Hotel Kokkari Beach

Meer hotelinfo

52 reviews over Hotel Kokkari Beach

• 5Ilonka mates08-09-2019

Vergane glorie

Kikkori beach hotel echt vergane glory ontbijt echt zo slecht. Douche klein alles onder water bedden zo slecht na 2 nacht kan ik bijna niet lopen van de pijn In min. Rug

• 9Miranda Ruijtenburg13-08-2019

Hopelijk volgend jaar weer !!

Wij hebben de afgelopen twee weken in dit hotel mogen vertoeven ; de kamers zijn goed en worden elke dag uitgezonderd zondag schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken , het balkon is klein maar wel op te zitten , alleen de stoeltjes en tafeltje kunnen echt niet dus vonden wij wel jammer , wij zaten op kamer 316 en hadden het geluk dat er een groot dakterras aan onze kamer grensde met een prachtig uitzicht op de bergen achter Kokkari. De locatie van dit hotel is gewoon super ; de straat over en je bent op Long Beach waar altijd een heerlijke wind staat en altijd ligbedjes tot je beschikking , in de avond 10 min lopen naar het gezellige centrum met talloze restaurantjes waar je heerlijk kon eten en op 3 min lopen de strandrestaurantjes. Wij hadden alleen ontbijt dat niet echt uitgebreid was maar voor ons was het voldoende. Dit hotel zouden wij zeker nog een keer boeken mochten we weer naar Samos - Kokkari gaan !!

• 8M Leijger07-07-2019

Voor de 3e keer , en weer erg naar ons zin gehad !

Goede ligging , tov het strand . Schone kamers . Mooi Zwembad .

Met vrienden

• 9ine30-06-2019

Geweldige vakantie.We komen terug.

leuk hotel.Mooie kamer met zeezicht.Alles heel schoon.Alleen douche aan de kleine kant.Prima ontbijt alleen broodjes niet altijd vers.Jammer.Prima ligging bij de zee.Je loopt zo naar het gezellige centrum.Veel eetgelegenheden in de buurt. Halfpension betekent dat je eet in het restaurant aan de overkant.Je krijgt een 3 gangenmenu maar je kunt niet kiezen.Het is een verrassing wat er op je bord ligt.Het kan dus voorkomen dat je iets krijgt dat niet je voorkeur heeft.Het was overigens erg lekker!!Mooi eiland .Veel te zien.Huur een auto en trek ook het achterland eens in.Zo mooi.

• 10Hans22-06-2019

Gewoon goed!

Prima hotel, grote slaapkamers, erg schoon, ontbijt is flink verbetert. We komen hier al voor de 20e keer. Leuke dames bij de receptie.

• 2018
    4Elly Muilwijk25-10-2018

Verschrikkelijk

Het hotel is een groot drama alles is kapot en oud. Personeel achter de balie ongeïnteresseerd hadden alleen tijd voor de baby die net geboren was. Reisorganisatie gaat hier niets aan doen ze laten je gewoon zitten. Reageren nergens op. Dicht timmeren de boel.

• 4marianne17-08-2018

geen giller

Kamer voor griekse begrippen modern, mits je van roze houd, douche klein, fijn zwembad.Belachelijk dat voor gebruik koelkast 4 eu gerekend word! Ontbijt schamel, koude eieren, blikfruit, wat snijwaar,sap van poeder aangelengd met water. broodjes wel vers. Schoonmaak erg slecht, Plancet in de douche 3 dagen niet gedaan evenals t toilet niet. Hadden receptie gevraagd taxi te bestellen voor vertrek. Er zat daags voor vertrek niemand aan de balie de 4 x dat we er gekeken hebben, dag v vertrek ook niet , hebben aan de schoonmaker moeten vragen, of t geregeld was. die belde de receptie daarover. Hebben de sleutel bij de balie gelegd en zijn vertrokken.

• 5Jan29-07-2018

Kan er mee door.

Het hotel ziet er aan de buitenzijde beter uit dan de de binnen kant. Het hotel is nogal gedateerd. Het is schoon. Het ontbijt is zeer simpel (2x/week blik fruit) de vruchtensap is van een dubieuze kwaliteit (lees ronduit slecht), de receptioniste geeft aan €3,-/p.p. per dag. Dat zie je dus ook terug in het geboden ontbijt. Veel mensen halen hun eigen broodbeleg/drinken in de supermarkt naast het hotel. Ik zou mij hier als eigenaar voor schamen. Een douchegordijn wat altijd in je gezicht hangt. De douche is 50x50cm maar het gordijn begint al op 30 cm. De receptioniste is niet echt vriendelijk/hulpvaardig. Misschien omdat ze kort voor de bevalling stond, maar dan nog het is een familie hotel en zij was familie. Airco/koelkast/kluis (package) was €10,=/dag, airco los €6,=/dag en koelkast €4,=/dag. Wij hadden een redelijke koelkast maar op de andere kamer was het een tafelmodelletje. Wij zouden er in ieder niet meer naar toe gaan.

Met oudere kinderen

• 1Lou Francia19-07-2018

Slecht , slechter , slechts

Beste mensen, normaal schrijf ik nooit een review na mijn vakantie omdat ik het simpelweg vergeet na een leuke vakantie. Echter trek ik nu graag even het toetsenboord naar me toe om u te waarschuwen. Voor het geld dat je hier betaalt , is het ronduit slecht te noemen. 1/ Het hotel ligt aan een weg , zowel voor als achter het hotel. Grieken rijden hard en over het algemeen in oude dubieuze auto's / vrachtauto's. Erg lawaaiig dus. 2/ Je hoort alles van je buren in de kamers of je het nu wilt of niet. Je buurman die denkt of hij nog steeds een griekse sexgod is of die afscheid probeert te nemen van zijn kipsouvlaki van de avond ervoor. 3/ De ijskast doet vreselijk zn best om je uit je slaap te houden en iedere nacht wint hij. 4/ Één van de twee receptionistes zegt je gedag maar daar is ook alles mee gezegd. De andere doet alsof je een spook bent en kijkt dwars door je heen . Evenals het schoonmaakpersoneel

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8Pieter en Jan Henk03-10-2016

heerlijk

Kokkari Beach Hotel is een prima hotel aan de rand van dorp Kokkari. Perfecte ligging ten opzichte van de stranden en wandelingen in de bergen achter het hotel. Het ontbijt is gewoon goed. Bij het cafetaria tegenover het hotel aan het strand kunnen lekker wat eten en drinken. De service is uitstekend. Goed verzorgde schone kamers. De mensen die er werken zijn uiterst vriendelijk. Niet voor niets zijn we er al 18 keer geweest.

3 tips over Hotel Kokkari Beach

• Tessa , 26-07-2012

Scooter huren is echt te gek op Samos! Veel vrijheid, erg rustig en je bent zo het eiland rond. Tip 2: veel restaurantjes die prima eten serveren, maar het beste restaurant is toch wel Samia, aan het strand, vlakbij Kokkari beach hotel.

• Marcing, 24-07-2012

Wij hebben een jeep en een quad gehuurd erg leuk om het eiland mee te verkennen. Prima om daar te huren en stukken goedkoper dan vanuit Nederland. Aanraders om naar toe te gaan: Het nachtengalendal en dan een bezoekje aan een klein authentiek Grieks dorpje Manolates, Mykali beach, Pythagorion, Het strandje en snackbar tegenover Kokkari beach. Samos stad viel ons tegen.

• Cees, 13-08-2014

Huur een scooter by Go Rentals (naast het hotel) en ga naar de bergdoprpjes (Manolates, Vourliotes en Ambelos

Boottocht met Antonis naar Kerviles bay heel mooi en gezellig eten op de boot, waarbij hij gitaar speelt en zingt

Cappuccino in de haven bij Filion mooi gelegen aan de zee

2 vragen over Hotel Kokkari Beach

• gerda, 02-07-2019

Hoe kan het dat er zoveel slechte beoordelingen staan en nu bij elke aanbieder iedereen erg enthousiast is? Zo worden de beoordelingen op zoover ongeloofwaardig!

• Miranda Ruijtenburg, 30-10-2018

kamernummer Hotel kokkari beach

Wij willen in dit hotel graag een kamer met zeezicht boeken ; is er misschien iemand die een kamernummer voor ons heeft van dit hotel met goed zeezicht ?

• VerzorgingHalfpension

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis