• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Ireon

Voor mij de beste vakantie bestemming

supa, 9-2-2018
    Ireon is een kleine badplaats waar de tijd wat heeft stilgestaan. Er zijn hier geen grote hotels maar verschillende kleine accomodaties. De meeste uitbaters hebben zelf nog tijd voor hun klanten. Je ervaart er de Griekse gastvrijheid, de prachtige natuur, een aangenaam niet druk strand, en nog veel meer. Ondanks dat het een kleine badplaats is er toch een ruime keuze aan accomodaties, eet- en drank gelegenheden.

perfect als uitvalbasis

John en Conny, 26-5-2016

Ireon is een vrij rustig dorpje, perfect als uitvalbasis om het eiland te gaan verkennen.

Ruim voldoende en leuke restaurantjes !

Sfeervol en ongedwongen. Een geweldige plek!

CiBo, 22-5-2016

Ireon is een uitstekende vakantiebestemming voor mensen die van veel gezelligheid houden op een sfeervolle en ongedwongen plek. De mensen zijn erg vriendelijk, dankbaar en gastvrij. Het zal je hier aan niks ontbreken. Je kunt er heerlijk eten en vergeet zeker de samos wijn niet uit te proeven:-).

Wij gaan eigenlijk nooit twee keer naar dezelfde plek, maar in juli dit jaar gaan we wederom naar ireon. Huur een auto of scooter en ontdek het eiland. Het is prachtig! Enige minpunt: De kiezels op het strand zijn misschien vervelend, maar ach, lang leve de waterschoenen haha. Wij waren vorig jaar daar op het moment van de vluchtelingen problematiek en crisis griekenland, maar echt, je merkt er niks van. De mensen op het eiland werken kei en keihard, met veel overgave en doen er alles aan om iedereen een geweldige vakantie te bezorgen. Kunnen we in nederland nog wat van leren.

Al met al, Ireon is echt een aanrader!!

Rustig, sfeervol, gemoedelijk dorpje

Cindy, 7-7-2015

Ireon is een geweldig dorpje als je houdt van typisch grieks en niet te toeristisch.

Bewoners zijn zeer vriendelijk, de sfeer is vredig.

Kleinschalig, maar met genoeg leuke en goede eetgelegenheden. Geen uitgaansleven.

Veel tavernes liggen direct aan zee, waardoor je een geweldig uitzicht hebt.

Geen grote hotels, alles kleinschalig en sfeervol.

Kiezelstrandjes, niet veel bijzonders, maar wel leuk gelegen in het kleine centrum, zodat je dichtbij kan lunchen.

Bed en parasol samen €2,50

Ik vond To Kyma restaurant het mooist gelegen en lekkerste eten, met vriendelijke mensen.

Eind juni ondanks de griekse situatie, geen enkel probleem gehad. Mensen zijn zeer vriendelijk, je komt niets tekort en als je geen nieuws kijkt, zou je denken dat er helemaal niets aan de hand is.

Ireon is relaxed

Carin en Frans, 30-6-2015
    Klein vissersdorp met een aantal restaurants pal aan zee. Er heerst een relaxte sfeer. Veelal duitstalige toeristen die hier jaren hun vakantie vieren. Kiezelstrandjes ( 2x), dus waterschoenen zijn handig.
Ireon scoort een 8,8 uit 10, op basis van 47 reviews