Aparthotel Atlantica Princess

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°20°
Aparthotel Atlantica Princess
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Princess voor je op een rij gezet:

272 reviews over Aparthotel Atlantica Princess in het Nederlands

Anders

Fijne ervaring.

Anoniem
16-10-2018

Top: personeel restaurant(binnen) en hotel erg vriendelijk, fijn kinderzwembad, eten erg goed. In de ochtend erg veel keus(eieren,yohurt,verschillende soorten brood,chocoladebroodjes etc erg uitgebreid. In de avond(elke avond een ander thema, goed warm eten en veel variatie) Overigens moet je s middags wel van warm eten houden er is dan niet een tosti bijvoorbeeld te krijgen. Erg rustig gelegen heeft zn voor en nadelen. Kamer schoon,netjes en groot voor een hotelkamer(kamer met zeezicht)

Tegenvallen: animatie was alleen Engelstalig, dames waren vrij jong waardoor ze soms kinderachtig/storend gedrag hadden op t podium(‘niet erg proffesioneel)

All in; chips,popcorn,verpakte ijsjes etc moest je nog voor bijbetalen, jammer dat t frisdrank geen kwaliteit had.(cola was net water)

Mijn zoontje(3) heeft zich super vermaakt. En wij hebben ons welkom gevoeld door het vriendelijke personeel!

Niet voor herhaling vatbaar!

Angelina
10-10-2018

We kwamen 's avonds laat aan en kregen een kamer op de tweede verdieping. Na lang zoeken kwamen we via een Klein gangetje in de grote gang bij ons kamernummer: 1215. We deden de deur open en zagen een klein overloopje en toen een trap van 14 treden. Als je niet oppaste lag je zo beneden. Heel vreemd op de Tweede verdieping. We voelden ons alsof we in de kelder zaten. We gingen gelijk terug naar de receptie en kregen gelukkig de volgende dag een appartement aan de overkant van de straat. Helaas hadden we regelmatig koud water tijdens het douchen en ontbrak de stop in het ligbad. Dit is ondanks onze klacht niet opgelost door de technische dienst. Het eten was wel goed, helaas was de eetzaal niet zo schoon en zagen we dat het personeelslid de vloer schoonmaakte met hetzelfde doekje waar later de tafel mee gedaan werd. De animatie was overdag wel oké maar 's avonds stelde het niet veel voor. Verder was het personeel wel vriendelijk.

Aanrader!

Myrna
6-10-2018

Fijn verblijf gehad.

Nette schone kamer. Hoge goede service vanuit het hotel. Zo wordt niet je bandje al afgeknipt als je moet uitchecken om 12 uur maar mag je de hele dag gewoon gebruik maken van all in.

Georganiseerd, vriendelijk personeel.

Het eten is zeer afwisselend en goed. Alleen na een paar dagen verveeld het wel. Maar dat is toch wel per persoon verschillend.

Let op geen handdoeken service!

Milieu bewust, veel animatie voor jong en oud.

Auto huren aangesloten bij het hotel is ons goed bevallen.

Aan het zwembad zijn er genoeg bedjes maar je moet er wel vroeg bij zijn anders moet je wat verder achter het zwembad op een zandvlakte een bedje zoeken. Het was niet betegeld. Dit vond ik niet altijd even hygiënisch omdat daar veel peuken lagen en viezigheid. En toch ook wel veel schaduw door de bomen.

Fantastich hotel

Roelandt J
3-8-2018

We waren hier voor de 10ekeer en net zoals alle voorgaande was het ook nu weer top. Mooie kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, heel uitgebreide en gevarieerde buffetten, zeer kindvriendelijk, kortom een super vakantie met de kinderen en kleinkinderen. Bedankt aan het personeel en het management voor de prima service.

Theocharous Theocharis, General Manager, 16-8-2018

Dear Mr Roelandt,

Thank you so much for your very kind comments about the Atlantica Princess.

It is truly our pleasure to have made your 10th visit here with all your family a a holiday to remember.

Having our guests return every year shows that the staffs hard work really pays off.

We cannot wait to welcome you back again next year.

Enjoy the rest of the summer,

Best regards from all of the staff

Jose bos
19-6-2018

Ideale ruime kamers. Super voor de kinderen. Boek een suite dan heb je uitzicht op zee en dan heb je zeker een gerenoveerde kamer en zit je in het complex zelf. Eten is divers en warm. Personeel is erg behulpzaam! Voor de kinderen is er de hele dag wat te doen. Autoverhuur in het hotel is ook betrouwbaar! Wij hebben een super vakantie gehad in dit hotel!!

Theocharous Theocharis, General Manager, 28-6-2018

Dear Guest,

Thank you so much for your 5 star review on Zoover.

We are so happy to read that you had a great holiday experience at the Atlantica Princess enjoying all the hotels facilities and services.

Super

Fred
3-11-2017

Was wederom top

Voor de tweede keer dit hotel bezocht

Zeer gastvrij en behulpzaam personeel

Nette schone kamers

Eten is top

Kortom een goed hotel met een goede all inclusive en goed personeel

Wij gaan zeker nog een keer terug

Theocharis Theocharous, General Manager, 16-2-2018

Dear Guest,

Thank you so much for your very nice review on Zoover.

We are so happy to read that you had a great holiday experience at the Atlantica Princess. Your very kind comments about our rooms, hotel facilities and staff is so much appreciated.

Goed hotel met klantvriendelijkheid

F Boonacker
18-10-2017

Atlantica Princess is een goed hotel met klantvriendelijkheid hoog in hun vaandel!

Kamer is groot (met bv veel extra kussens) met een ruim balkon. Min punt te weinig licht in de badkamer en weinig waterdruk bij het douchen

All Inclusief wordt zeer goed, door het hele hotel heen, ingevuld. Het team van Alexandros Tsaknis, Maitre d’hotel, geeft je het gevoel dat je tijdens het ontbijt lunch en diner hun gast bent!

Het kiezelstrand is op 75 meter het is jammer dat het hotel niets met de grond, tussen het hotel en het strand kan/mag doen. Het zou de drukte rond het zwembad en de ligweide verlichten, want dat is aan de krappe kant.

Het plaatsje Lalysos. is leuk maar in viertiendagen heb je wel elk straatje gelopen. Zin in een lekkere kop koffie of jus de orange ga dan naar Bikini club, een mooi en ruim strandrestaurant op 150 meter van het hotel.

Naar Rhodos stad kan je makkelijk met de bus. (koop je kaartje bij de supermarkt direct bij de halte en je krijgt € 0,20 voordeel)

Dat je hun gast bent merk je ook bij het naar huis gaan: de hotel manager en een ander lid van het directie team bedanken je voor je komst en wens je een goede vlucht.

Theocharous Theocharis, General Manager, 23-10-2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write about your holiday experience in Zoover.

We are so pleased to read that you had a very nice time at the Atlantica Princess, enjoying all the facilities and services we provide to all our guests.

Thank you again for choosing our hotel for your recent vacations and we hope to see you again in the near future.

Een absolute aanrader!!

Emmely
31-8-2017

Wij waren er met 2 volwassenen & 1 tiener. Wij zaten in annex-gebouw met terrasje. Moesten wel een straat over om naar ons gebouw te gaan, maar dat is een kleine moeite in ruil voor een mooie kamer. Dagelijks onderhoud en héél proper bij aankomst.

Mooi & onderhouden zwembad, handdoeken mogen pas geplaatst worden vanaf 8u (en dit wordt strikt in de gaten gehouden). Steeds voldoende stoelen, indien niet aan zwembad dan zeker op het grasplein op 3e rij. Jammer dat er geen handdoekenservice aan het zwembad is, maar dat minpuntje vervalt bij al de positieve punten. Het zwembad is aandachtig bewaakt door een redster.

Het personeel is uiterst vriendelijk, behulpzaam, steeds goedgezind en bediend iedereen op zijn wenken. Buffetten zijn uitgebreid & steeds voldoende, elke dag is er afwisseling en vindt iedereen wat naar wens.

De mensen van het animatie-team zorgen voor een toffe sfeer en 's avonds bleven wij steeds hangen en ook aan de bar werden we met de glimlach en overvloedig bediend! Dus, niet twijfelen... doen!

Theocharous Theocharis, General Manager, 2-9-2017

Dear Guest,

Thank you so much for your very nice review on Zoover.

Weinig mis mee

Hendriks
7-9-2016

Wij hadden een grote 4 persoonskamer met zeezicht. Enige minpunt was de kleine badkamer zonder bad en een te klein douchegordijn waardoor alles blank stond na het douchen. Verder prima kamer qua grootte.

Ontbijt, lunch en dinerbuffet zijn allen prima in orde. Elke dag een ander thema bij het diner. Er valt altijd wel iets nieuws te combineren, eten is verder niets op aan te merken. Ook 1x gegeten bij het á la carte restaurant. Voorgerechten waren zeer smakelijk, hoofdgerecht bestond bij ons voornamelijk uit (te)veel vlees en het nagerecht vonden wij niet bijzonder.

Animatie is heel de dag in touw om het de gasten naar de zin te maken zonder irritant aanwezig te zijn. Sfeer aan het zwembad is relaxed en er zijn voldoende ligbedden voor iedereen. Al met al hebben wij een super relaxte week gehad met lekker eten, veel zon en hebben we veel nieuwe mensen ontmoet. Atlantica Princess is wat ons betreft een aanrader als je één week naar Rhodos gaat en all inclusive wil genieten.

Theocharous Theocharis, General Manager, 15-11-2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write on Zoover about your stay at the Atlantica Princess.

We are so happy to read that you liked your room, the food and that you relaxed around the pool area.

Thank you for recommending us and hope to see you again in the near future.

Fantastisch!

Els
2-9-2016

Geen enkel minpunt. Super hotel en nog belangrijker, geweldige service en personeel. Wij verbleven hier met 5 volwassene en vier kinderen. Het ontbrak werkelijk aan niets. Een groot compliment voor het personeel, allemaal, zonder uitzondering. We hebben het super gehad.

Theocharous Theoharis, General Manager, 15-11-2016

Dear Guest,

Thank you so much for your review on Zoover.

We are all so thrilled that you had a great holiday experience at the Atlantica Princess. Our staff work very hard to make sure all guests have a great time at our hotel and we are so pleased that we have done so with you.

We will be more than happy to see you again in the near future.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Atlantica Princess in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Atlantica Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.