Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°9°
8,7

Omschrijving
Sun Beach Resort Complex is een goede vakantiebestemming voor stellen en gezinnen. Voor de kinderen is er leuke animatie, die echter niet te druk of storend wordt. Bij Sun Beach Resort Complex (Rhodos) is de all inclusive formule goed geregeld en eet je elke avond in een ander thema. Bezoek zeker het historische gedeelte van de stad Rhodos.

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Beach Resort Complex voor je op een rij gezet:

531 reviews over Aparthotel Sun Beach Resort Complex in het Nederlands

Fantastische accomodatie!

Anouk,
19-11-2018

Wij komen hier al 20 jaar ,elk jaar weer!

Een geweldige accomodatie,ligging en service!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ezra,
2-11-2018

Super hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super!

Wyes,
12-9-2018

Super! Een klasse hotel...

Wij komen hier al enkele jaren en worden begroet als oude vrienden. Mooie kamers en een rustige omgeving. In 5 minuten sta je midden in het dorp bij de winkels en restaurants. Je steekt de straat over en staat op het strand. Wel zwemscholen meenemen vanwege de kiezels!

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en iedere avond een ander thema buffet voor het avondeten.

Animatie voor de kinderen us heel leuk om te zien.

Je zit precies in de aanvliegroute maar wij vinden dat niet storend!

Een ideale uitvalbasis om het eiland met bus of huurauto te verkennen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding ! Wij komen met plezier weer terug...

Gereisd met partner in september 2018

Traveltroef

Prima hotel aan het strand

Rik,
10-9-2018

Prachtige ligging aan zee, mooi groot strand met betaalde strandbedjes en parasol. Groot complex aan weerszijden van de kustweg. Diverse kamers op verschillende plaatsen. Wij hadden een superior kamer. Groot, gedateerd, maar keurig netjes en voorzien van tv, airco en kitchenette. Nauwelijks gehorig. Meerdere zwembaden en bars. Supermarkten, restaurants en winkels .Actieve, niet echt professionele, animatie. Twee restaurants. 1 a la carte (geen gebruik van gemaakt) en een main restaurant. Ontbijt, lunch en diner perfect georganiseerd. Hele goede keuken. Nooit viel het eten tegen, verwarmde borden. Fijn dat de tafels worden toegewezen. Geeft een rustig verloop. All inclusive concept vraagt wat gewenning in dit hotel. Niet helemaal duidelijk wat en waar het geldig is. Prima hotel!

Gereisd met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, wij willen graag terugkomen

anoniem,
30-8-2018

Hotelkamer is erg netjes en schoon. Voor ons was de kamer met 3 personen een beetje aan de kleine kant, maar het was te doen. De airco functioneert goed, de kamer heeft altijd een lekkere temperatuur. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Bij het zwembad zijn er genoeg bedjes beschikbaar. Het eten is erg lekker en gevarieerd, elke avond is er een ander thema. Erg handig is de supermarkt in het hotel. Helaas is het strand een kiezelstrand en was de zee erg wild, dus daarom niet zoveel aan het strand geweest. Je kunt bij het hotel, maar ook op heel veel andere plekken, een auto huren. Een aanrader is zeker om een rondje over het eiland te rijden. Rhodos stad is erg historisch en zeker een aanrader als je hiervan houdt. Wij hebben erg genoten van deze vakantie en zouden zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super de super de super de super!! Onvergetelijk

Anita Puzzo,
10-8-2018

Wij hebben een top vakantie gehad mede door t personeel (Anke) van het hotel... top service, schoon, netjes, nemen alle tijd voor je.. goed eten, all in is ook gewoon écht All Inn als ik 10 sterren zou kunnen geven dat deed ik dat. Kan dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuk en relax hotel !

Miri en Andres,
2-8-2018

Super relaxed hotel. Niet massaal en niet druk. 10 minuten vanuit Rhodos luchthaven (€16 met taxi) dus lekker dichtbij.

Er zijn 2 aparte gebouwen. De ene met hotels kamers en de andere (tegenover) met familie suites en garden appartementen, zeezicht. Wij hadden kamer 146 en waren zeer tevreden. Let op ! Deze kamers worden als 2 kamer appartement beschreven maar er is een schuifdeur tussen de slaapkamer en de woonkamer, waar de WC is bij de slaapkamer gedeelte. De wand tussen de 2 "kamers" heeft geen glas ivm met airco die aan de slaapkamer gedeelte hangt. Geen privacy dus. De deur is niet verduisterend, met zon opgang het je al om 7 uur licht in de kamer.

Kamers zijn netjes en schoon (elke dag schoongemaakt). Ik vond het fijn dat zwembad bedjes worden niet gereserveerd en je kan een bed vinden ook om 9 uur.

Personeel super vriendelijk !!!

Eten is oké, wij hebben hier een fijn weekje gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geen vier sterren waardig, eerder 3

Fam H,
15-6-2018

2 weken in Sun Beach verbleven met partner en peuter:

Sterkte punten:

- Personeel erg vriendelijk en spreken goed Engels

- Aanrader 2 kamer appartement met zeezicht. Deze liggen direct aan de zee en zijn erg groot

- Voldoende bedjes bij zwembad

- Handdoek huur €2 en kan om de dag gewisseld worden

- Elke avond ander thema in het restaurant

- Rhodos stad met auto 15 min, taxi enkele reis €18

Verbeter/zwakke punten:

- Bedden hard, inrichting kamer gedateerd

- Veel zwerf katten/honden in en om het hotel (regelmatig hond(en) bij het zwembad erg onhygiënisch)

- Met name ‘s avonds lange rijen voor de ingang van het restaurant vanwege begeleiding (wat door 1 persoon wordt gedaan) naar een tafeltje. Dit kost veel geduld voor met name kinderen die gewoon graag willen eten

- Restaurant zeer sober ingericht en ligt aan overkant van de weg

- Drankjes erg duur (fris €4 / wijn €5 / bier €4)

- Alle pierenbadjes vrij diep 0,55/0,6m

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Voor herhaling vatbaar

Geertje,
12-6-2018

Prima hotel. Erg schoon in alle ruimtes. Eten is lekker en genoeg keus ook voor de kinderen. Animatie doet erg zijn best, is allemaal erg gezellig.

Gereisd met partner in juni 2018

goede prijs/kwaliteits verhoudingen

Goed hotel,
15-5-2018

Positief:

-Personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij.

-Meerdere zwembaden worden goed schoongehouden

- Het eten was Goed

-De kamer was netjes (qua uiterlijk wat gedateerd)

-prachtig uitzicht als je in hoofdgebouw zit meteen aan het strand.

- Autoverhuur 3dagen 75euro kleine auto

-animatie team doet erg zijn best. (verwacht geen spetterende shows, maar wel gezelligheid)

Negatief:

- Brood tijdens de maaltijden was 8 van de 10x oud.

-In de ochtend kan je ook buiten ontbijten maar in de middags en avond ben je verplicht binnen te zitten.

- buffetrestaurant is sfeerloos.

- Mocht je geen all inclusive hebben hou er dan rekening mee dat de drankjes erg duur zijn.

- Bedden waren echt heel erg hard

Dit hotel is netjes en goed, de prijs kwaliteitsverhoudingen kloppen. Ben je gewend om naar grote resorts in bijv. Turkije te gaan dan zal dit je tegen vallen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sun Beach Resort Complex in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sun Beach Resort Complex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.