Aparthotel D'Andrea Mare

Aparthotel
Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°15°
Aparthotel D'Andrea Mare
8,5

985 reviews over Aparthotel D'Andrea Mare in het Nederlands

Geweldig

Eefje rullens, 12-1-2018

Heel aardig personeel en een mooi en goed verblijf met lekker eten

Heerlijke vakantie

Renzo, 27-10-2017

Liggend op een bed aan het zwembad van Aparthotel D'Andrea Mare schrijf ik deze review.

We waren hier met 9 personen op familievakantie. We hebben het fantastisch gehad. Het eten was iedere dag heerlijk en gevarieerd. Mensen die klagen over vliegtuigen raad ik aan om voortaan op een kaart te kijken hoe ver het hotel zich bevindt van het vliegveld. Wij vonden het leuk om te zien.

Het hotel ligt aan een kiezelstrand waarbij waterschoenen wel prettig zijn om in zee te komen.

De kamer zag er netjes uit op enkele licht beschimmelde kitrandjes in de badkamer na.

Hoewel ook hier (waar niet) de bedjes rond het zwembad om 8 uur 's ochtends al grotendeels bezet waren, waren er nog meer dan genoeg bedjes op het grasveld.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en het was grappig om je 'bakkie pleur' bij Marios de Haagse Griek te bestellen.

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 29-10-2017

Dear Renzo,

Thank you very much for sharing your feedback on Zoover!

Your positive comments are valuable to us as they give us strength to continue delivering the highest quality of services.

All of us here will be more than glad to have the opportunity of welcoming you back in the near future!!!

Super hotel!

Emma, 25-10-2017

Heel fijn hotel!

Wij hadden een familie kamer.

Ruime kamer waarbij je het verblijf waar bij ons de kinderen sliepen af kon sluiten met een deur.

Prachtig zwembad, het water was vrij koud maar de kinderen( 3-5)hebben dit niet als vervelend ervaren.

Mooie speeltuin voor uren plezier.

Animatie team ook heel erg leuk en heel actief.

Eten in het hotel was heel afwisselend en prima in orde.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Zee is mooi maar waterschoentjes zijn echt nodig om de zee in te lopen gezien de stenen. Na een paar meter is er wel zand.

Vliegtuigen hoor je wel maar mijn kinderen genoten ervan om de vliegtuigen over te zien vliegen.

Wij hebben het niet als hinderlijk ervaren.

Tips voor het hotel:

-zet de tv bij de ouder slaapkamer

-Zwembad in het voor en na seizoen

verwarmen

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 28-10-2017

Dear Emma,

Thank you for selecting D’ Andrea Mare Hotel for your stay & for your Zoover review.

It is always nice and rewarding to receive a warm feedback since all our efforts are focused on providing memorable experiences to our guests &

we are thrilled to read that we managed to do exactly that with you!

Hope to have the chance to accommodate you in the nearest future!!!

Warmest regards,

Grandioos!

Marijke, 22-10-2017

Het is lekker rustig gelegen met een prachtig uitzicht naar Turkije. Het vaker genoemde bezwaar, de overvliegende vliegtuigen, kan inderdaad vervelend zijn. Als je zo dicht bij het vliegveld zit kan het ook bijna niet anders. Het komt er dus op neer hoe je er mee om gaat:

1: Hè bah weer zo een herrieding!

Of 2: Kijk, weer een vliegtuig, bijzonder om van zo dichtbij te zien :).

Wij kozen voor optie 2 al moesten we soms echt wel even ons gesprek stil leggen.

Het hotel zelf is echt schitterend. De tuin is erg mooi aangelegd, net als de zwembaden.

De kamers aan de binnenzijde mogen wel vernieuwd worden. Badkamer was ook niet bepaald schoon. Denk aan schimmelende kit, lekkende sifons, haren, afgebrokkelde tegels. Wij hebben ons daar niet aan gestoord maar fris was het zeker niet. Wij hadden de standaard 2 persoons kamer met extra bed en zeezicht.

Het eten was ook echt uit de kunst, helemaal voor een buffetrestaurant. Echt, petje af!

Het animatieteam toverde dagelijks een lach op ons gezicht, wat een leuke en diverse mensen!

Ondanks de mindere badkamer en de vliegtuigen vonden we dit een dikke 10 waard.

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 24-10-2017

Dear Marijke,

We would like to thank you for taking the time & sharing such a detailed review of your stay at D’ Andrea Mare Hotel!

We are so happy to read that you've overall enjoyed your stay & we appreciate all of your constructive comments made, that we have already taken in consideration in order to improve our services.

We hope to have the chance & welcome you in the nearest future!!!

Echt een aanrader!

Jeroen van Eekelen, 21-10-2017

De ligging is mooi, direct aan een kiezelstrand (waterschoentjes mee) en op loopafstand naar de bushalte waar je met ov-bussen binnen 20 minuten voor € 2,30 in Rhodos-stad zit (een leuk uitstapje). Min puntje zijn de laag overvliegende vliegtuigen. De eerste paar keer kijk je even op maar na een dag ben je er aan gewend. Ons zoontje van 4 vond dat juist weer prachtig.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, vooral het poolbar personeel en Sokratis en zijn dames van het restaurant.

Het eten was prima in orde. Elke dag in een ander thema er zit altijd wel wat bij dat je lust. Het eten wordt ook snel aangevuld. Het mag soms iets warmer wat mij betreft. Je kunt eigenlijk de hele dag van 7 tot 21.30 uur wel iets te eten krijgen in het hotel.

De kamers vond ik ruim en bevatten alles wat je nodig hebt. De badkamer is echter nauwelijks te ventileren waardoor er wat schimmelvorming in enkele naden te zien was. De schoonmaak van de kamers is overigens prima (dagelijks).

Het hotel heeft een mooi en best groot zwembad en peuterbadjes, echter was het water zo koud dat ons zoontje na een minuut of 10 met blauwe lippen uit het water moest om op te warmen.

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 24-10-2017

Dear Jeroen Van Eekelen,

We happily read that you enjoyed your holidays with us.

We are also glad that you liked our buffet food, which is indeed plentiful &

of an excellent quality. Your kind words about the hotel facilities & services are highly appreciated & motivational to our continuous efforts of rising above guests’ satisfaction.

It would be our pleasure to welcome you back in the nearest future!!!

Hotel Manager

Prima hotel,service, en top personeel!

Paul, 17-10-2017

Het personeel doet zich de uiterstebest om de gasten naar hun zin te maken.

Het eten ziet er verzorgt uit, en er is voldoende keus. Mooi zwembad met bar en ligstoelen. En direct aan kiezelstrand.

Helaas ook hier handdoekje leggen.

Van de vliegtuigen kan je last hebben, komen best laag over. Maakt misschien wel uit waar je in het hotel zit.

Wij hadden eerst een kamer met een probleem.(117)Geen ventilatie in badkamer( dit heeft geen enkele kamer volgens mij gek genoeg) en vocht in de muur van slaapkamer. Hier zat ook schimmel op, kamer rook muf en werd warm. Raam of deur kon je niet open laten omdat iedereen dan zo naar binnen kon( beganegrond) airco werkt niet! Of er moet voor betaald worden.

Probleem voorgelegd aan hotel en heeft dit keurig opgelost door mij uit 2 andere kamers te laten kiezen.

Dit vind ik echt een compliment waard!

Nogmaals personeel en directie werken er hard aan en dat merkje en dat zieje. Hou dit vol!

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 20-10-2017

Dear Paul,

We would like to thank you for your kind review.

We are glad that you have chosen D’ Andrea Mare Hotel for your holidays.

I apologize in case we have created an ''issue'' with your room, but a least

I am very glad that everything have been resolved in a very quick & efficient way.

Our team works very hard to deliver an exceptional service for our guests &

it is always very heart-warming to be recognized for all of our efforts.

We thank you for choosing the D’ Andrea Mare Hotel for your holidays &

we look forward to welcoming you again!

Kind regards,

Hotel Manager

Fantastisch, over een paar jaar weer!

Eswee, 17-10-2017

Heerlijk verblijf gehad. We kwamen s'avonds laat om 23.05u aan en er stonden nog sandwiches en fruit op ons te wachten. Minpuntje was dat de bar al om 23.30u sloot. De rest van de week voor ons geen probleem, maar bij aankomst jammer. Onze kamer was nog niet beschikbaar, maar werd goed opgelost, voor 1 nacht een ruimere kamer en daarna een vergelijkbare kamer.

Poetsen helemaal prima, dagelijks schoene handdoeken. Geen housekeeping op zondag. Leuk animatieteam, erg enthousiast, maar wanneer je aangeeft er geen behoefte aan te hebben laten ze je ook met rust. Hun shows zijn geweldig! Eten helemaal prima, genoeg variatie en voor ieder wat wils.

Ook het dorp Ialyssos erg leuk, vooral achter het toeristenstuk leuke restaurantjes zonder toeristenmaaltijden. Oja, niet te vergeten al die heerlijke koffiezaakjes zoals Coffeelab.

Tip: huur een auto in het hotel en ga naar Rhodos stad, Kalithea en Lindos!

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 20-10-2017

Dear Eswee,

We would like to thank you for your nice review!

It was a pleasure having you with us & we would like to express our deep thanks for taking the time to share your experience from the D’ Andrea Mare hotel with your kind words. We are delighted to read that you had a nice holiday.

Kind regards,

Hotel Manager

Fijn hotel aan het strand!

FdeBoer, 14-10-2017

We hebben een hele fijne vakantie gehad (kamer met zeezicht). De kamer was zeer ruim, wel wat verouderd maar voor ons was dit geen probleem.

Zwembad erg gezellig om aan te liggen, water vonden wij wel wat koud, maar kan ook aan het seizoen liggen.

Leuke shows in de avond. Ik vond het eten lekker en voor mij was er voldoende afwisseling, mijn partner was iets minder enthousiast over de afwisseling en temperatuur van het eten, maar vond het wel gewoon prima.

Personeel en animatie vriendelijk.

Fijn strandje, waterschoenen zijn aan te raden.

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 17-10-2017

Dear Fdeboer,

We would like to thank you for the positive feedback provided following your stay with us.

We are happy to know that you had an enjoyable experience & would like to assure you that your comments are of a great value to us.

Regarding the temperature of the food served in the buffet, kindly note that the hotel rigorously follows & applies HACCP procedures which includes measuring & recording temperatures of food served.

We can only assume that that food was not warm enough to your preference & would like to apologize for any dissatisfaction felt.

Regardless, your opinion is important to us & would like to assure you that your feedback has now been relayed to both the hotel’s Chef for further evaluation.

Once again thank you for choosing D’ Andrea Mare Hotel for your stay, it

was a pleasure hosting you & look forward to welcoming you back soon!!!

Kindest regards,

goed en leuk hotel

peter en anita, 6-10-2017

goed was het eten en de sfeer in het hotel,

goede service.

hotel is wel toe aan renovatie van bepaalde dingen zoals zwembad en sommige kamers.

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 9-10-2017

Dear Peter & Anita,

Thank you for taking the time to review your stay with us.

It is very important for us to receive our guest’s feedback as we always like to improve & we try hard to achieve this.

We are pleased to hear that you had a nice break in our hotel & that our staff did its best to ensure you a wonderful stay.

Thank you for your review and we look forward to welcome you again!!!

uitstekend

theo en sandra, 27-9-2017

Prima hotel wat zeker de prijs waard is, eten prima met ruime keus ja klopt dat het lijkt dat er weinig variatie is maar ik zou niet weten wat je mis de keuze is iedere dag heel ruim voor een ieder is hier zeker wat te vinden qua eten.

Kamers prima met uitstekende bedden en zeker ook een grote pluim voor het animatie team goede shows en heel erg vriendelijk .

De vliegtuigen die over komen hebben wij niet als overlast ervaren ,al met al hebben wij van een prettige vakantie genoten.

Antonios Grigoriou, Operations Manager, 29-9-2017

Dear Theo & Sandra,

On behalf of all of us here at the D Andrea Mare Hotel I would like to thank you for choosing our hotel for your holidays & for your recent review.

I was extremely pleased to read that our service & facilities met your expectations & that you had a wonderful stay.

It is always rewarding for our efforts to receive such a positive feedback.

We look forward to welcoming you again in our hotel next time you will choose Rhodes for your holidays.

We hebben een aantal aanbieders voor D'Andrea Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel D'Andrea Mare in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel D'Andrea Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel D'Andrea Mare scoort een 8.45 uit 10 op basis van 1031 reviews.