Hotel Kokkari Beach

44 reviews over Hotel Kokkari Beach in het Nederlands

geen giller

marianne
17-8-2018

Kamer voor griekse begrippen modern, mits je van roze houd, douche klein, fijn zwembad.Belachelijk dat voor gebruik koelkast 4 eu gerekend word!

Ontbijt schamel, koude eieren, blikfruit, wat snijwaar,sap van poeder aangelengd met water. broodjes wel vers. Schoonmaak erg slecht, Plancet in de douche 3 dagen niet gedaan evenals t toilet niet. Hadden receptie gevraagd taxi te bestellen voor vertrek. Er zat daags voor vertrek niemand aan de balie de 4 x dat we er gekeken hebben, dag v vertrek ook niet , hebben aan de schoonmaker moeten vragen, of t geregeld was. die belde de receptie daarover. Hebben de sleutel bij de balie gelegd en zijn vertrokken.

Kan er mee door.

Jan
29-7-2018

Het hotel ziet er aan de buitenzijde beter uit dan de de binnen kant. Het hotel is nogal gedateerd. Het is schoon. Het ontbijt is zeer simpel (2x/week blik fruit) de vruchtensap is van een dubieuze kwaliteit (lees ronduit slecht), de receptioniste geeft aan €3,-/p.p. per dag. Dat zie je dus ook terug in het geboden ontbijt. Veel mensen halen hun eigen broodbeleg/drinken in de supermarkt naast het hotel. Ik zou mij hier als eigenaar voor schamen.

Een douchegordijn wat altijd in je gezicht hangt. De douche is 50x50cm maar het gordijn begint al op 30 cm. De receptioniste is niet echt vriendelijk/hulpvaardig. Misschien omdat ze kort voor de bevalling stond, maar dan nog het is een familie hotel en zij was familie.

Airco/koelkast/kluis (package) was €10,=/dag, airco los €6,=/dag en koelkast €4,=/dag. Wij hadden een redelijke koelkast maar op de andere kamer was het een tafelmodelletje.

Wij zouden er in ieder niet meer naar toe gaan.

Slecht , slechter , slechts

Lou Francia
19-7-2018

Beste mensen, normaal schrijf ik nooit een review na mijn vakantie omdat ik het simpelweg vergeet na een leuke vakantie. Echter trek ik nu graag even het toetsenboord naar me toe om u te waarschuwen. Voor het geld dat je hier betaalt , is het ronduit slecht te noemen. 1/ Het hotel ligt aan een weg , zowel voor als achter het hotel. Grieken rijden hard en over het algemeen in oude dubieuze auto's / vrachtauto's. Erg lawaaiig dus. 2/ Je hoort alles van je buren in de kamers of je het nu wilt of niet. Je buurman die denkt of hij nog steeds een griekse sexgod is of die afscheid probeert te nemen van zijn kipsouvlaki van de avond ervoor. 3/ De ijskast doet vreselijk zn best om je uit je slaap te houden en iedere nacht wint hij. 4/ Één van de twee receptionistes zegt je gedag maar daar is ook alles mee gezegd. De andere doet alsof je een spook bent en kijkt dwars door je heen . Evenals het schoonmaakpersoneel

heerlijk

Pieter en Jan Henk
3-10-2016

Kokkari Beach Hotel is een prima hotel aan de rand van dorp Kokkari. Perfecte ligging ten opzichte van de stranden en wandelingen in de bergen achter het hotel. Het ontbijt is gewoon goed. Bij het cafetaria tegenover het hotel aan het strand kunnen lekker wat eten en drinken. De service is uitstekend. Goed verzorgde schone kamers. De mensen die er werken zijn uiterst vriendelijk. Niet voor niets zijn we er al 18 keer geweest.

Redelijk hotel.

Hans
19-9-2016

Het hotel ligt aan de uitvalsweg van Kokkari naar het westen. Aan de overkant van de weg ligt Long Beach, het lange strand van Kokkari met strandtentjes en restaurants.

De ligging is dus prima, het centrum is 10 min. lopen.

Het hotel ligt haaks op de weg/strand, dus de meeste kamers hebben geen zeezicht.

De tuin met zwembad ligt aan de achterzijde van het hotel, en is prima.

