Hotel Ialyssos Bay

156 reviews over Hotel Ialyssos Bay in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Rob Stuurman,
9-7-2018

Vriendelijk personeel, goede service, prima kamer. Het hotel heeft een fraaie tuin. Het is er schoon, ondanks de rotzooi, die de gasten er soms maken. Het restaurant biedt voldoende keus en het eten is lekker, ook al is het niet altijd jouw smaak. Leuk zijn de kleine bijgerechten. Ook maakt het annimatieteam regelmatig speciale nagerechtjes.

Het meertalige (ook Nederlands!) annimatieteam doet het erg leuk.

Minpuntje zijn de dag en nacht laag overkomende vliegtuigen op weg naar het vliegveld, maar daar waren we snel aan gewend. Per slot van rekening zijn ook wij per vliegtuig gekomen.

Gereisd met partner in juni 2018

Heel goed

Ellie westerhoff,
24-6-2018

Vliegtuigen vliegen laag over het hotel

Voor de rest prima hotel aardig en vriendelijk personeel eten uitstekend veel varianten gastvrouw in de eetzaal zeer sociaal mooie kamers en schoon zwembad erg druk maar het steand erg rustig € 6 per dag voor 2 stoelen heerlijk vertoeven plaatsje rianta heel gezellig rhodos stad niets aan

Gereisd met partner in juni 2018

leuk hotel, maar geen 2e keer

margriet,
3-10-2017

Kamer is simpel. Bedden zijn hard, moet je van houden. Schoonmaak kan beter. Douchen in bad.

Eten kan in het restaurant, niet gezellig en te weinig plaatsen. Sap en frisdrank is uit de machine, geen merk. Wijn is niet lekker, bier kan er mee door. Eten is goed, voor ieder wat wils.

Van 10-18 is de poolbar open. Daar kun je als restaurant niet open is, drinken halen. Bar is vanaf 18 uur open.

Bij de poolbar kun je op bepaalde tijden snacks en fruit krijgen. Fruit is voldoende aanwezig.

Er is een 25mtr zwembad met bedjes eromheen, maar niet voldoende. Strand is dichtbij, bedjes/parasol te huur via een 2e partij. Badlaken kun je huren via hotel.

Savonds kun je niet gezellig zitten.

Hotel is rookvrij (ivm wet griekenland?) Er zijn zitjes bij de hoofdingang, maar vanwege veel wind erg koud om te zitten en er is een zitje achter bij de poolbar.

Gereisd met partner in september 2017

D-reizen

Het hotel Suneo club Ialyssos Bay heeft mooie verzorgde bungalows en hotelkamers. Wij zaten in een ruime bungalow gelegen in de tuin van het hotel. De grote grootte van de lange kamer was prima. De badkamer beschikt over een bad (daar moet je ook in douchen), toilet en een wastafel. De hygiëne van de kamer was prima, elke dag werd de kamer schoongemaakt. Een kluisje kan je huren. Wij betaalde €20 voor 1 week.

Internet op resort respect is geheel kosteloos en goed ontvangst.

Het hotel heeft 1 restaurant waar je ontbijt, luncht en dineert in buffetvorm. De kwaliteit van het eten is redelijk. Er is ruime keuze, maar wel gericht op Engelse gasten. De softdrinks kan jezelf tappen in de (pool)bar en restaurant, deze zijn niet zo lekker aangezien het geen merk is. Het bier was prima, daar in tegen was de wijn slecht. Bij het zwembad kan je eten en drankjes halen. De Poolbar heeft kleine keuze aan snacks en koekjes.

Het club gevoel is ver te zoeken. Het animatieteam is van touroperator zelf. De meiden doen hun beste maar het is het allemaal net niet. Blijkbaar krijgen ze te weinig middelen om goede professionele dingen te kunnen doen. Dit is echt jammer.

Wat super is de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het hotelpersoneel deze mensen doen zo hun best om je een leuke vakantie te geven.

Het zwembad was schoon en er waren voldoende bedden en parasols. Er is een betaalde handdoeken service aanwezig.

De bus naar Rhodos stopt op ca. 5 min lopen van het hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

"Top Locatie"

Ed van Beuningen
15-9-2016

Geloof het of niet....ik kan geen negatieve dingen bedenken.

Gereisd met partner in september 2016

Super!. Wat een geweldig Hotel!

Ernst Slinger
11-9-2016

Alles was perfect! Eten super. Iedere dag heerlijke frietjes en ijs.Toetjes buitengewoon en iedere dag wat anders. Bedden uitstekend. Prachtige kamer met geluidloze airco (was in Turkije wel anders). Wifi werkte feilloos. Onmiddellijk verbinding (was in Turkije wel anders). Prima ontvangst BVN. Alle dagen kamer prima schoongemaakt. Superkok en alles werd meteen weer aangevuld in de eetzaal. Personeel bijzonder vriendelijk. Animatie gezellig en goed. Strand 3 minuten lopen. Iedere ochtend Nederlandse krant. Enige minpuntje: geen fitness ruimte en sauna en klein zwembad. Zag ook regelmatig om 7.00 uur weer mensen hun handdoekje leggen en daar werd niet tegen opgetreden.

Maar al met al een supervakantie gehad. Volgend bijna zeker weer!

Gereisd met partner in september 2016

super

cisca
5-9-2016

schoone bungalowkamer er ruim, all in formule super, personeel ook super vriendelijk.bij de receptie in het resaurant en bij de buitenbar het enige minpunt was dat het zwembad on 18.00 uur dicht gaat. in zo.n warm land mag dat wel wat later dicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima

hejolica
26-8-2016

Eerste keer sinds 20 jaar zonder kids op vakantie. Hotel ligt vlakbij vliegveld, als je op strand ligt (of aan het overvolle warme zwembad) zie je vliegtuigen overvliegen Strand is heerlijk met windje, tip neem wel waterschoentjes mee, kei/kiezelstrand. Je betaald een klein bedrag om strandbedje te huren dit is incl. flesjes water en wifi code. Hier geen handdoekje leggen, maar er is altijd wel bedje vrij, zwembad daarentegen wel handdoekje leggen, irritant en druk. Eten is prima, personeel is vriendelijk. Kamer geen overdreven luxe, maar wel heerlijk met airco. Elke dag kwam lief vrouwtje onze kamer doen. Wij hadden uitzicht op de zee, top.Veel Engelse hotelgasten. Animatie vonden wij minder dan in andere hotels, maar voor families met kinderen is het leuk. Rhodos oude stad is aanrader. Week vloog voorbij, ondanks dat ik twee dagen met voedselvergiftiging in bed heb gelegen, gekregen van een smoothie in Rhodos oude stad. Heenweg met bus naar Rhodos, terugweg met taxi. Gaat prima. Vliegveld Rhodos is geen luxe, lijkt beetje terug in de tijd.

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend

Frans
25-6-2016

Hotel prima, kamer goed, bedden prima, personeel uitermate vriendelijk, eten en drinken goed verzorgd,keien strand (niet ideaal) denk daarbij om zwemschoenen,autohuur kan in het hotel geregeld worden, prima auto's en goede service-concurrerende prijzen, ligbedden mogen niet gereserveerd worden, maar niemand die zich daar iets van aantrekt

Gereisd met partner in juni 2016

14 dagen schitterend weer

emma houten
18-6-2016

Voor het eerst Griekenland. Hotel ligt onder de aanvliegroute van het vliegveld. Eten redelijk tot goed, maar geen Wereldkeuken. Eten zou minder zijn dan vorig jaar, oorzaak nieuwe kok. Bedjes zwembad al om 7.00 bezet. Dit is tegen de regels, hotel nam geen maatregelen. Gekleurde armbandjes per regio. Blauw=Engels Groen=Scandinavie Zilver= NL/België Geel=Pools. Nog net geen ster,touroperator gaat hier actie op ondernemen. Afstand tot de zee valt mee, hier bedje voor 3 euro en een flesje water. Verder geen faciliteiten zoals toilet of bar. Vriendelijk Grieks personeel aangevuld met trainees uit Praag van de hotelschool,als tafelopruimers. Erg vol rondom het zwembad met bedjes, ondanks prullebakken veel plastic bekers die weg waaien. En een tegelsoort die erg glad is.Oppassen dus. Eerste week veel leeftijdsgenoten, 2e week ook veel jongeren. Laatste nacht 3.00 uur vals brandalarm 30 Minuten een sirene. Laatste week mei begin juni prima temperatuur, overdag 28 s'nachts 22gr. 3 dagen was het windstil. Apart werd gezegd.

Gereisd met partner in mei 2016

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ialyssos Bay in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ialyssos Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.