Hotel Blue Horizon

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang

Hotel Blue Horizon is gelegen aan de kust in Rhodos. Ontspannen kan hier in de tuin, op het kiezelstrand of in de spa. Voor de sportievelingen is er de mogelijkheid om te windsurfen, kite surfen of te duiken. Het eiland Simi is goed bereikbaar met de boot en je kunt met de hotelbus zo naar Rhodos-stad, waar je leuke winkels en restaurants vindt.

427 reviews over Hotel Blue Horizon

• 10Charlotte Gruiters16-09-2020

In 1 woord....geweldig

Top resorts Kamers mooi en heel schoon. Eten lekker en gevarieerd Tijdens corona en in resort werd er veel rekening gehouden met de 1,5 meter. Geweldige vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 6In10-08-2020

Nooit meer

De locatie was mooi, eten was gewoon niet goed voor 4 sterren. Personeel is niet echt vriendelijk te noemen . Op een man na die in het restaurant werkt bij de eerste tafels na binnenkomst. We zijn dus maar buiten het hotel gaan eten. Animatie is echt niets, voor kinderen is er helemaal niets. Als je hier komt is het risico natuurlijk ivm corona dat er weinig mensen zijn, daarom des te jammer dat er voor hotelgasten weinig leuks is in het hotel. Zal hier dan ook niet meer teruggaan. Corona tijd in rhodes stad is ook goed merkbaar.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Floor29-07-2020

Zeer goed

We hadden weinig verwachtingen omdat we een last minute hadden geboekt vanwege coronavirus (juli 2020). Het hotel was boven verwachting goed, met name omdat de zee net zo blauw was als op de foto’s. Dit was een aangename verassing en we hebben weinig bij het zwembad gelegen. Je loopt van het zwembad zo het strand op, wel betaalde ligbedjes (3 euro pp). we hadden een voordeelkamer, die was prima. We zijn er weinig geweest, ook in de avond gezellig vertoeven op het terras met entertainment. Goede cocktails. Er vliegen vliegtuigen over het hotel, dit geeft eerder een vakantiegevoel dan dat het vervelend is. Het eten was gevarieerd en zeer goed

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    7Harm Brink09-11-2019

Wel Rhodos ander hotel!

Prima Hotel, mooie kamers, mooi zwembad Echter het eten koud, koud en koud ongeacht hoe laat we kwamen Ligging minder, aan drukke weg, en geen leuke restaurantjes, kroegjes in de buurt

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Michel Schouten06-11-2019

totrustgekomen!

superfijn personeel!!!!! ietwat gedateerd hotel, wel superschoon en onderhouden, eten was ok, ik kom terug! leuk gehad!

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9F.H.Kok14-10-2019

Fantastisch, een aanrader!

Geweldige vakantie gehad, mooi,schoon hotel , ruime kamers goed werkende airco. Vriendelijk personeel in het gehele hotel. Bedjes bij het zwembad voldoende. Hotel ligt aan een winkel/restaurant straat, zeer gezellig. Vliegtuigen komen laag over, maar daar ondervonden wij geen last van. Wij hadden half pension en dat was prima. Auto gehuurd Spreken Nederlands. O.a. een bezoek gebracht aan Filerimos, Vlindertuin en Lindos onderweg gegeten in klein pittoresk dorpje, Archipoli. Wie niet zonder de Nederlandse snack kan, kan terecht bij Nirvana, zit schuin tegenover het hotel. Ook de beachbar is een aanrander met heerlijke broodjes Gyros. Kan eigenlijk niets negatiefs bedenken of het moet zijn dat het zwembadwater wel erg koud was. Kortom een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2019

• 9anoniem11-09-2019

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel, Top!

Prima hotel met leuk zwembad en direct aan zee. Vanuit het hotel loop je zo het stadje in. We hadden half pension en dit was goed verzorgd! Super vriendelijk personeel en behulpzaam. We hadden geluk de kamer met zeezicht was niet beschikbaar en kregen een prachtige ruime suite met woonkamer en totaal 3 airco's en ruim balkon. Kortom een zeer geslaagde vakantie.!Een auto huren is een aanrader! Om de hoek van het hotel zit een autoverhuurbedrijf met een Nederlandse vrouw en Griekse man waar je makkelijk zonder borg etc een auto kunt huren. In een week kun je zekers het hele eiland wel bekijken Rhodos-stad, Faliraki, Lindos zijn enkele mooie stadjes. Als we weer naar Rhodos zouden gaan, gaan we weer naar Blue Horizon.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Johan25-08-2019

werkelijk fantastisch

Zojuist terug gekomen van een werkelijk heerlijke vakantie in Blue Horizon. Wij hadden kamer geboekt met zeezicht, echter kregen wij een gerenoveerde bungalow. Schitterend mooi! Inloopdouche, boxspringbedden, goede airco, zeer smaakvol gerenoveerd. Elke dag schone handdoeken en bed netjes opgemaakt. Niks dan alleen maar wat positiefs te melden. Wij hadden inclusief ontbijt geboekt. Zeer uitgebreid en lekker vers, meer keus kun je je niet wensen. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Veel gevarieerde annimatie en een fijne sfeer. Perfecte ligging, verkoelend briesje. Vliegtuigen komen redelijk laag over, maar is totaal niet storend. Wij vonden het juist fantastisch iedere keer weer. 9x avond eten gehad bij restaurant Kostas, direct naast het hotel gelegen. Daar moet je echt gegeten hebben voor de juiste Griekse beleving. Kwaliteit en zeer vriendelijk personeel ook. Kortom, dit hotel kun je zondermeer met een gerust hart boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Tamara22-08-2019

Geweldige vakantie!

Deze vakantie was in 1 woord fantastisch. De service was uitstekend en het personeel ontzettend vriendelijk. Elke dag kreeg je bij het zwembad schone handdoeken voor de bedjes bij het zwembad en het strand. Het eten was zeer goed. Voor ieder wat wils. De omgeving was super. Een hele mooie tuin die naar het strand ging en aan de andere kant een gezellige winkelstraat. Kortom: alles was super en wij hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marcel de Roos07-08-2019

Was weer top.

Net weer thuis van 17 dagen Bleu Horizon. Voor ons ws het de 2de keer en komen zeker weer terug. Het hotel en de kamers zijn schoon eten goed en personeel vriendelijk. Wij hadden weer half pension en dat raden wij ook aan. Wat je meer krijgt voor all inclusive valt wat prijs betreft een beetje tegen. Wij hebben het weer leuk gehad echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

Hotel Blue Horizon info