Vakantiepark Labranda Blue Bay Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Blue Bay Resort voor je op een rij gezet:

141 reviews over Vakantiepark Labranda Blue Bay Resort

• 8Eren&Marijke09-08-2019

Goed genoeg..

Prijs / kwaliteit verhouding prima, personeel over de algemeen vriendelijk op Dimitri (bar) na.. Eten : Keuze had wat uitgebreider mogen zijn maar wat er geserveerd werd was gewoon lekker. Receptie / Guest relations erg aardig en behulpzaam.

• 9RicVid25-07-2019

Zeker een aanrader!

Pluspunten - vriendelijk/behulpzaam personeel, - waterpark met glijbanen inclusief.(glijbanen niet voor kinderen < 1.20 m.) De kamer(in hotelgedeelte) was schoon en dagelijkse schoonmaak. Ligbedden/parasols voldoende. Handdoeken voor ligbed aanwezig (gratis). Speciaal compliment voor animatieteam onder leiding van Billy. All Incusive formule blijft natuurlijk persoonlijk. Kwaliteit goed. Hoeveelheid ruim voldoende. Variantie had iets meer mogen zijn. Strand keien. (waterschoenen zijn aan te raden)

Minpunten: - ligbedden worden "geclaimd", wees er op tijd bij. - soms last van mensen die geen rekening houden dat er mensen zijn die al liggen/proberen te slapen. - laag overkomende vliegtuigen(niet 's-nachts, went snel), - niet alles is All incl., main- en snackrestaurant wel, overige 3 restaurants = 1 maal gratis, daarna betalen, - ook voor drank. En ijs(tussen 15.00u-18.30u) niet alles incl.

• 9Activiteiten

• 10S besselink08-07-2019

Volgend jaar weer!

Wat een gigantisch goed hotel! Direct aan zee, genoeg zwembaden, waarvan 1 zwembad animatie is maar er zijn er nog zeker 4 waar je rustig kan liggen als je dat wilt. Eten was heerlijk, veel keuze en elke dag wat anders. Onze kamer zat in het bijgebouw, hele nette kamer net gerenoveerd. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Animatieteam in 1 woord fantastisch. Billy is een fantastische vent heeft een geweldig team aan meiden en jongens onder zich. Vooral Sofia die elke dag een geweldige aquagym en Zumba, neer zet en een goede danser is, altijd vrolijk is en in voor een praatje. Volgend jaar keren we zeker terug!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 8A. Bisschop01-05-2019

Een fijn en schoon resort met heerlijk eten.

Het is een schoon resort met erg vriendelijk personeel. Ligging is prima: direct aan zee en een behoorlijk aantal bezienswaardigheden op max. een uur rijden met je huurauto. Onze kamer in het bijgebouw is onlangs gerenoveerd en is keurig. Het bijgebouw heeft twee zwembaden, een restaurant en een bar. Het is over het algemeen lekker rustig in en om het bijgebouw. Bij deze bar staat wel de hele dag een tv met muziek aan, dit had wat ons betreft wel wat zachter gemogen. In en bij het zwembad bij het hoofdgebouw zijn activiteiten en muziek. Hoewel het strand dichtbij het hoofdgebouw met zwembad ligt, is het daar rustig. Het eten is heerlijk! Veel keus en voldoende afwisseling. De ligbedden aan zee en zwembaden zijn niet erg comfortabel. Omdat het resort dichtbij de luchthaven ligt, komen er regelmatig vliegtuigen laag over het resort: deze hoor en zie je goed. Wij hebben er geen last van gehad. Wij hebben hier een hele fijne vakantie!

• 2018
    8Jenneke01-12-2018

ga hier graag nog eens naar toe. auto wel handig.

het kiezelsstrand loopt steil af het zeewater in. slecht ter been is dan lastig. men kan er bijna niet uit komen. de matrassen zijn slecht. de vering komt er doorheen. het gebruik van de liften laat ook te wensen over. deze zijn verouderd. Verder prima vertoeven hier. eten is uitstekend. personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. strandbedjes en parasol gratis. hoort allemaal bij all in.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Met vrienden

• 9R.P.25-09-2018

Helemaal Top

11e keer naar la branda blue bay geweest er is afgelopen winter weer flink gerenoveerd en dat is goed te zien alles is werkelijk super voor elkaar personeel helemaal top en het animatie team is als vanouds top!! Eten is prima verzorgt .

• 9Activiteiten

• 6Vlinder09-09-2018

Extreem veel vliegtuig overlast

Mensen moeten echt weten dat op sommige dagen én nachten vliegtuigen bijna non stop laag overvliegen om te landen. Op 9 september 2018 hebben wij in 24 uur tijd meer dan 60 !!!! vliegtuigen geteld en dan hebben wij er misschien een paar gemist. Nergens wordt dit vermeld op geen enkele site en dat is zwaar misleidend.

• 7Eetgelegenheden

• 7Marjolein (reisagent)11-08-2018

Ligging prachtig, prima zwembaden, Matige All in

Dit hotel scoort 4*, Qua faciliteiten is de toekenning correct.

Minpunten: - Het gebouw is wat verouderd qua uitstraling.
    -De All inclusive formule is prima qua aanbod maar de kwaliteit van het eten is matig en onvoldoende qua bereiding.
    - Het servies in de restaurants was niet schoon en met regelmatig nog natte borden.

Pluspunten - erg vriendelijk personeel, erg behulpzaam - mooie zwembaden, een aantal met badmeester. - waterpark met glijbanen inclusief. Let op! kinderen < 1.20 m mogen in het waterpark niet van de glijbanen af. Tevens moet men in bezit zijn van zwemdiploma's. - de kamers zijn schoon

Algemene indruk 3 / 3,5* Strand keien. (waterschoenen zijn aan te raden) Ligbedden voldoende Parasols voldoende reserveren van ligbedden is toegestaan vanaf 09.00 handdoeken service aanwezig (gratis)

• 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

• 9Eef23-05-2018

Super

De transfer vanaf de luchthaven is ongeveer zo’n tien minuten. Onze kamer was goed maar er zijn kamers die minder gezellig liggen zoals het annexgebouw dat wat verderop ligt. Voor een paar tientjes meer zou ik zeker een kamer aan de zeekant (of in ieder geval niet in het annexgebouw) boeken. Verder zijn er veel zwembaden, (overdekte) kinderbaden en een waterpark. Zwembad en zeewater zijn heerlijk van temperatuur. Ook zijn er genoeg ligbedjes aan het zwembad en de zee. De ligbedjes en de handdoekenservice is gratis in tegenstelling tot wat op sommige sites valt te lezen (alleen voor de handdoeken wordt een borg van tien euro gevraagd). Het eten is goed en elke dag bieden ze ook andere dingen aan. De animatieshows zijn minder maar daar kwamen wij niet voor. De vliegtuigen vliegen erg laag over. Wij vonden dat niet vervelend en het gebeurd niet de hele dag door maar soms komen er ineens vier achter elkaar. 's nachts vliegen ze niet.

Met vrienden

• 2017
    9MALN27-10-2017

Het was fantastisch

Je hoeft echt niets mee te nemen, alles wordt hier verzorgd. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

• 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

12 tips over Vakantiepark Labranda Blue Bay Resort

• van bauwel marce, 18-05-2014

huur een auto en trek het eiland rond

• Patricia, 03-10-2013

met de bus naar Rhodos stad voor 2,20, excursie naar Lindos, met de boot naar Mamaris

• Tineke, 30-08-2013

Popi had een aantal tips van plaatsen zoals: Traganou Beach, PetaLoudes, 7 Piges, Tsampka Beach. (dit waren geweldige plekken) Antonis adviseerde ons naar Kallithea beach te gaan, geweldig snorkelen daar. Onze dochter van 11 heeft zich erg vermaakt in het zwembad of de zee. Ze heeft daar ook kunnen duiken (in het zwembad) en tegen betaling heeft ze daar leren windsurfen en op de jetski gezeten. Wij gaan zeker nog een keer terug.

8 vragen over Vakantiepark Labranda Blue Bay Resort

• Holidayy, 06-06-2017

Ligbedden

zijn de ligbedden bij het zwembad en strand tegen betaling

• Holidayy, 06-06-2017

Renovatie

Is het hotel dit jaar gerenoveerd?

• t.jacobs, 12-09-2016

gebruik van de faciliteiten

uitchecken om 12 uur we vliegen pas om 23.00 kan ik dan de gehele dag en avond gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel allin of ga ik flink bijbetalen??

Vakantiepark info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Steen & edelsteen sauna

• Autovrij parkJa