Hotel Electra Palace

8,2

496 reviews over Hotel Electra Palace in het Nederlands

Super

Duquesne William, 10-10-2017

Als je voor de zevende keer naar dit prachtig hotel gaat dan kan je alleen maar zeggen dat het super is!

Patrick van nieuwenhuyse, 25-9-2017

geweldigggggg

familie, 22-7-2017

Wij gingen op vakantie naar Electra palace eigenlijk omdat het andere hotel dat we hadden geboekt problemen hadden, dus mochten we kiezen tussen deze en nog een ander hotel. De aankomst was zeer prettig. We hadden een middag/nacht vlucht dus kwamen buiten de buffet tijden aan bij het hotel. We werden netjes opgevangen en kregen een heerlijke pizza(de spullen werden even ergens achter gezet en later konden we ze zopakken). Erg goed geregeld. Wel was het gewone buffet erg klein maar er was toch nog genoeg keuze. Wat ik zelf jammer vond was dat je niet buiten kon eten. Ze hadden buiten het gewone buffet vele andere eetgelegenheden, die ook zeer goed eten te bieden had. In de avond was het beneden in de lobby erg gezellig, alleen heb je de lobby en een bijzaal en als je tussen de twee zalen zit omdat het erg druk is hoor je verschillende muziek van beide kanten wat erg lawaaiig wordt. Het personeel was heel erg vriendelijk en bij vertrek hebben we ook afscheid genomen en dat was nog best moeilijk. Der is ook personeel dat probeert nederlands te praten en zijn fleurt woorden in het nederlands eruit gooit. wat erg leuk en grappig was. Verder de kamer was mooi, we hadden een kamer voor 5 personen met een gezamelijke voordeur en dan werd de kamer gescheiden met een gangetje naar twee kamers. Dus samengevat het was een top vakantie en zeker voor rede vatbaar. Ze houden zich daar echt aan klant is koning. Het strand ligt trouwens echt direct aan het hotel en het uitzicht aan de zeekant is geweldig. vaag in de verte zie je turkije liggen. hygiene was top ook bij het zwembad. Het zwembad was in mei nog best wel koud maar wel te doen.

Fam.Vogel, 16-7-2017

We hadden specifiek een 5 sterren hotel geboekt, half pensioen het hotel met tuin/zwembad zelf is goed echter absoluut niet 5 sterren waardig. Het bleek echt ingesteld op all inclusief verblijf. Het eten was in de grote eetzaal vergelijkbaar met een kantine waarbij NIET buiten gegeten kon worden. Dit was zo vol met tafeltjes dat er weinig tot geen privacy was en daardoor heel veel lawaai. Daarnaast was het eten al helemaal niet 5 sterren waardig. Lauw eten, doorgekookte groente en droog vlees/vis. Wij hebben het diner slechts 4 van de 11 dagen vol gehouden en zijn toen buiten het hotel wel perfect gaan eten.Wat nergens vermeld staat is dat het precies in de aanvliegroute ligt van het vliegveld en dat 60/70 vliegtuigen per dag zeer laag over het hotel vliegen met veel lawaai.

redelijk

Wieme Louis, 4-7-2017

eten heb je na een week wel gezien we waren er 14 dagen.

Het personeel was de best.Vriendelijk en goed bediend.

Kamers mooi gekuist.

Animatie niets overdag bijna geen muziek maar om 21u volle bak.

Heel vervelend is het feit dat je iedere keer je kamer nr moet opgegeven om te weten of je all in bent op de duur ben je geen gast maar een nr.

Prima hotel voor een paar dagen

Emma, 3-7-2017

Prima hotel voor een paar dagen maar meer ook niet. Weinig te beleven en alles om het hotel heen is een bende.

Eten is prima, soms wat koud. Geen koude borden te krijgen bij ontbijt. Niet lekker voor de vleeswaren. Moedeloos word je van het noemen van je kamer nummer bij werkelijk alles! Bar aan het strand gaat pas half 11 open, mits zonder vertraging.

De kamers zijn erg klein maar prima ingericht. Douche is erg klein. Bedden zijn erg hard, zelfs doorlig plekken op de heupen. Airco werkte prima. Wifi erg matig. Minibar wordt niet bijgevuld. 1 fles water op de kamer.

Strand is goed verzorgd. Eerste dagen werden er geen bedden gereserveerd maar door Duitse invasie was dat de laatste dagen wel anders. Bediening ook op het strand! Neem water schoenen mee!

Entertainment is niet echt aanwezig. Avond programma's zijn om te huilen.

Bestel zelf je taxi. Via hotel naar rhodos stad is 18 euro. Zonder hotel tussenkomst 15 euro.

Geboekt via Reisorganisatie, helaas wel vertraging.

Super goed hotel

Ellen L., 28-6-2017

Hotel super bevallen. Kamers zeer schoon, eigenlijk werd het hele hotel overal goed schoon gehouden. Eten overal uitstekend. All-inclusive bijboeken niet zoals elders vermeld € 15,00 maar nu € 25,00 per persoon per dag en waterschoenen in het winkeltje in hotel € 7,50. Ook toegankelijk voor mensen slecht ter been indien hoofdgebouw geboekt. Om het bijgebouw te betreden moet je een helling op of met de trap. In winkeltje hotel ook diverse dingen te koop tegen redelijke prijs. Langer aanhouden kamer kost voor een volle middag € 60,00 maar ze hebben ook een kamer waar je op afspraak op de laatste dag nog 20 minuten kan douchen, en je krijgt handdoeken mee van het hotel. Voldoende bedjes en parasols rondom zwembad en bij het strand. Ook een ruim kinder zwembad.

Zwembad water koud, zee nog kouder, maar wordt wellicht later in het jaar warmer. Heerlijk vertoeven door lekkere wind. Deze kant van eiland heeft meer wind. Met vlagen veel vliegverkeer waar je gauw aan gewend raakt.

Geweldig een echte aanrader

Peter en Ingrid, 12-6-2017

Alles is echt super het eten, hotel, personeel en vriendelijkheid, locatie, alles netjes en schoon. Enige min punt is dat je ook al heb je all in je alleen op de dag van aankomst een fles water krijgt op de kamer. Wil je een nieuwe fles dan kun je die kopen bij de super markt. Dit is een beetje vreemd met een all in concept.Maar we gaan zeker terug.

Absoluut de moeite waard

Friepjes, 16-5-2017

Wat een absolute aanrader, zeer goed onderhouden hotel, heerlijk eten in alle gelegenheden en zeer vriendelijk personeel op vele plekjes.

Kiezelstrand, met waterschoenen goed te doen.

Wij hadden een ruime familiekamer (603 kamernummer) op de hoogste etage, met een dubbel balkon en beide kamers een tv met 1 Nederlandse zender.

Ruime badkamer met bad, ouderlijke slaapkamer heeft een enorm groot bed.

Op loopafstand een gezellig dorpje met winkeltjes, Rhodos stad een kwartiertje met de taxi (18 euro).

Enige minpuntje vonden de kinderen, geen glijbaan.

Pluspuntje; geen armbandjes maar alles op kamernummer.

We zijn absoluut niets te kort gekomen.

* Boek halfpension en vraag een upgrade voor all-in (volwassenen 15 euro, kids 7,50 euro) scheelt een hoop geld en echt de moeite waard. Je kunt de gehele dag goed eten!

Geweldige vakantie !

M. G, 21-9-2016

Het hotel voldeed volledig aan onze verwachtingen. Vriendelijke personeel zowel in het restaurants als aan de receptie en aan de bars.

Wij kwamen 's avonds aan in het hotel. In onze kamer stond ons een bord met vers fruit te wachten. Dit bovenop de maaltijd die we nog konden eten in het restaurant.

Kamer waren dik okè en proper!

Eindelijk ook eens een hotel waarbij wij niet vroeg op moesten staan om nog een plaatsje aan het zwembad te bemachtigen. Zelf om 10u nog plaats genoeg, Zalig gewoon!

Animatieteam en hun programma was ook zeker okè.

De ligging van het hotel is ook top. Max. 10 min wandelafstand naar Triante (standje). Ook een bushalte op 15min wandelafstand van het hotel gelegen die je voor een lage prijs naar Rhodos stad brengt.

Als ik dan toch 1 minpuntje moet noemen is het dat er redelijk frequent vliegtuigen voorbij vliegen, maar dit heeft onze vakantie zeker niet kunnen verpesten.

Dus voor iedereen die nog twijfelt.. Zeker een Aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Electra Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Electra Palace in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Electra Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Electra Palace scoort een 8.15 uit 10 op basis van 501 reviews.