Reviews over Ireon

Mooie lokatie net buiten T leuke dorpje Ireon.

Anneke,
    10-9-2018

Lekker vlak bij het vliegveld gelegen 10 min comlex. Vriendelijke ontvangst ,( engels)

in de bar en de eerste indruk is uitstekend. Mooie tuin en heerlijk zwembad met ligbedden.

Onnze studio lag aaan het einde van net complex, prima ruimte, maar het balkon is nauwelijks te gebruiken tenzij je gezellig met je buren wilt kletsen Geen privee, en geen parasol in de brandende ochtend zon. Inrichting is zeer basic met een zeer mininale keuken uitrusting.Schoonmaakster Nana krijgt een extra pluim, keurige schoonmaak en steeds leuk opgevouwen baddoeken.

Het is 700 mt lopen tot het strandje met ruim voldoende restaurantjes , supermarkt en 1 bakker.

Het complex bied een prachtig uitzicht over de vallei , vliegveld in de verte en de zee.

Mooie uitvals basis om het eiland te verkennen met een auto.

Persoonlijk lijkt mij het kinderbadje voor kleine hummeltjes niet prettig/ gevaarlijk , er geen op/afstapje om in het badje te komen. Top plek .

Super hotel!

Daan,
    23-9-2017

Super aardige eigenaren die alles voor je willen doen. Prima ontbijt. Hotelkamer was ruim genoeg met een koelkast en airconditioning voor 5 euro per dag. Zwembad was groot genoeg voor de grote van het hotel. Het was altijd rustig en vaak waren wij de enige bij het zwembad. Strand is zeer rustig, echt een aanrader! Hotel Matina was top!

Prima verblijfsaccomodatie

Feiko,
    8-9-2017

Goede, eenvoudige, schone kamers met airco en balkon. Eenvoudig ontbijt, schone lakens om de 3 dagen.

Henk Meijer,
    17-8-2017

Zo start een perfecte vakantie. De kamers zijn schoon met voldoende kastruimte, gratis WIFI! en goede bedden. Eleana en haar vader en moeder zorgen voor de perfecte gastvrijheid met hun cakes, zelfgemaakte gerechten en met klap op.

Perfecte ligging, op een steenworp afstand van het plein en mét zeezicht.

Ireon is een gezellig dorp, met zeer vriendelijke bewoners.

Eten en drinken kun je overal in Ireon en de terrassen zijn er meer dan genoeg.

Echt een aanrader

Heerlijk rustig hotel met fijne ligging

Niels,
    16-8-2017

Hotel Matina ligt in het rustige badplaatsje Ireon. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een kleine, maar fijn en schone kamer. De badkamer leek recent gerenoveerd en was prima in orde. Voor 5 euro per dag kun je gebruik maken van de airconditioning (in augustus echt heet, dus zeker nodig!). Het ontbijt is eenvoudig, maar prima. In het hotel zitten veel Duitse gasten, maar toch ook veel Nederlanders.

Het hotel heeft een redelijk groot zwembad met ligbedjes eromheen (nb. geen handdoekje leggen :)) en het is er meestal rustig. Op loopafstand ligt het strand van Ireon of eventueel Papa Beach (+- 20 min, aanrader!).

Zeker een auto huren om het eiland te verkennen! Pythagorion ligt op ongeveer 15 min rijden van Ireon en hier zijn veel restaurantjes te vinden.

Wij zouden zeker terugkomen bij hotel Matina!

Ireon scoort een 8,4 uit 10, op basis van 49 reviews