Hotel Arion

• Sauna

226 reviews over Hotel Arion in het Nederlands

• 9IJsbrand Baas26-06-2019

Gewoon goed !

Heerlijke twee weken gehad, aardige mensen. Goed eten iedere dag veel keuze , ook vis. Griekse avond ook leuk. Zeer schoon. Was tweede keer in dit hotel . Hier kom je graag terug !

6Prijs/kwaliteit
    10Zwembad

• 9Bregje13-06-2019

In één woord geweldig

Super naar ons zin gehad ,zeer goed eten ,kan niet begrijpen dat er mensen zijn die over het eten klagen, vooral ontbijt is top ,zeer rustig om 23.30 was het stil op het terrein , hotel minder geschikt voor gezinnen met kinderen, zoals beschreven in eerdere berichten kun je wel pinnen bij de receptie ,personeel vriendelijk ,schone kamers , bus service super . Erg naar ons zin gehad

10Ligging
    10Service
    10Prijs/kwaliteit
    10Eten
    7Zwembad

Met vrienden

• 9Chris Stoop20-05-2019

Prima verblijf.

Prima hotel. Kamer vrij sober. Er wordt goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Stond zelfs een diner voor ons klaar ondanks onze (late) aankomst. Ligging hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Er kan gebruik gemaakt worden van een (gratis) busje naar het strand of het centrum van Kokkari. Ontbijt en diner zijn prima.

10Service
    10Prijs/kwaliteit
    7Kamers
    7Zwembad

Geboekt bij vakantiediscounter

• 5floris18-05-2019

Nooit meer

Hotel Arion is niets voor ouderen . Via een padje naar beneden. De receptie is ronduit onbeschoft. Bedden zijn heel slecht , de matrassen en de lattenbodems zeer verouderd. Eten heel zout ,maar dan neem je lekker veel drankjes. Al mogen wij hier voor niets naar toe nooit meer. We waren 50 jaar samen ,dit was ons reisje waar we zo naar uitkeken . Bedankt Arion.

4Ligging
    4Service
    7Prijs/kwaliteit
    4Eten
    6Kamers
    5Zwembad

• 2018
    8Ka van Hemert15-10-2018

geweldig geweest, met huurauto helemaal top.

Dat je buiten kokkari zit.

7Ligging

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Gerard & Jannie09-10-2018

Van 12 september 12 dagen in hotel Arion geweest ,half pension en een zeezichtkamer. In een woord geweldig , dit hotel is in alle opzichten een "Jewel in the Crown" Mooie kamer , prachtig (zee) uitzicht , goed ontbijt en diner . Goede schoonmaak en voor Lista ( Pizza) in de receptie was geen enkele vraag teveel. Voor rust en comfort een prima hotel , service en staaf geweldig Chapeau Arion. Hotel ligt op een berg, via een smal "moeilijk "begaanbaar pad kun je in 15 minuten lopen naar het schattige plaatsje Kokkari , ook gaat er 5 maal perdag een shuttle naar Kokkari en 2 plaatselijke strandjes , prima geregeld.

• 7I uit Aalst26-09-2018

niet voor herhaling vatbaar

Het eiland, de vèrzichten en het voetgangerspad hier naartoe zijn fantastisch! De shuttledienst dat gratis aangeboden wordt door het hotel rijdt stipt zowel naar stranden als naar Kokkari. De rekening voor drank in Beachbar direct betalen want bij de afrekening was er een enorm bedrag bij! De door mij getekende bonnetjes zien mocht niet... enkel de laatste bon kunnen bemachtigen, en toen bleek dat er onder de handtekening nog 4 drankjes bijgeschreven werden! kreeg wel hiervoor 10€ terug, maar de 13 andere dagen waren nihil!!!! De kamers worden toegewezen naar eigen goeddunken. Alle kamers kosten evenveel, maar wij sliepen op de parking met een kraaiende haan vanaf 5uur, zoekend naar een beetje schaduw rond het zwembad, terwijl anderen een bungalowkamer kregen met privé ligbedjes op hun terras in een prachtige, rustige tuin . Onze kamer zou minder moeten kosten als de bungalowkamer, dewelke een upgrade is volgens mij. Het eten was erg eenvoudig en het dagelijkse dessert was bevroren Yoghurt .

8Service
    7Prijs/kwaliteit
    5Eten
    4Kamers
    6Zwembad

• 9Elly de Lange - van Schoor21-09-2018

Prachtig hotel.

Schitterend hotel, perfect personeel zeer vriendelijk. Prachtig uitzicht. Jammer dat bij het ontbijt het brood erg droog was. En dat er geen animatie meer was, stopt eind augustus.

9Zwembad

Met vrienden

• 8Huijsman24-08-2018

Het is een prachtig groen eiland!

Het is een prachtig gelegen hotel met 108 kamers. Het leuke is dat het niet echt te merken is dat er zoveel gasten zijn. Zoals je op de foto ziet is het een hotel met daar voor appartementen die als etage zijn gebouwd. Je hebt dus wel steeds met stenentrappen te maken om naar je kamer te gaan. Het is ook mogelijk om in het hotel te slapen. De gasten komen vooral uit Duitsland, Scandinavië, Servië, Italië en natuurlijk uit Nederland. Kortom een gezellig gezelschap waar iedereen zijn plekje vind en heerlijk geniet van de vakantie. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het stadje is goed aan te lopen en met de lijnbus kun je voor een paar euro het hele eiland over, je gaat eerst naar Samos stad en daarvandaan ga je met een volgende bus. Ze rijden precies op tijd en je koopt je kaartje in de bus. Er zijn leuke excursies te doen. Het strand is met stenen, denk om je waterschoenen Top

Het is echt gezellig en je kunt er heerlijk eten!

8Service

• 9H&M28-06-2018

Super hotel

Heel mooie verzorgd hotel, tuinen heel goed onderhouden. Prima kamers, worden heel goed schoongemaakt. Ontbijtbuffet uitermate goed. Avondbuffet zeer gevarieerd met ook telkens een live cooking optie. Personeel is vriendelijk en doet zijn uiterste best. Ligging is heel mooi op de helling met prachtig zicht op Kokkari. Wandeling naar de stad is wel moeilijk voor mensen die slecht ter been zijn. Wij zijn fervente Griekse eilanden gangers en dit hotel is een topper in zijn categorie. Zeker voor herhaling vatbaar.

9Prijs/kwaliteit
    9Ligging

23 tips over Hotel Arion

• costermans peeters, 25-06-2014

Huur een auto. Onderweg prachtige uitzichten. Ga eens iets drinken in het haventje van Kokari bij FILION, zachte zetels, mooi zicht, bijna de voeten in 't water en een heel lieve dame die de zaak al 23 jaar runt. JAMAS!

• Hilde Mertens, 22-06-2014

Auto huren is aan te bevelen om eiland te verkennen!

• Jolanda van Dijk, 23-05-2014

Vraag een kamer in de losse bungalows en niet in het hoofdgebouw.

19 vragen over Hotel Arion

• Coby, 24-07-2017

Diner?

Welke tijden wordt het diner geserveerd?

• nico de hoog, 23-08-2010

pluspunten?

Hallo Wie weet het volgende?

Is hotel Arion gezellig? Is halfpension echt de moeite waard? Ontbijt en diner goed? Buffet? Is de weg naar Kokkari lopend vervelend?

We zijn bang voor overboeking. Mensen kiezen dan voor Kaleidon Palace hotel. Zou zelfs beter zijn. Weet je daar iets van?

Graag reactie

Guy, 30-08-2010

Wij hebben in allebei de hotels gezeten en ik zou zeker voor het Kalidon Palace gaan. Minder masaal, meer sfeer en zeer aardige mensen. Wel zou ik voor beide hotels niet half pension nemen, Kokkari heeft veel leuke, gezellige restaurantjes. De hotels liggen bijna naast elkaar, bovenop een berg. Vervoer (scooter/auto) is daarom aan te raden, ook overdag als je naar het strand wilt.

Al met al zeer de moeite waard, Kokkari en het Kalidon Palace, zeker aan te raden.

Gerda, 27-05-2011

De weg naar haven van kokkari is zeker half uur lopen en gaat na 2 keer echt vervelen. Ik zou niet half pension gaan, je kan overal lekker en sfeervol eten. Dat maakt kokkari zo leuk

• pluisita, 08-01-2016

tieners

Zijn er nog meer gezinnen met tieners die hier eind juli naar toe gaan? Dat zouden onze dochters van 12 en 15 wel gezellig vinden. Wij vertrekken 29 juli.

EdwinAnnemarie, 14-02-2016

Hoi, wij gaan ook naar Arion met een dochter van 15 alleen vertrekken wij weer op 29 juli. Had wel leuk geweest ook voor onze dochter. In ieder geval een fijne vakantie daar.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages