Hotel Blue Horizon

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Blue Horizon is gelegen aan de kust in Rhodos. Ontspannen kan hier in de tuin, op het kiezelstrand of in de spa. Voor de sportievelingen is er de mogelijkheid om te windsurfen, kite surfen of te duiken. Het eiland Simi is goed bereikbaar met de boot en je kunt met de hotelbus zo naar Rhodos-stad, waar je leuke winkels en restaurants vindt.

422 reviews over Hotel Blue Horizon

• 9F.H.Kok14-10-2019

Fantastisch, een aanrader!

Geweldige vakantie gehad, mooi,schoon hotel , ruime kamers goed werkende airco. Vriendelijk personeel in het gehele hotel. Bedjes bij het zwembad voldoende. Hotel ligt aan een winkel/restaurant straat, zeer gezellig. Vliegtuigen komen laag over, maar daar ondervonden wij geen last van. Wij hadden half pension en dat was prima. Auto gehuurd Spreken Nederlands. O.a. een bezoek gebracht aan Filerimos, Vlindertuin en Lindos onderweg gegeten in klein pittoresk dorpje, Archipoli. Wie niet zonder de Nederlandse snack kan, kan terecht bij Nirvana, zit schuin tegenover het hotel. Ook de beachbar is een aanrander met heerlijke broodjes Gyros. Kan eigenlijk niets negatiefs bedenken of het moet zijn dat het zwembadwater wel erg koud was. Kortom een geweldige vakantie gehad.

• 9anoniem11-09-2019

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel, Top!

Prima hotel met leuk zwembad en direct aan zee. Vanuit het hotel loop je zo het stadje in. We hadden half pension en dit was goed verzorgd! Super vriendelijk personeel en behulpzaam. We hadden geluk de kamer met zeezicht was niet beschikbaar en kregen een prachtige ruime suite met woonkamer en totaal 3 airco's en ruim balkon. Kortom een zeer geslaagde vakantie.!Een auto huren is een aanrader! Om de hoek van het hotel zit een autoverhuurbedrijf met een Nederlandse vrouw en Griekse man waar je makkelijk zonder borg etc een auto kunt huren. In een week kun je zekers het hele eiland wel bekijken Rhodos-stad, Faliraki, Lindos zijn enkele mooie stadjes. Als we weer naar Rhodos zouden gaan, gaan we weer naar Blue Horizon.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Johan25-08-2019

werkelijk fantastisch

Zojuist terug gekomen van een werkelijk heerlijke vakantie in Blue Horizon. Wij hadden kamer geboekt met zeezicht, echter kregen wij een gerenoveerde bungalow. Schitterend mooi! Inloopdouche, boxspringbedden, goede airco, zeer smaakvol gerenoveerd. Elke dag schone handdoeken en bed netjes opgemaakt. Niks dan alleen maar wat positiefs te melden. Wij hadden inclusief ontbijt geboekt. Zeer uitgebreid en lekker vers, meer keus kun je je niet wensen. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Veel gevarieerde annimatie en een fijne sfeer. Perfecte ligging, verkoelend briesje. Vliegtuigen komen redelijk laag over, maar is totaal niet storend. Wij vonden het juist fantastisch iedere keer weer. 9x avond eten gehad bij restaurant Kostas, direct naast het hotel gelegen. Daar moet je echt gegeten hebben voor de juiste Griekse beleving. Kwaliteit en zeer vriendelijk personeel ook. Kortom, dit hotel kun je zondermeer met een gerust hart boeken.

• 9Tamara22-08-2019

Geweldige vakantie!

Deze vakantie was in 1 woord fantastisch. De service was uitstekend en het personeel ontzettend vriendelijk. Elke dag kreeg je bij het zwembad schone handdoeken voor de bedjes bij het zwembad en het strand. Het eten was zeer goed. Voor ieder wat wils. De omgeving was super. Een hele mooie tuin die naar het strand ging en aan de andere kant een gezellige winkelstraat. Kortom: alles was super en wij hebben genoten!

• 9Marcel de Roos07-08-2019

Was weer top.

Net weer thuis van 17 dagen Bleu Horizon. Voor ons ws het de 2de keer en komen zeker weer terug. Het hotel en de kamers zijn schoon eten goed en personeel vriendelijk. Wij hadden weer half pension en dat raden wij ook aan. Wat je meer krijgt voor all inclusive valt wat prijs betreft een beetje tegen. Wij hebben het weer leuk gehad echt een aanrader.

