Hotel Electra Palace

502 reviews over Hotel Electra Palace in het Nederlands

een echte aanrader

Daniël Desmet
13-9-2018

goeie service, zeer vriendelijk personeel, lekker eten, mooie locatie, een stukje paradijs,

nadeel mss, overvliegende vliegtuigen ( ben je gewoon na 1 dag)

Heel fijne vakantie

Noah
29-8-2018

+ Heel aardig personeel.

+ ontbijt erg goed. Voor lunch kan je ook eten in het Italiaanse of Griekse restaurant.

+ Kamers erg schoon

+ Mooie douche cabine met regendouche in badkamer.

- lunch en diner buffet matig

- wifi erg slecht. Voor snellere wifi 5 euro per dag betalen.

Wij komen terug!

Freddy
17-7-2018

Proper hotel, mooie kamers en heel vriendelijk personeel! Zeer gevarieerd en lekker eten en drinken.

Een heerlijk verblijf

Pas
28-6-2018

Voor ons was deze vakantie buitengewoon goed. We hebben al heel wat landen dus hotels bezocht maar deze komt zeker in onze top 3. Kamer heerlijk koel, eten divers en lekker, toetjes niet normaal zoveel en werden steeds weer aangevuld . Dus halve taarten vervangen door nieuwe. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Iets minder geschikt voor mindervaliden en voor Zandstrand mensen. Er liggen namelijk hele grote kiezelstenen aan t water. Ook avonds geen geweldige shows etc.maar wij hadden t geluk dat er iedere avond voetbal was. Gezellig. Met andere woorden voor ons is dit hotel voor herhaling vatbaar

Super fantastisch hotel! Echt wel een aanrader!

Sarah Shahinian
21-6-2018

Eigenlijk was alles goed in Electra Palace. Vooral de mensen die hier werken zijn erg aardig en vriendelijk. We hebben ons geen moment vreemd gevoeld. Alle managers denken mee zo mochten wij gebruik maken van den kamer na dat wij uitgeschrapt waren. Zo konden wij douchen en omkleden voordat wij opgepikt werden door onze bus (ivm late vlucht). Het zwembad was heerlijk en er is ook een klein bad voor kids. Ideaal voor kleine kinderen tot 5 jaar. Het hotel is gelegen aan het strand dus het uitzicht is fantastisch. In de Loby zit er dagelijks iemand van autoverhuur. Hier kun je voordeel een auto huren. Goed onderhouden en nieuwe auto’s. Zo hadden wij Toyota Aygo bouwjaar 2017 gekregen. Het hotel is prima gelegen en ligt op 15 minuten afstand van de stad Rhodos. Eten is prima en de manager van het restaurant ( is een hele lieve vrouw) is erg behulpzaam en super aardig. Kort samengevat wij hebben het heerlijk gehad.

Wat een geweldig personeel zeer service gericht, schone kamers, heerlijk gevarieerd eten en alles is goed georganiseerd. Snap totaal niet waar sommige over klagen. Ben heel benieuwd wat sommige mensen thuis eten er is helemaal niets op aan te merken, veel keus en het word constant aangevuld en goed bereid. Het personeel is zeer vriendelijk en staan altijd met een glimlach voor je klaar. Heel jammer dat een aantal mensen anders vertellen snap niet wat hiervan de bedoeling is. Aangezien ik heel wat hotels heb gezien heb ik aardig wat vergelijkingsmateriaal en kan u vertellen dat het een geweldige vakantiebestemming is!

Organisatorische warboel

Ronald Van Limbergen
18-5-2018

Kamers zijn netjes en goed schoongemaakt. Hotel lijkt en oogt mooi, maar qua organisatie is het een puinhoop. Een Griekse tragedie of een Griekse drama waardig. Op deze manier snap je waarom Griekenland virtueel failliet is. Voornaamste gasten zijn Engelsen en Scandinaven en worden door het management aanbeden. Nog nooit zo snel smoothies voor gezondheidsfanatici en taarten voor een Obese Engelse oude tante zien gaan halen. Bij mij is het geluidsvolume van de installatie van de animatie krachtiger dan die van de overvliegende vliegtuigen, zodat ik geen siësta kon doen. Een activiteit overdag organiseren en 's avonds niets, dat getuigt van inventiviteit. Zeker met Afrikaanse dansers en acrobaten. Waar is de link met Griekenland? Het toppunt was dan nog dat je 10 of meer minuten in het restaurant moet wachten om iets te drinken te krijgen, iets waar je tenslotte voor betaalt! En als je reageert, zijn ze chagrijnig! Nooit meer dus !

Super

Duquesne William
10-10-2017

Als je voor de zevende keer naar dit prachtig hotel gaat dan kan je alleen maar zeggen dat het super is!

Nooit meer

Patrick van nieuwenhuyse
25-9-2017

Nooit meer

We hadden specifiek een 5 sterren hotel geboekt, half pensioen het hotel met tuin/zwembad zelf is goed echter absoluut niet 5 sterren waardig. Het bleek echt ingesteld op all inclusief verblijf. Het eten was in de grote eetzaal vergelijkbaar met een kantine waarbij NIET buiten gegeten kon worden. Dit was zo vol met tafeltjes dat er weinig tot geen privacy was en daardoor heel veel lawaai. Daarnaast was het eten al helemaal niet 5 sterren waardig. Lauw eten, doorgekookte groente en droog vlees/vis. Wij hebben het diner slechts 4 van de 11 dagen vol gehouden en zijn toen buiten het hotel wel perfect gaan eten.Wat nergens vermeld staat is dat het precies in de aanvliegroute ligt van het vliegveld en dat 60/70 vliegtuigen per dag zeer laag over het hotel vliegen met veel lawaai

geweldigggggg

familie
22-7-2017

Wij gingen op vakantie naar Electra palace eigenlijk omdat het andere hotel dat we hadden geboekt problemen hadden, dus mochten we kiezen tussen deze en nog een ander hotel. De aankomst was zeer prettig. We hadden een middag/nacht vlucht dus kwamen buiten de buffet tijden aan bij het hotel. We werden netjes opgevangen en kregen een heerlijke pizza(de spullen werden even ergens achter gezet en later konden we ze zopakken). Erg goed geregeld. Wel was het gewone buffet erg klein maar er was toch nog genoeg keuze. Wat ik zelf jammer vond was dat je niet buiten kon eten. Ze hadden buiten het gewone buffet vele andere eetgelegenheden, die ook zeer goed eten te bieden had. In de avond was het beneden in de lobby erg gezellig, alleen heb je de lobby en een bijzaal en als je tussen de twee zalen zit omdat het erg druk is hoor je verschillende muziek van beide kanten wat erg lawaaiig wordt. Het personeel was heel erg vriendelijk en bij vertrek hebben we ook afscheid genomen en dat was nog best moeilijk. Der is ook personeel dat probeert nederlands te praten en zijn fleurt woorden in het nederlands eruit gooit. wat erg leuk en grappig was. Verder de kamer was mooi, we hadden een kamer voor 5 personen met een gezamelijke voordeur en dan werd de kamer gescheiden met een gangetje naar twee kamers. Dus samengevat het was een top vakantie en zeker voor rede vatbaar. Ze houden zich daar echt aan klant is koning. Het strand ligt trouwens echt direct aan het hotel en het uitzicht aan de zeekant is geweldig. vaag in de verte zie je turkije liggen. hygiene was top ook bij het zwembad. Het zwembad was in mei nog best wel koud maar wel te doen.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Electra Palace in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Electra Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.