Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1180 Reviews over D'Andrea Mare

• 8Bianca Schoonbergen23-10-2022

Leuke, kleinschalige accommodatie

Wij waren hier met 2 gezinnen (kinderen 1 x 13, 2 x 15 en 1 x 17 jaar. Kamers die wij hadden waren oké, hadden wat achterstallig onderhoud. Zo ook enkele andere delen van het complex. Likje verf en hier en daar een meubelstuk vervangen kan geen kwaad. Vliegtuigen vliegen inderdaad over maar dat vonden wij niet storend. Strand bestaat uit stenen, dat is jammer maar niet in de invloed van de hoteleigenaar. Als je met zwemschoenen het water in gaat en een paar stappen doet, kom je al terecht op zand. Tot zover de wat mindere puntjes. Nu de positieve punten: - Super enthousiast animatieteam! Dragos, Robbie, Ricardo, Laura en Kelly, met z'n 5-en zijn jullie enorm belangrijk voor de sfeer! - Ontzettend vriendelijk en hulpverlenend personeel - Erg goed eten! Voldoende variatie en altijd genoeg. Thema avonden (Aziatisch, Italiaans etc). Wisselend een cocktail van de dag. Wij hebben genoten; kleinschalig, overzichtelijk en gezellig!

• 5Fynn18-10-2022

Denk het niet meer!

Nou ik ben echt geen zeikerd. Vond het hotel zeker niet de 4 sterren waard. Ik ben erg ziek geworden daar. Heb ook nog de E.collie bacterie opgelopen. En daar nu nog herstellende ervan. Verschillende keren naar een dokter gevraagd, maar die kon niet, of wam niet, of ze hebben het gewoon niet door gegeven. Het eten was veel van het zelfde. En niet warm genoeg. Hoogstwaarschijnlijk heb ik daar ook die bacterie opgelopen. Personeel is vriendelijk en aardig. Het hotel zelf kan aan de buitenkant best wel een schilder beurtje gebruiken. Animatie team was echt geweldig. En omdat ik zo ziek geworden ben daar, en mijn conditie dus ook heel erg achteruit ging, kwam ik er pas achter hoeveel trappen en treden en opstapjes en afstapjes er in dat hotel zijn. Zou me normaal niet opgevallen zijn. Maar om nu te zeggen: “Hier kom ik nog weer!!!” Nou nee. Oja handdoekje leggen. Zo irritant voor half 9 gelegde handdoeken worden verwijderd! Dus niet.

• 9Maan04-10-2022

FANTASTISCH GOED!

In een woord fantastisch. Echt alles top! Mooi hotel met grote kamers en schoon. Erg vriendelijk personeel en eten helemaal super. Mensen die klagen over dit hotel zijn zeikerds😊animatie team echt respect wat jullie allemaal doen. Zulke mooie shows die jullie neerzetten. Ja er komen vliegtuigen over maar dit weet je van te voren. Wij hebben 15 dgn genoten hier. Mooi zwembad en heerlijk privé strand. Oke enige is schoentjes mee maar ik dit is bekend! Bedankt allemaal!

• 9Monique20-09-2022

Geweldig hotel!

Inderdaad, zoals door anderen al werd opgemerkt, komen er zeer regelmatig vliegtuigen (laag) overvliegen, met de nodige herrie. Maar dat is wat ons betreft ook het enige minpunt van dit hotel (alle hotels in dit gebied hebben er mee te maken overigens). Verder vonden we het echt super! Zeer vriendelijk personeel, dat goed Engels spreekt. Wij hadden een familiekamer met zeezicht en dat was een zeer nette, ruime en schone kamer. Het eten was heerlijk, ook erg afwisselend. Onze dochter heeft een ernstige notenallergie, dus een buffet blijft dan spannend. Maar het hotel heeft het geweldig geregeld voor mensen met allergieën. De restaurantmanager (mr. Marian) liep op verzoek mee het hele buffet langs om aan te wijzen wat onze dochter wel/niet kon eten. Zo nodig ging hij het nog checken bij de chefkok. En dat alles met veel geduld en een glimlach. Er is een enthousiast animatieteam, maar zonder opdringerig te zijn. We komen graag terug!

• 8Roy05-09-2022

Mooi met aandachtspunten

Het verblijf was prima al kunnen de kamers idd een upgrate krijgen. Zou fijn zijnals ook de gangen een keer gepoetst werden.

Verder raad ik het hotel aan een water stofzuiger aan te schaffen ivm zand in de zwembaden. En gladde plekken rond de zwembaden aan te pakken ipv bordjes met let op glad te plaatsen. Mogelijk dat de dienstdoende badmeester hier iets kan betekenen. Kan hij ook niet in slaap vallen als hij bij de glijbaan bad zit.

Kleine dingen maar toch

Verder mooi rustig hotel, goed eten .

• 8Luc28-08-2022

Geweldig

Wij komen hier al meerdere jaren en ook dit jaar hebben wij weer genoten. Kamers met zeezicht zijn prachtig, wat een uitzicht ! Eten en service prima. Animatie erg goed! Service ( badhanddoeken , elke dag schone handdoeken op kamer ( behalve zondag ) en wellness) prima! Hygiëne en schoonmaak kamers kan beter. Tip voor Andrea mare investeer in opknappen van de kamers ook in hoofdgebouw. Dit is nodig.

• 5Carolien24-08-2022

Nooit meer

Veel lawaai en dat tot laat in de avond. Muziek bij het zwembad echt veel te hard. Als je voor rust komt moet je hier niet zijn. Drankjes mierzoet en van slechte kwaliteit.

• 8Marjan18-08-2022

Contrast

Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel. Maar echt wel plek voor verbeteringen. De hotelkamer is aan een update toe, vooral de badkamer. De schoonmaak kan ook zeker beter, want onze badkamer kreeg geen dweil over de grond en het putje stonk enorm. We hadden een aantal keer last van kakkerlakken die in de houten deurpost van de badkamerdeur zaten. Een beetje kit zou al helpen. Er is echter een groot contrast in de kwaliteit van de schoonmaak, animatie en eten en drinken. Het animatieteam was ge-wel-dig!! Robbie, Drago, Kelly, Wafa en vooral Laura, bedankt voor de geweldige avonden en wat een respect voor jullie. Vanaf 10 uur 's ochtends aanwezig en dan s' avonds nog een show geven, TOP!! Ze vergeten bij Zoover een cijfer coor de animatie: 10, Yamas! Het eten was prima, ruim voldoende en vers, of je nou om 18.30 at of om 21:00. Ondanks de kamer hebben we een supervakantie gehad! O en de vliegtuigen? Totaal geen last van gehad.

• 5Familie Anoniem13-08-2022

Rumoerig en verouderd

Bij aankomst ziet het er mooi uit, totdat we de appartementen zagen. Alleen de kamers in het hoofgebouw zijn gemoderniseerd. De appartementen, waar wij dus verbleven waren vergane glorie. Kapotte kastdeuren, kapotte badkamerdeuren, roestende koelkasten door het vocht. De appartementen met een aparte slaapkamer zijn echt toe aan renovatie. Je ruikt het vocht al als je binnenstapt. Voor je rust kun je beter een ander hotel uitkiezen. Om 7 uur is het handoekje leggen en de muziek staat tot 22.30 snoeihard aan. De kamers zijn erg gehorig dus iedereen die praat of schreeuwt over de gangen kun je letterlijk verstaan. Dag en nacht vliegen de vliegtuigen over. Ondanks dat het verouderd is, worden de handdoeken iedere dag verschoond. Het buffet is prima, genoeg keuze voor iedereen. Alleen jammer dat je nog gyros overdag in het kinderbad aantreft. Dat mag wel schoner. Het personeel is heel erg aardig.

• 9Familie uit Limburg29-07-2022

Fantastische week met familie gehad.

Geweldige vakantie gehad. Mooi hotel met vriendelijk personeel en lekker eten de hele dag door. Het hotel ligt inderdaad op de aanvlieg route naar het vliegveld maar verder geen last van gehad. Leuk animatie team met ook genoeg te doen voor oudere jeugd.

Aparthotel D'Andrea Mare info

• LobbyBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (5)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)