Hotel Arion

8Fantastisch

Griekenland, Samos, Kokkari

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 505p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

234 reviews over Hotel Arion

• 2019
    9IJsbrand Baas26-06-2019

Gewoon goed !

Heerlijke twee weken gehad, aardige mensen. Goed eten iedere dag veel keuze , ook vis. Griekse avond ook leuk. Zeer schoon. Was tweede keer in dit hotel . Hier kom je graag terug !

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Bregje13-06-2019

In één woord geweldig

Super naar ons zin gehad ,zeer goed eten ,kan niet begrijpen dat er mensen zijn die over het eten klagen, vooral ontbijt is top ,zeer rustig om 23.30 was het stil op het terrein , hotel minder geschikt voor gezinnen met kinderen, zoals beschreven in eerdere berichten kun je wel pinnen bij de receptie ,personeel vriendelijk ,schone kamers , bus service super . Erg naar ons zin gehad

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Chris Stoop20-05-2019

Prima verblijf.

Prima hotel. Kamer vrij sober. Er wordt goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Stond zelfs een diner voor ons klaar ondanks onze (late) aankomst. Ligging hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Er kan gebruik gemaakt worden van een (gratis) busje naar het strand of het centrum van Kokkari. Ontbijt en diner zijn prima.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 5floris18-05-2019

Nooit meer

Hotel Arion is niets voor ouderen . Via een padje naar beneden. De receptie is ronduit onbeschoft. Bedden zijn heel slecht , de matrassen en de lattenbodems zeer verouderd. Eten heel zout ,maar dan neem je lekker veel drankjes. Al mogen wij hier voor niets naar toe nooit meer. We waren 50 jaar samen ,dit was ons reisje waar we zo naar uitkeken . Bedankt Arion.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Ka van Hemert15-10-2018

geweldig geweest, met huurauto helemaal top.

Dat je buiten kokkari zit.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Gerard & Jannie09-10-2018

Van 12 september 12 dagen in hotel Arion geweest ,half pension en een zeezichtkamer. In een woord geweldig , dit hotel is in alle opzichten een "Jewel in the Crown" Mooie kamer , prachtig (zee) uitzicht , goed ontbijt en diner . Goede schoonmaak en voor Lista ( Pizza) in de receptie was geen enkele vraag teveel. Voor rust en comfort een prima hotel , service en staaf geweldig Chapeau Arion. Hotel ligt op een berg, via een smal "moeilijk "begaanbaar pad kun je in 15 minuten lopen naar het schattige plaatsje Kokkari , ook gaat er 5 maal perdag een shuttle naar Kokkari en 2 plaatselijke strandjes , prima geregeld.

Gereisd met partner in september 2018

• 7I uit Aalst26-09-2018

niet voor herhaling vatbaar

Het eiland, de vèrzichten en het voetgangerspad hier naartoe zijn fantastisch! De shuttledienst dat gratis aangeboden wordt door het hotel rijdt stipt zowel naar stranden als naar Kokkari. De rekening voor drank in Beachbar direct betalen want bij de afrekening was er een enorm bedrag bij! De door mij getekende bonnetjes zien mocht niet... enkel de laatste bon kunnen bemachtigen, en toen bleek dat er onder de handtekening nog 4 drankjes bijgeschreven werden! kreeg wel hiervoor 10€ terug, maar de 13 andere dagen waren nihil!!!! De kamers worden toegewezen naar eigen goeddunken. Alle kamers kosten evenveel, maar wij sliepen op de parking met een kraaiende haan vanaf 5uur, zoekend naar een beetje schaduw rond het zwembad, terwijl anderen een bungalowkamer kregen met privé ligbedjes op hun terras in een prachtige, rustige tuin . Onze kamer zou minder moeten kosten als de bungalowkamer, dewelke een upgrade is volgens mij. Het eten was erg eenvoudig en het dagelijkse dessert was bevroren Yoghurt .

Gereisd met partner in september 2018

• 9Elly de Lange - van Schoor21-09-2018

Prachtig hotel.

Schitterend hotel, perfect personeel zeer vriendelijk. Prachtig uitzicht. Jammer dat bij het ontbijt het brood erg droog was. En dat er geen animatie meer was, stopt eind augustus.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Huijsman24-08-2018

Het is een prachtig groen eiland!

Het is een prachtig gelegen hotel met 108 kamers. Het leuke is dat het niet echt te merken is dat er zoveel gasten zijn. Zoals je op de foto ziet is het een hotel met daar voor appartementen die als etage zijn gebouwd. Je hebt dus wel steeds met stenentrappen te maken om naar je kamer te gaan. Het is ook mogelijk om in het hotel te slapen. De gasten komen vooral uit Duitsland, Scandinavië, Servië, Italië en natuurlijk uit Nederland. Kortom een gezellig gezelschap waar iedereen zijn plekje vind en heerlijk geniet van de vakantie. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het stadje is goed aan te lopen en met de lijnbus kun je voor een paar euro het hele eiland over, je gaat eerst naar Samos stad en daarvandaan ga je met een volgende bus. Ze rijden precies op tijd en je koopt je kaartje in de bus. Er zijn leuke excursies te doen. Het strand is met stenen, denk om je waterschoenen Top

Het is echt gezellig en je kunt er heerlijk eten!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9H&M28-06-2018

Super hotel

Heel mooie verzorgd hotel, tuinen heel goed onderhouden. Prima kamers, worden heel goed schoongemaakt. Ontbijtbuffet uitermate goed. Avondbuffet zeer gevarieerd met ook telkens een live cooking optie. Personeel is vriendelijk en doet zijn uiterste best. Ligging is heel mooi op de helling met prachtig zicht op Kokkari. Wandeling naar de stad is wel moeilijk voor mensen die slecht ter been zijn. Wij zijn fervente Griekse eilanden gangers en dit hotel is een topper in zijn categorie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2018

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages