Aparthotel D'Andrea Mare

• Onvoldoende: 1 - 5

OK, geen 4 *

Stuart
19-7-2018

-Somige delen hotel prima, sommige delen ondermaats (geen 4 *).

-Kamer absoluut geen 4 * (verouderd en slecht schoongemaakt, wel prima bedden en goede airco)

- Zeezicht betaald, maar zijzeezicht en landzicht gekregen.

-Gangen naar kamers vies (vogelpoep en plukken stof/ haar op vloer)

-Alg gebouw (receptie, restaurant, welness en fitness) mooi en goed onderhouden

-Zwembaden prima, maar overvol in hoogseizoen.

- Veel te weinig bedjes en handdoekje leggen!!!! (werd niets aan gedaan)

-Ligweide prima, wel vol en strand ook prima

-Eten vaak leeg of lauw of vaak geen plek in restaurant

- Veel laag overkomende vliegtuigen (periodes waar ze om de 4 min over vliegen), je kunt elkaar bijna niets verstaan dan

-Gebouw kidsclub onderkomen ( al een week een kapotte ruit, gerepareerd met plakband en afgezet met stoelen)

-Animatie ok, 1 nl sprekend

-Na 6 dagen onze ontevredenheidgemeld bij reisorganisatie. Kregen rare reacties en totaal geen begrip.

Volgend jaar weer!!

Peter
17-7-2018

Fijne ligging direct aan zee met genoeg ruimte in de zon of schaduw.

Jammer, maar ook hier al om 06:00 bedjesrace.

Zeer vriendelijk personeel en leuk animatieteam.

Echt lekker en gevarieerd eten.

Positief verrast

Wendy
16-7-2018

Mooi gastvrij hotel met supervriendelijk en hardwerkend personeel. Kamers zijn wat verouderd maar het voldoet prima om te slapen en douchen. Neem wel wasknijpers mee voor je handdoeken en zwemspullen want de wind is enorm aanwezig. Eten is goed, voor ieder wat wils (en dat zegt een slechte eter). Zwembad en de poolbar zijn super relaxed.

Enige minpunt voor ons was dat het hotel niet heel erg goed toegankelijk is voor mensen die slecht ter been zijn. Het hotel is split level, dus trapje op trapje af. Er zijn hellingen voor oa kinderwagens maar nadeel daarvan was dat je veel om moest lopen en sommige hellingen erg stijl waren. Om bij het zwembad te kunnen liggen zonder dat mijn man zn nek brak over de bedjes, obstakels, hellingen etc was het dus vroeg opstaan om handdoekjes te leggen. In het hoogseizoen moet je er blijkbaar al om 05:00 bij zijn..... Hier moet het hotel echt iets aan doen.

Maar wij hebben genoten van ons verblijf hier!

We hebben een aantal aanbieders voor D'Andrea Mare voor je op een rij gezet:

Super leuk en kindvriendelijk hotel!

Nathalie Decreemer
15-7-2018

Super leuk, kindvriendelijk hotel! Zeer behulpzaam, gemotiveerd, vriendelijk personeel en animatie team. Het animatie team, onder leiding van teamleader Micky doen hard hun best om de gasten te entertainen! Ook de shows waren top!.

Hotel manager Georges en zijn team zijn echt super en proberen van elke vakantie dag er eentje te maken om nooit te vergeten. Ook het barpersoneel onder leiding van barman Georges was super vriendelijk! Niets is hen te veel en ze bedienden je steeds met een glimlach!

Eten was prima! Al miste ik af en toe wel een lekker stukje vlees of vis op de barbecue, of enige variatie in oa de "salad" bar.

Kamers zijn ruim en proper, alleen het poetsen onder het bed kon beter. Indien je gerenoveerde kamers wil, moet je een kamer met zeezicht boeken Wij hadden een familiekamer met tuinzicht, was zeker in orde, maar iets wat verouderd..

Hotel ligt vlakbij de luchthaven, waardoor je wel wat overlast hebt van overvliegende vliegtuigen, maar wij hebben dit niet echt als storend ervaren! Je went er snel aan..

Hotel is zeker een aanrader, er zijn heel wat mensen die reeds voor de 2, 3de of 4 de maal terugkomen! Heel veel Belgen en Nederlanders dit jaar. Ook de kinderanimatie was top! NL animator Sammi zorgende voor top entertainment voor de kids!

Er is een nabijgelegen dorpje op 10 min stappen langs het stand, hier valt heel wat te beleven, bars, restaurants, winkeltjes, maar je moet het wel weten zijn

Ook Rhodos stad is prima te bereiken via het busje van het hotel of via taxi.

(Taxi 18 Eur heen, 15 Eur terug, busje van het hotel is goedkoper, maar dan ben je wel gebonden aan de uren.)

Fantastische vakantie!

Katja
15-7-2018

Sinds gisteren terug van een heerlijke vakantie in D'Andrea Mare.

De service is top in het hotel. Is er een probleem, wordt dat onmiddelijk opgelost. Super-vriendelijk. Het hotel ligt vlak aan de zee en de luchthaven. Er is inderdaad last van geluidshinder (vliegtuigen), maar dat weet je op voorhand. Hebben wij niet als storend ervaren.

Lekker eten: is er iets op, wordt dat onmiddelijk bijgevuld.

Het animatieteam is geweldig en de shows 's avonds zijn prachtig om naar te kijken.

Onze dochter (12) vond de Nederlandstalige kinderanimatie super!

In de buurt van het hotel niet echt iets te doen of te zien, maar je kan in het hotel erg goedkoop een auto huren (deden wij 2 keer).

Wij gaan zelden 2 keer naar eenzelfde hotel, maar hier overwegen we om terug te komen.

D'Anrea Mare: doe zo verder!

Leuk hotel in rhodos

Sarina
12-7-2018

Erg leuk hotel! , leuke animatie , voor iedere leeftijd leuk! Mooi resort ,lekker eten en super weer gehad !!

Vliegtuigen vonden wij persoonlijk niet vervelend.

Hotel ligt wat afgelegen van een centrum maar perfect om tot rust te komen. Rhodos stad bezichtigen is goed te doen met de bus shuttle.

Alles in het resort was schoon , persoonlijk vond ik de kamer alleen niet zo goed schoongemaakt, vooral de grond dat was was wel een minpunt.

Erg fijn dat je badhandoeken kon lenen en zeker ook dat er een doecheruimte was indien je laat vertrok.

We hebben een fijn verblijf gehad !

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 14-7-2018

Dear Sarina,

Thank you for having taken time to provide us with your valuable feedback regarding your last stay at the D' Andrea Mare Hotel.

Your helpful comments are greatly appreciated and your feedback will help

us to continuously improve the standard of our facilities and services offered to all our guests.

I hope to welcome you back to the hotel in the nearest future!!!

Best regards,

Een geweldig hotel

Melanie
9-7-2018

Op moment zitten we nog hier op hotel d’andrea mar, het is in een zin “geweldig”

Alles is hier naar wens, eten is lekker, het zwembad is enorm gewild bij onze kids 😀, weer is heerlijk want als er geen windje was ga je kappot van de warmte. Bediening is heel goed en vriendelijk, animatie team is ook geweldig. Er komen heel vaak vliegers over gevlogen maar ons persoonlijk stoord het door de dag niet, maar savonds laat als je wilt slapen “wel”. Maar dit maakt dan als je op staat met zo een mooi uitzicht dan alweer goed 😀. Wij zouden zeker nog eens terug willen komen naar hier

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 11-7-2018

Dear Melanie,

Thank you for your review and for choosing D' Andrea Mare Hotel for your stay!

I am pleased that you enjoyed your stay and I am looking forward to having you again as a guest in our hotel.

I will forward your kind words to all my colleagues and team members, especially to our animation team.

Our best regards,

Super vakantie

Delano
8-7-2018

Een hele mooie vakantie gehad in dit hotel. De transfer was 10min rijden dus dat begon goed, op 10min afstand heb je een klein stadje. In dat stadje hebben we een scooter gehuurd voor een paar dagen, wat een aanrader is dit! Langs alle mooie strandjes geweest.Anders gaat er ook nog een shuttle bus vanuit het hotel naar rhodos stad voor 6eu heen en terug. Het hotel zelf was gewoon super, manager altijd aanwezig, nederlandse barman en veel animatie maar niet opdringerig. Ontbijt was prima, lunch ook, alleen het avondeten wat minder. Maarja wie heeft dat niet na zoveel dagen dat het eentonig wordt. Schoonmaak ook super, elke dag schone lakens enz. Mooi hotel en al helemaal voor kinderen. Jammer dat vooral in de 2de week begin juli de beddenrace te bizar was

Een heerlijke vakantie

Carolien
7-7-2018

Vandaag terug gekomen en nu al heimwee. Een zeer positief hotel met gemotiveerd en vriendelijk personeel. Wie van kleinschaligheid houdt zal zich hier super voelen.

Wij waren hier voor de 5e keer en iedere keer weer blijven wij ons verbazen over de gastvrijheid van de medewerkers.

De lokatie is voor ons perfect, rustig en natuurlijk, de zee geweldig.

Iedere avond een leuke show door een geweldige creatieve groep jonge mensen.

Het eten is prima in orde, de kamers schoon. Kortom voor ons een paradijsje aan de Egeïsche zee.

Geweldig hotel!

Kevin
5-7-2018

Het animatieteam is echt super! Wat zijn dit een toppers, altijd vrolijk en enthousiast! In een korte tijd een goede band met ze opgebouwd en echt als vrienden! Overdag altijd bezig met de activiteiten en praatjes maken en in de avond geweldige shows geven en ook altijd tijd voor een praatje!

Het hotel is super netjes, schoon en goed verzorgd! Elke dag wordt het hotel en het zwembad schoongemaakt! De toiletten zijn hygiënisch en het zwembad spik en span!

De locatie is super, snelle transfer (15 min) en je kan per taxi of bus naar het centrum, maar ook met een speciale shuttle bus vanuit het hotel. Echt super geregeld!

Iedereen in het hotel is super vriendelijk en aanspreekbaar, van de schoonmaak tot de manager. Als er iets niet naar wens is of ontbreekt zullen ze al het mogelijke regelen voor je! De manager is altijd op de vloer en probeert alles te doen om het verblijf nog beter te maken!

Een absolute aanrader dit hotel!

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 8-7-2018

Dear Kevin,

Thank you very much for staying at our hotel & for taking the time to review your expectations during your stay.

It is pleasant to hear that you enjoyed your stay, especially our carefree service & the animation team.

We are always glad to make our guests feel comfortable and satisfied.

The entire team of the D' Andrea Mare Hotel would be more than pleased

to welcome you again at our hotel & we already look forward assisting you with you reservation.

Kindest regards,

We hebben een aantal aanbieders voor D'Andrea Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel D'Andrea Mare in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel D'Andrea Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel D'Andrea Mare scoort een 8.56 uit 10 op basis van 1089 reviews.