Aparthotel Majestic

GriekenlandRhodosRhodos Stad

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Majestic voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 228 reviews
+236/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 228 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

238 Reviews over Majestic

• 8anoniemb05-11-2018

Prima verblijf, wij zouden hier zo weer boeken.

Prima hotel om te verblijven. Samen met partner (20+) zijn wij hier in augustus 12 dagen geweest.

De kamer: Wij hadden een kamer op de 2e verdieping, er was een lift aanwezig. Wel iets gehorige kamers. Kamer was prima qua formaat voor 2 personen. Wij konden onze koffers naast het bed kwijt. Kamer en badkamer waren schoon. Dagelijks schoonmaak behalve zondag, regelmatig schone handdoeken. Airco deed het prima. Balkon was niet heel groot en het waaide er erg hard.

Eten: Ontbijt was uitgebreid en goed, helaas maar tot 09:30 uur. Wij hebben geen andere maaltijden gegeten hier.

Zwembad: de ruimte om het zwembad was wat aan de kleine kant en er waren mensen die hun handdoeken om 08:00 al neer legden. Zelf maar 1 keer in zwembad geweest.

Ligging: perfect, alles binnen Rhodos-stad was lopend te doen.

Service: personeel was vriendelijk, laat uit checken was mogelijk en hielpen direct wanneer iets kapot was.

• 8Caroline17-09-2017

Prima hotel op prima locatie!

Fris en schoon hotel. Heldere, vrolijke kleuren. Fijne entree, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers eenvoudig maar alles aanweizig wat je nodig hebt. Veel kastruimte. Bedden aan de korte kant. Airco prima. Jammer van het douchegordijn in de badkamer, daardoor stond de badkamer snel blank. Ontbijt was zeer uitgebreid voor Griekse begrippen: verschillende soorten brood en broodjes, vers fruit, yoghurt, cornflakes, bacon/eggs/worstjes, gekookt eitje, kaas/vleesbeleg. Zwembad aan de kleine kant, maar voldoende voor verkoeling, jammer dat de zon om 15.30 u echt weg was. Zeer goed ligging, om de hoek van het strand en de 'barstreet'.

• 8karint26-05-2017

mooi plekje vriendelijk personeel

simpel ontbijt kan beter maar was oke douche is netjes maar gordijn kan echt niet meer en alles wordt nat geen goede zenders en betaalde airco buiten t seizoen om

• 9Foxx20-05-2017

Het was een prima hotel, een aanrader!

Schone kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel, ik kan me geen minpuntjes herinneren. Schuin tegenover het hotel heb je een restaurantje waar je heel goed kunt eten, de zeer vriendelijke eigenaar heeft altijd wel een praatje. Ook een aanrader is het restaurant van George en Maria, deze bevindt zich in het voetgangersgebied van Rhodos stad. Door de ligging van dit hotel is alles goed te belopen, je bent zo in de oude stad en bij het strand. Een extra pluspunt voor Teo, een voortreffelijke barman en de uitvinder van heel veel coctails!

• 8jacques27-10-2016

Heerlijke nazomervakantie

Een aardig hotel voor een stadsvakantie. Ligging dicht bij de oude stad", en 3 min. van het strand.Appartementen hebben een goede badkamer (wel klein), maar de kamer is wel gedateerd. De beganegrond (receptie,lobby,ontbijtzaal,bar) ziet er prima uit. Ontbijt goed, zwembad vrij klein en teveel in de schaduw.

• 7Catweazle10-08-2015

Perfekt voor als je veel weg bent.

Personeel spreekt bijna geen duidelijk/goed engels. Ontbijt is dramatisch! De supermarkt aan de overkant heeft wel heerlijke croisantjes en bolletjes en beleg. Koelkastje op de kamer is ideaal. Kamers zijn schoon, niks op aan te merken. Ligging is (persoonlijk) top! Rustig straatje. Supermarkt aan de overkant. Auto en scoortverhuur 2 min lopen. Barstreet op om de hoek en strand ook op +/- 5 min lopen. Oude stad +/- 20min.

• 9Kevin09-08-2015

Uitstekend hotel, zeer vriendelijk personeel

Met 4 vrienden eind Juli/begin augustus naar Majestic Hotel geweest. Het hotel heeft een zeer centrale ligging t.o.v. de restaurants in de nieuwe stad, het strand en de uitgaansstraat Orfanidou. Allen zijn op een paar honderd meter lopen(2-3 minuten). De haven en de oude stad zijn max 15 minuten lopen. De kamers zijn niet ruim ,maar wel heel schoon. Ze zijn voorzien van gratis airco(bij de reservering stond dat dit betaald was), een koelkast en 2 balkons per kamer. Dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Complimenten voor het personeel. Deze zijn allen zeer vriendelijk en ze doen er alles aan om je verblijf aangenaam te maken en helpen je overal waar het kan. Op de aankomstdag waren wij al vroeg in het hotel aanwezig. Normaal kan je pas vanaf 14.00 de kamer in, maar wij konden al direct na de schoonmaak de kamer in gaan. Het ontbijt hebben wij niet genomen, dus hier kan ik niet over oordelen. Als ik nog eens naar rhodos zou gaan zou ik hier zeker terugkomen!

• 8ijs en adrie04-07-2015

was echt ons plekje

jammer andere touroperator niet meer vanaf Rotterdam Inderdaad was het ontbijt vorig jaar zeer matig,maar onze kamer was prima en super schoon en van de oude man hadden wij ook geen last, het ontbijt is nu beter blijkbaar,maar er hangt ook een heel ander prijskaartje aan

• 9Ton v. W.10-06-2015

Prima prijs / kwaliteit verhouding

Het hotel is recent opgeknapt, met name de entree en de omgeving van het zwembad. De kamers zijn voldoende ingericht met prima bedden (box-spring) en worden dagelijks schoongemaakt. Heel vriendelijk personeel wat alle moeite doet om de klanten tevreden te houden. Over het ontbijt: Als mensen thuis zo'n uitgebreid ontbijtbuffet hebben, kunnen ze hooguit klagen over de versheid van de losse broodjes. Er zijn voldoende brood variaties aanwezig om dit 'probleem' te omzeilen. Het hotel is centraal gelegen ten opzichte van de beide stranden (west en oost); diverse restaurants en uitgaansgelegenheden. Het zwembad is niet groot, maar voldoende om even in af te koelen en kleine baantjes te trekken.

• 9Lisette08-06-2015

Prima hotel met fantastische service

Leuk opgeknapt hotel met vriendelijk personeel, lekker ontbijt, nette kamers, prima ligging ten opzichte van strand, uitgaansleven en oude stad en niet te vergeten prijsvriendelijk.... topvakantie gehad!

Aparthotel Majestic info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met