Het personeel is vriendelijk

De kamers zijn schoon maar gedateerd qua inrichting & uitrusting.

Het hotel wordt aangeprezen als *** maar dat laatste sterretje bungelt er een beetje bij...

Als je het voor een redelijke prijs kunt boeken, is het prima.

De minpunten:

-/- ontbijt is wel erg basic, fantasieloos, en iedere dag hetzelfde. Boek er dus geen halfpension..

-/- het hotel is erg gehorig. Op de badkamer kun je precies horen wat de buren zeggen / aan het doen zijn.. :-[

-/- de lobby is erg doods en sfeerloos (begin september)

-/- de bar/poolruimte was gesloten(begin september)

Gewoon goed

Alan en Len
20-8-2014

Had voor 12 dagen geboekt maar door overboeking alleen laatste 9 dagen hier gebleven. Kamers schoon, goed douche. Geweldig uitzicht op bergen en de zee - kamer 307 - ochtends hoor je de zee. Ontbijt genoeg - het is geen 5 sterren hotel dus niet te klagen. Personeel allemaal vriendelijk. Ter compensatie van overboeking geen kosten voor airco, koelkast en kluis en van Nekkerman ook 3 dagen gratis auto. Ligging ideaal, paar honderd meter gezellig wandelen naar centrum. liever kokkari met zeewind als afkoeling dan in het zuiden - soms te warm

Zeer goed en vriendelijk hotel

Cees
13-8-2014

Het hotel was zeer gezellig en goed, er werd bijna elke dag schoongemaakt door een vriendelijke schoonmaakster.

De locatie is perfect, loopafstand centrum en het strand pal voor de deur.

Het personeel was allemaal zeer vriendelijk (Popi,Dimitra) en natuurlijk de baas, wij voelde ons erg op ons gemak.

De kamers zijn mooi met een uitzicht op zee en bergen, met een vrij grote koelkast en airco.

Het ontbijt was goed wat je in een mooie tuin kan nuttigen, en natuurlijk Christofer die altijd gezellig even een praatje maakte en niets was hem teveel.

Ook de eetgelegenheid van Kokkari beach hotel dat heel mooi aan zee ligt en waar ze heerlijke cappuccino hebben (illy) en je lekker kunt eten vooral de Hamburgers en Griekse salade's waren heerlijk.

En waar je werd geholpen door het zeer vriendelijke personeel : Thxlia, Popi, Vickie en natuurlijk Fotis, die je bediende tot op het strand.

Bedankt voor deze mooie vakantie, wij komen zeker een keer terug

Jose en Kees (Holland)

Prima eenvoudig hotel

Marleen vd Linden
18-6-2014

Prima ligging bij strand en centrum. Ontbijt eenvoudig maar goed. Kamers netjes, gehorige badkamer. Wij vonden de hoteleigenaars minder aardig en niet oprecht vriendelijk. Verder geen klachten, je werd wel goed geholpen.

Goede uitvalsbasis als je meer van het eiland wilt zien.

Prima plek, niet zeuren

Tessa
26-7-2012

Hotel is simpel, maar goed. Kamers schoon, balkon kleiner, maar goed voor twee personen. Ontbijt is okee, eitje, broodjes, ham, kaas, yoghurt, jam. Bar tegenover hotel is prima hangplek op het strand, bedjes genoeg. Komen zeker terug op Samos, volgende keer een appartement (dan ben je veel vrijer). Kokkari is de beste plaats op Samos, vanwege de zeewind.

Mooie uitvalbasis om het eiland te ontdekken

Marcing
24-7-2012

Het hotel is eenvoudig maar goed en schoon. Wij hebben er alleen geslapen en ontbeten en daarvoor voldeed het aan de wensen.

Wij hebben het gehele eiland gezien tijdens onze vakantie, met als conclusie dat er vele leuke fijne strandjes zijn maar het strandje voor het hotel staat in onze top 3. Aan deze zijde van het eiland is de wind heerlijk, zeker bij de hoge temperaturen. Dat windje mis je aan de andere zijde van het eiland. Kokkari is een klein, maar leuk dorpje gericht op het toerisme maar er is geen massa toerisme. Er zijn leuke en vooral lekkere restaurantjes en cafeetjes en wat souvenirwinkeltjes.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kokkari Beach in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kokkari Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.