Agios Konstantinos

We hebben een aantal aanbieders voor Agios Konstantinos voor je op een rij gezet:

Reviews over Agios Konstantinos

De juiste batterij om je accu weer op te laden

Wa Post
    23-4-2019

Klein dorp, mooie natuur; Nachtegalenvallei en zee. Je kunt wandelen en de stad is dichtbij. Heerlijk eten aan het strand. Je voelt je steeds meer ontspannen worden doordat het geen massatoerisme plek is. Er zijn veel fijne overnachtingsmogelijkheden. Vriendelijke mensen in het dorp. Boottocht met barbecue aan een strandje is echt een aanrader! Nu jaren later hebben we het er nog steeds over!

Gereisd Met partner in juli 2017

Topper

Johanna
    1-12-2018

Het is een klein dorp met 400 inwoners. Ze kunnen wel wat meer toeristen gebruiken. Als je er 1x bent geweest kom je er weer naar terug. Kleinschalig. Samos is geweldig groen een prachtig eiland. Je kan er prachtige wandelijgen maken naar de kleine dorpen in de omgeving. Manolates Vouirliotes ambelos enz . Wij reizen in Mei 2019 weer af naar Agios Konstantinos voor de 13e keer

Gereisd Met partner in mei 2018

Uitstekend

Gerda en Rini
    25-6-2017

Er zijn slechts enkele tavernes maar de kwaliteit van het voedsel (met name bij to Kyma, op zaterdag live-muziek) is uitstekend en traditioneel Grieks. De plaats ligt vlakbij de nachtegaalvallei en vormt een prima uitvalsbasis voor diverse lekkere gemarkeerde wandelingen. Zelfs bij warm weer is het in de vallei lekker koel door de bebossing en een verkoelend beekje. Geen direct strand maar wel een lekker rustig strandje (Svala beach) met 7 parasols op ongeveer 25 minuten wandelen. En je kunt daar ook lekker wat drinken en ook prima vers bereide lunch gebruiken of een sunsetdiner op zondag met lokale muziek.

super fijn dorp

Jacqueline
    1-10-2016

heerlijk dorp met hele lieve mensen die het door de verhalen over vluchtelingen de afgelopen 2 seizoenen erg moeilijk hebben. Van vluchtelingen merk je helemaal niets, Samos heeft het goed geregeld en in feite kom je ze ook niet tegen alleen in Samosstad op het plein wat jonge mensen. Agios Konstantinus een klein en gemoedelijk dorp met alles wat je nodig hebt en niks meer behalve een heerlijke gemoedelijke sfeer. De taverna's zijn allemaal heerlijk, we hebben overal gegeten en ze zijn allemaal net even anders maar erg lekker en kost weinig. Als je in Huize Zafiria logeert is er ook een meneer die Nederlands spreekt en deze werkt in restaurant Paradisos en deze man zal zijn best doen om je daarheen te krijgen, ga er ook lekker naartoe want het eten is er heerlijk maar vergeet de andere taverna's ook niet, je doet jezelf en de bewoners te kort om maar in 1 taverna te eten, voor de prijs hoef je het niet te laten. Er zijn 2 Griekse koffiehuizen, 1 met alleen een binnen en de andere heeft een buitenplek ook, bezoek beide, degene zonder buiten is van een heel oud stel die mega te leiden hebben onder het rook verbod en hun inkomen is echt minder geworden, ookal rook je ga er gewoon ook een drankje doen en rook je peuk zodra je buiten sta. Er zijn 2 stukje strand met kiezels, niet echt heel erg mooi maar voor een uurtje strand na een wandeling voldoen deze prima!

Gereisd Met partner in september 2016

Eenvoudig

Fam. Heijt
    4-9-2015

Niet veel te beleven hier, maar de ligging aan de Egeïsche Zee is geweldig. Zowel overdag om te zwemmen als 's avonds om te dineren. Extra voordeel is de zeewind die 's avonds gaat waaien waardoor je in je hotel geen airco nodig hebt.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015
Agios Konstantinos scoort een 8,9 uit 10, op basis van 51 reviews