon is klein maar wel op te zitten , alleen de stoeltjes en tafeltje kunnen echt niet dus vonden wij wel jammer , wij zaten op kamer 316 en hadden het geluk dat er een groot dakterras aan onze kamer grensde met een prachtig uitzicht op de bergen achter Kokkari. De locatie van dit hotel is gewoon super ; de straat over en je bent op Long Beach waar altijd een heerlijke wind staat en altijd ligbedjes tot je beschikking , in de avond 10 min lopen naar het gezellige centrum met talloze restaurantjes waar je heerlijk kon eten en op 3 min lopen de strandrestaurantjes. Wij hadden alleen ontbijt dat niet echt uitgebreid was maar voor ons was het voldoende. Dit hotel zouden wij zeker nog een keer boeken mochten we weer naar Samos - Kokkari gaan !!

• 8M Leijger07-07-2019

Voor de 3e keer , en weer erg naar ons zin gehad !

Goede ligging , tov het strand . Schone kamers . Mooi Zwembad .

• 9ine30-06-2019

Geweldige vakantie.We komen terug.

leuk hotel.Mooie kamer met zeezicht.Alles heel schoon.Alleen douche aan de kleine kant.Prima ontbijt alleen broodjes niet altijd vers.Jammer.Prima ligging bij de zee.Je loopt zo naar het gezellige centrum.Veel eetgelegenheden in de buurt. Halfpension betekent dat je eet in het restaurant aan de overkant.Je krijgt een 3 gangenmenu maar je kunt niet kiezen.Het is een verrassing wat er op je bord ligt.Het kan dus voorkomen dat je iets krijgt dat niet je voorkeur heeft.Het was overigens erg lekker!!Mooi eiland .Veel te zien.Huur een auto en trek ook het achterland eens in.Zo mooi.

• 10Hans22-06-2019

Gewoon goed!

Prima hotel, grote slaapkamers, erg schoon, ontbijt is flink verbetert. We komen hier al voor de 20e keer. Leuke dames bij de receptie.

• 4Elly Muilwijk25-10-2018

Verschrikkelijk

Het hotel is een groot drama alles is kapot en oud. Personeel achter de balie ongeïnteresseerd hadden alleen tijd voor de baby die net geboren was. Reisorganisatie gaat hier niets aan doen ze laten je gewoon zitten. Reageren nergens op. Dicht timmeren de boel.

• 4marianne17-08-2018

geen giller

Kamer voor griekse begrippen modern, mits je van roze houd, douche klein, fijn zwembad.Belachelijk dat voor gebruik koelkast 4 eu gerekend word! Ontbijt schamel, koude eieren, blikfruit, wat snijwaar,sap van poeder aangelengd met water. broodjes wel vers. Schoonmaak erg slecht, Plancet in de douche 3 dagen niet gedaan evenals t toilet niet. Hadden receptie gevraagd taxi te bestellen voor vertrek. Er zat daags voor vertrek niemand aan de balie de 4 x dat we er gekeken hebben, dag v vertrek ook niet , hebben aan de schoonmaker moeten vragen, of t geregeld was. die belde de receptie daarover. Hebben de sleutel bij de balie gelegd en zijn vertrokken.

• 5Jan29-07-2018

Kan er mee door.

Het hotel ziet er aan de buitenzijde beter uit dan de de binnen kant. Het hotel is nogal gedateerd. Het is schoon. Het ontbijt is zeer simpel (2x/week blik fruit) de vruchtensap is van een dubieuze kwaliteit (lees ronduit slecht), de receptioniste geeft aan €3,-/p.p. per dag. Dat zie je dus ook terug in het geboden ontbijt. Veel mensen halen hun eigen broodbeleg/drinken in de supermarkt naast het hotel. Ik zou mij hier als eigenaar voor schamen. Een douchegordijn wat altijd in je gezicht hangt. De douche is 50x50cm maar het gordijn begint al op 30 cm. De receptioniste is niet echt vriendelijk/hulpvaardig. Misschien omdat ze kort voor de bevalling stond, maar dan nog het is een familie hotel en zij was familie. Airco/koelkast/kluis (package) was €10,=/dag, airco los €6,=/dag en koelkast €4,=/dag. Wij hadden een redelijke koelkast maar op de andere kamer was het een tafelmodelletje. Wij zouden er in ieder niet meer naar toe gaan.

• 1Lou Francia19-07-2018

Slecht , slechter , slechts

Beste mensen, normaal schrijf ik nooit een review na mijn vakantie omdat ik het simpelweg vergeet na een leuke vakantie. Echter trek ik nu graag even het toetsenboord naar me toe om u te waarschuwen. Voor het geld dat je hier betaalt , is het ronduit slecht te noemen. 1/ Het hotel ligt aan een weg , zowel voor als achter het hotel. Grieken rijden hard en over het algemeen in oude dubieuze auto's / vrachtauto's. Erg lawaaiig dus. 2/ Je hoort alles van je buren in de kamers of je het nu wilt of niet. Je buurman die denkt of hij nog steeds een griekse sexgod is of die afscheid probeert te nemen van zijn kipsouvlaki van de avond ervoor. 3/ De ijskast doet vreselijk zn best om je uit je slaap te houden en iedere nacht wint hij. 4/ Één van de twee receptionistes zegt je gedag maar daar is ook alles mee gezegd. De andere doet alsof je een spook bent en kijkt dwars door je heen . Evenals het schoonmaakpersoneel

Hotel Kokkari Beach info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar