Hotel Electra Palace

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag14°10°
Hotel Electra Palace
8,4

Omschrijving
Gelegen op het Griekse eiland Rhodos vind je Hotel Electra Palace. Hier overnacht je in een gerenoveerde en schone kamer. Het eten is vers en van goede kwaliteit. Je kunt soms wel wat overlast ervaren van laagvliegende vliegtuigen. Pak de bus naar Lindos of naar Rhodos-stad. Een transfer regelen vanuit het hotel kan ook.

Laatste review

Dit hotel is een aanrader! Wij hadden in oktober een kamer aan de zwembadzijde. Dit leverde ons in tegenstelling tot heel veel andere reviews helemaal geen overlast op. Mogelijk dat er minder Entertainment was. De kamers waren schoon en het personeel was uitermate vriendelijk. De kluisjes op de kamers kun je gratis gebruiken. Het hotel ligt heerlijk aan het strand. Geen overlast vanuit de buurt. Het hotel piekfijn in orde en het eten is er prima. Met ontbijt en diner heb je meer dan voldoende voor een hele dag. De oude binnenstad is een echte aanrader ! Vanuit het hotel kun je met een transfer opgehaald worden en naar de stad Rhodos worden gebracht,maar je kunt ook voor goed €2 zelfstandig met het openbaar vervoer naar de stad Rhodos. Ook Lindos is heel goed met het openbaar vervoer te doen.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan

507 reviews over Hotel Electra Palace in het Nederlands

Dit hotel is een aanrader!

Hans,
30-10-2018

Zó goed dat ik niet anders meer wil.

Marie-José Brans,
18-10-2018

Alles was geweldig in het hotel.

Het is er schoon, het eten buitengewoon heerlijk en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend

Ton Broeders,
10-10-2018

Hotel ligt in de aanvliegroute van het vliegveld.

Dit is ook gelijk het enige nadeel.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Eten is vers en van goede kwaliteit.

Kamer p as gerenoveerd netjes en schoon.

Enige puntje van aandacht is het “vroege” ontbijt datbkan pas vanaf 07.10 uur precies,

Maar het hotel heeft ook lunchpakketten ipv ontbijt.

Goed hotel,maar toch geen 2 de keer

David De canne,
29-9-2018

Electra Palace hotel is een goed hotel met leuke bars , lekker eten met heel ruime keuze . De kamers zijn heel proper maar beetje slordige afwerking, tip: boek nooit de familie suite, we hadden een dubbele kamer met tussen schuif deur, het was een kamer met een salon aan, wij als koppel hadden een dubbel bed maar de 3 de persoon hadden ze op de zetel gelegd ! Geen zetel bed maar een simpele zetel met een heel dunne zitting!! Heel hard , niet begrijpelijk voor een5 sterren hotel. We zijn bij onze reisleider geweest en die heeft geprobeerd een oplossing te verkrijgen voor een bed of andere kamer maar vergeefs !! achter 2 dagen had onze 3de persoon last in nek en schouders,is echt geen service voor zo een 5 sterren hotel!!!!!!!

Aanrader!

Ariff,
21-9-2018

Super hotel. We hadden eerst de reviews gelezen hier en die waren wat wisselvallig. Maar toen wij daar aankwamen en zaten was alles top. Ontbijt/lunch en avond eten is gewoon goed! Je hebt genoeg keuze en als je het eten daar niks vindt dan ga je toch de hort op!

Entertaiment bij hotel is super. Elke dag, behalve de maandag, is er wat te doen! En het team is echt geweldig. Verder wordt er iedere dag schoongemaakt en voorzien van nw handdoeken. Het personeel van Hotel is super aardig en geven advies als je daar om vraagt.

Bij het hotel zitten 3 restaurants waar je gebruik van kan maken. Als je HP boekt dan kun je de drankjes etc aan het eind van je vakantie betalen. Als je All-in hebt dan kom je niks tekort, echt niks tekort.

Tip: hou je niet van een hard matras, vraag om een topper bij de receptie.

een echte aanrader

Daniël Desmet,
13-9-2018

goeie service, zeer vriendelijk personeel, lekker eten, mooie locatie, een stukje paradijs,

nadeel mss, overvliegende vliegtuigen ( ben je gewoon na 1 dag)

Heel fijne vakantie

Noah,
29-8-2018

+ Heel aardig personeel.

+ ontbijt erg goed. Voor lunch kan je ook eten in het Italiaanse of Griekse restaurant.

+ Kamers erg schoon

+ Mooie douche cabine met regendouche in badkamer.

- lunch en diner buffet matig

- wifi erg slecht. Voor snellere wifi 5 euro per dag betalen.

Wij komen terug!

Freddy,
17-7-2018

Proper hotel, mooie kamers en heel vriendelijk personeel! Zeer gevarieerd en lekker eten en drinken.

Een heerlijk verblijf

Pas,
28-6-2018

Voor ons was deze vakantie buitengewoon goed. We hebben al heel wat landen dus hotels bezocht maar deze komt zeker in onze top 3. Kamer heerlijk koel, eten divers en lekker, toetjes niet normaal zoveel en werden steeds weer aangevuld . Dus halve taarten vervangen door nieuwe. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Iets minder geschikt voor mindervaliden en voor Zandstrand mensen. Er liggen namelijk hele grote kiezelstenen aan t water. Ook avonds geen geweldige shows etc.maar wij hadden t geluk dat er iedere avond voetbal was. Gezellig. Met andere woorden voor ons is dit hotel voor herhaling vatbaar

Super fantastisch hotel! Echt wel een aanrader!

Sarah Shahinian,
21-6-2018

Eigenlijk was alles goed in Electra Palace. Vooral de mensen die hier werken zijn erg aardig en vriendelijk. We hebben ons geen moment vreemd gevoeld. Alle managers denken mee zo mochten wij gebruik maken van den kamer na dat wij uitgeschrapt waren. Zo konden wij douchen en omkleden voordat wij opgepikt werden door onze bus (ivm late vlucht). Het zwembad was heerlijk en er is ook een klein bad voor kids. Ideaal voor kleine kinderen tot 5 jaar. Het hotel is gelegen aan het strand dus het uitzicht is fantastisch. In de Loby zit er dagelijks iemand van autoverhuur. Hier kun je voordeel een auto huren. Goed onderhouden en nieuwe auto’s. Zo hadden wij Toyota Aygo bouwjaar 2017 gekregen. Het hotel is prima gelegen en ligt op 15 minuten afstand van de stad Rhodos. Eten is prima en de manager van het restaurant ( is een hele lieve vrouw) is erg behulpzaam en super aardig. Kort samengevat wij hebben het heerlijk gehad.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Electra Palace in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Electra Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.