• 9Ilona26-07-2019

Heerlijke vakantie

Mooi hotel, direct aan het strand. Zaten in gerenoveerde bungalow. Erg netjes en schoon. Wij hadden half pension. Uitgebreid ontbijt en dinerbuffet, erg lekker en gevarieerd! Vriendelijk personeel. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en schone handdoeken. Waterschoenen op strand en in zee zijn aan te raden. Je kan vanuit hotel met busje (met airco)naar Rhodos stad. Volwassenen €7,- en kinderen €3,- voor retour. Loopt vanuit hotel gezellig straatje in met winkels, restaurants en terrasjes. Tegenover hotel stopt ook toeristen treintje die in een uurtje door het dorpje rijdt. Badkleding kleurt groen door zwembad, donkere badkleding dus aan te raden.

• 8Dennis22-07-2019

Fantastisch verblijf!

Prachtig resort! Wij hadden een bungalow in de tuin. Alles was nieuw. Elke dag werdt het schoongemaakt. Het eten krijgt een dikke 9, het personeel en de service een dikke 10!

Volop genoten van ons verblijf!

• 9Bart12-07-2019

Tophotel prijs kwaliteit

Vriendelijk personeel .Alles naar wens .Prijs kwaliteit tophotel

• 9M11-07-2019

Gezellig gelegen

Top!! Ligt in een hele gezellige straat (vooral ‘s avonds), leuke restaurants met zeer aardig personeel. Nirvana, casa Italia en cavo italiano zijn aanraders! aardig personeel in het hotel, iedere dag schone lakens, uitgebreid eten, sommige dingen wat lauw. Drinken bij het avondeten tegen betaling! Bij het ontbijt is het wel inbegrepen. Bus van het hotel naar Rhodos-stad €7 p.p (retourtje!). Heel goed geregeld. Goedkope gyros/hotdog/crepes bij bar bij het strand. Strand is kiezelstrand, niet al te prettig om op te lopen. Slippers een aanrader. ‘S avonds leuke animatie, een avond was er een man met een vuurshow, een karaokeavond en een Griekse dansavond.

• 9Lilian meijer11-07-2019

Prettig hotel, dicht bij luchthaven, dus niet te lang in de bus. Aardig personeel, eten top, is voor ieder wel wat wils. Alleen de vliegtuigen vliegen laag over hotel, als je er een paar dagen bent hoor je ze bijna niet meer, maar dat was het enige min punt !

Geboekt bij neckermann

28 tips over Hotel Blue Horizon

• Anja Wyes, 15-05-2019

Auto huren kan via de email geregeld worden bij Autotours in Kolymbia. Wij hebben 95 euro betaald voor 1 week. We werden opgewacht op het vliegveld door een medewerker die ons naar de auto bracht. Binnen 10 minuten waren we weg... Betalen kan per creditcard of contant. Geen borg en volledige verzekering zonder eigen risico. Auto prima in orde!

• jim, 10-06-2014

Lindos en Rhodos-stad is een leuk uitje.

• Arjan, 26-05-2014

huur een auto, dit kan relatief goedkoop en de opgravingen en mooie stadjes als Lindos zijn gemakkelijk te bereiken. Ga vooral ook naar de andere kant van het eiland via het bergdorpje Psintos. Daar is een gezellig pleintje waar je bij aankomst in het eerste restaurantje aan de rechterhand een geweldige maaltijd/lunch kunt eten voor 7 euro per persoon.

45 vragen over Hotel Blue Horizon

• Lummie, 27-07-2019

Gerenoveerde kamer

Hallo, wij gaan voor de 2e keer naar Blue horizon. We hebben net als vorig jaar frontaal zeezicht geboekt. Vorig jaar kregen we zijzeezicht. We hebben nu aangegeven wel frontaal zeezicht te willen met een gerenoveerde kamer. Nu heeft het reisbureau een mail ontvangen dat als wij een gerenoveerde kamer willen we € 300,00 extra moeten betalen aan het hotel. Wie heeft ook in een gerenoveerde kamer gezeten? Heb je hiervoor extra moeten betalen?

• Cindy, 25-02-2019

Hoe is de WiFi ? Lees alleen recensie van 2013. Wat zijn de kosten en doet de WiFi het goed.

• Lynda, 30-05-2018

Koelkast op kamer?

Weetiemand of er op de kamers een koelkasten staat?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis