Karlovassi

Zonuren5h8h8h8h11h13h13h12h11h9h6h4h
Zeewatertemp (℃)16°16°16°17°18°21°22°25°25°23°20°18°
Dagen regen11875210013711

Reviews over Karlovassi

goed voor een korte vacantie

kok wiegman
    11-7-2018

Karlovassi is een erg saaie stad op het dorpsplein is wel wat en in de haven zijn wat restaurants en wat bars maar voor de rest moet je toch een auto huren of een taxi nemen.

het strand [Jes.] zijn met kiezel en erg klein maar het zeewater was prima en schoon

Gereisd Met partner in juni 2018

groot en karakterloos maar met hondenshelter

Jacqueline
    1-10-2016

in dit dorp zit de private hondenshelter van Spyros welke gesteund wordt door de duitse organisatie Vergessenen Samos Hunde . Deze mensen hebben ons voortreffelijk geholpen met het onderbrengen van een hond in erbarmelijke staat. Zoek deze organisatie op en doe een kleine donatie, wat is nu 10 euro op je vakantie? Het oude karlovassi is leuk om te wandelen, ga zeker naar de agia trada kerk en naar het altaar in de grot, is een leuke korte makkelijke wandeling en je hebt prachtig uitzicht!

Gereisd Met partner in september 2016

Prima plek!

familie
    24-6-2011

Karlovassi ligt letterlijk en figuurlijk een beetje in de luwte van het eiland Samos: qua toerisme (niet druk) als de zon en de wind. Bijna overal op Samos ontkom je niet aan de somse harde wind (die overigens wel erg lekker is als het 40 graden is) en qua zon ligt het iets meer in de schaduw dan bijvoorbeeld Pythagorion. Leuke plek om te zijn.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 1999 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

je zou haast zeggen: blijf er weg

Jaap
    18-1-2008

je zou haast zeggen: blijf er weg. Het is namelijk heerlijk rustig en niet toeristisch. Fijne mensen, alles kalm aan, en veel vergane glorie uit de gouden eeuw van de leerindustrie. Ik ben er nu twee keer geweest en het blijft lekker.

Gereisd Anders in Fri Jan 18 2008 19:35:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Authentieke (nog niet toeristische) plaats

Fred en Mariët
    20-8-2007

Authentieke (nog niet toeristische) plaats. Hier maak je nog kennis met de lokale bevolking. Fraaie Herenhuizen en oude Leerfabriek. Nog genoeg leuke "hoekjes" in de stad. Foto's op fredfoto.info (Link mag niet, maar er moet natuurlijk nog www voor staan).

Gereisd Anders in augustus 2007
Karlovassi scoort een 5,5 uit 10, op basis van 23 reviews