Kerveli

We hebben een aantal aanbieders voor Kerveli voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kerveli voor je op een rij gezet:

Reviews over Kerveli

Enkel als je in de buurt bent

Bart Vandevoorde
    3-10-2017

Wij verbleven in het hotel Kerveli Village Hotel en was voor ons vlakbij. Kerveli stelt eigenlijk zeer weinig voor. Veel meer dan een taverne en een stukje strand is er niet. Ik zou er niet speciaal naartoe rijden in ieder geval.

Een prachtige rusitge plek om te ontspannen!

Mirjam
    20-7-2014

Kerveli is erg klein. Behalve de hotels/appartementen is er weinig tot niets te doen. Er is één restaurant die wat verborgen lijkt waar we lekker hebben gegeten. Voor vermaak is aan te raden om naar Pythagorion of Samos stad te gaan. Dit is kwa afstand goed te doen met de auto. Ook Kokkari beach is de moeite waard om te zien. Daar zijn ook veel restaurantjes en winkeltjes.

Gereisd Met partner in Fri Jul 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kerveli

Anne
    16-9-2013

Kerveli is een klein baaitje met een paar huisjes, een kiezelstrandje en een taverna. Verder is er helemaal niets te doen, maar het uitzicht is fenomenaal, de rust heerlijk en het eten in de taverna vurrukkulluk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Mooie plek!

TenM
    6-7-2012

Heerlijke plek voor rustzoekers. Hier vindt je nog geen grote groepen toeristen. Wij hebben hier voornamelijk stellen gezien. Het uitzicht over de baai is prachtig. 's Avonds zie je de lichtjes van Turkije. Kerveli is goed bereikbaar je komt door een leuk dorpje met smalle straatjes. Vanaf Kerveli ben je zo in Samos-stad of andere leuke dorpjes.

Gereisd Met partner in juni 2012
Kerveli scoort een 6,5 uit 10, op basis van 9 reviews