Reviews over Ireon

Klein gezellig dorpje,voloende eetgelegenheden.

Anneke
    11-9-2018

Ireon is een klein en knus dorp.Gezellig plein met terrassen.Met supermarktje en 1 bakker. Plaatselijke strand valt tegen even verderop richting Pythagorio 3 km kun je naar Beach Mare Deus ( auto) heb je wel nodig.Neem de moeite om de berg dorpjes te bezoeken op Samos, echte Griekse sfeer,wel armoedig hier en daar. Wil je mooiere stranden rij dan voorbij Pythagorio richting Psilli Ammos of Mirto Beach.Waterschoentjes niet vergeten!Wij zijn senioren en vinden de rust en eenvoud op Samos heerlijk.Voor feestende jongelui is het hier niet geschikt! Zeker komen wij voor een 4 e vakantie op Samos terug.

Héérlijk!

inwoner flevoland
    25-8-2018

nektarios restaurant in Ireon/ pittoresk aan de haven. Enkele keren héééérlijk gegeten. De bediening is vriendelijk en weten wat gastvrij zijn betekend .

Bij elke maaltijd wordt je verrast met een ( gratis) soepje en lekkere meloen na. En de prijs is prima zodat zij van ons telkens een grote welverdiende fooi kregen.

Voor mij de beste vakantie bestemming

supa
    9-2-2018

Ireon is een kleine badplaats waar de tijd wat heeft stilgestaan. Er zijn hier geen grote hotels maar verschillende kleine accomodaties. De meeste uitbaters hebben zelf nog tijd voor hun klanten. Je ervaart er de Griekse gastvrijheid, de prachtige natuur, een aangenaam niet druk strand, en nog veel meer. Ondanks dat het een kleine badplaats is er toch een ruime keuze aan accomodaties, eet- en drank gelegenheden.

perfect als uitvalbasis

John en Conny
    26-5-2016

Ireon is een vrij rustig dorpje, perfect als uitvalbasis om het eiland te gaan verkennen.

Ruim voldoende en leuke restaurantjes !

Sfeervol en ongedwongen. Een geweldige plek!

CiBo
    22-5-2016

Ireon is een uitstekende vakantiebestemming voor mensen die van veel gezelligheid houden op een sfeervolle en ongedwongen plek. De mensen zijn erg vriendelijk, dankbaar en gastvrij. Het zal je hier aan niks ontbreken. Je kunt er heerlijk eten en vergeet zeker de samos wijn niet uit te proeven:-).

Wij gaan eigenlijk nooit twee keer naar dezelfde plek, maar in juli dit jaar gaan we wederom naar ireon. Huur een auto of scooter en ontdek het eiland. Het is prachtig! Enige minpunt: De kiezels op het strand zijn misschien vervelend, maar ach, lang leve de waterschoenen haha. Wij waren vorig jaar daar op het moment van de vluchtelingen problematiek en crisis griekenland, maar echt, je merkt er niks van. De mensen op het eiland werken kei en keihard, met veel overgave en doen er alles aan om iedereen een geweldige vakantie te bezorgen. Kunnen we in nederland nog wat van leren.

Al met al, Ireon is echt een aanrader!!

Ireon scoort een 8,6 uit 10, op basis van 49 reviews