Hotel Ibiscussterstersterster

• Aan zee
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

In Rhodos-stad op het gelijknamige eiland ligt Hotel Ibiscus. Het zwembad is aan de kleine kant, maar als je de straat oversteekt sta je op het strand. Het ontbijt is goed en uitgebreid. Voor het avondeten vind je in het oude centrum veel leuke restaurants. Bezoek de vlindervallei, bekijk de haven in het oude centrum of huur een auto.

442 reviews over Hotel Ibiscus

• 2019
    7Moicor21-09-2019

Prima maar....

Zaten aan zwembadzijde in zeer kleine kamer met dito balkon. Zoals in eerdere reviews genoemd: mooie ligging, klein zwembad, dicht bij oude stad en strand pal tegenover hotel. Toch vonden we het personeel wat afstandelijk vooral de receptie. Geen ramp maar toch. Vorig jaar zaten wij in hotel Agla ook in dezelfde stad en nagenoeg zelfde ligging maar aan "windy" beac h. Dat beviel beter en was wat knusser, vriendelijker, betere schoonmaak, uitgebreid ontbijt en veel betere prijs kwaliteit verhouding. Toch prima verblijf gehad maar onze keuze zou, als we terug zouden gaan, toch hotel Agla zijn.

• 9Partners10-09-2019

Een zeer ontspannen vakantie!

Genoten van ons verblijf! Bij aankomst bleek er sprake te zijn van een fout. De manier waarop deze door de manager werd opgelost was super. De ligging van het hotel is meteen aan het strand waar wij vanaf onze hotelkamer ruim uitzicht op hadden. We hebben heerlijk kunnen slapen op het bed en ook de badkamer was van alle gemakken voorzien met dagelijks schone handdoeken. Op korte afstand is er een ruime hoeveelheid eetgelegenheden en winkels. Ook vanaf de kaart bestellen in het hotel is ten zeerste aan te raden! Een ruime keuze bij het ontbijt aan diverse etenswaren. Zeer behulpzaam personeel bleek toen een van ons werd geraakt door een kwal en later de andere een voetwond opliep. Een uitstapje naar Lindos met de boot heeft ons goed gedaan en wij raden aan het eiland verder te verkennen door een quad te huren. Een vakantie om nooit te vergeten! 😍

• 9K.Ram08-09-2019

geweldig hotel

Alles was top ligging direct aan het strand

• 7Hans Wrr06-09-2019

Mooi hotel

Hotel Ibiscus is een zeer fijn hotel, Direct aan het strand en grote kamers met uitzicht op zee. Het avondeten is redelijk Bediening bij het zwembad en bar is slecht, Kan geen lachje vanaf en je moet lang wachten terwijl het niet druk is.

• 7C.Huisman_Holzmann03-09-2019

Heel gezelligheid en gastvrij in Rodox

Goed hotel.Aanwezigheid van 2liften van 4 personen is te weinig voor zoveel mensen.Zwembad is te klein.

• 9Vakantie31-08-2019

Heerlijk hotel!

Heerlijk hotel! Met prachtige zeezichtkamers, vriendelijk personeel. Strandbedje kost 10 euro p/d, en als je strandlakens wilt betaal je 20 euro eenmalig. Aanrader om te eten is Nami sushi/koreaan bbq restaurant voor de beste sushi! En Steakhouse El Toro. Beiden wel met de taxi gedaan. Leuk stadje om aan te lopen met een prachtige haven. Ontbijt in het hotel was trouwens ook prima! Kortom een leuk plekje om naartoe te gaan! En een mooi hotel.

• 9D. Bischoff27-06-2019

Super hotel op een top locatie

Prima hotel. Mooie ruime kamers met groot bed , goede matras. Perfect werkende airco. Eerste dag wat problemen met deur die niet goed sloot, maar technische dienst binnen 10 min ter plekke en probleem verholpen. Ontbijt is heel uitgebreid, echt voor ieder wat wils. Personeel heel vriendelijk..Aanrader : de massage die dagelijks te boeken is. Enige minpuntje was de gehorigheid van de kamer ,vaak vanaf 7.00u hoop bedrijvigheid door poetsploeg in de gang op de 1ste verdieping. Maar al met al...een top hotel op een super locatie. Op steenworp afstand keuze tussen 2 stranden. 1 windstil ,ander met veel wind en dus verkoelend. Op loopafstand van de mooie oude binnenstad en moderne winkelstraten..Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Fam kooisra08-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Goed hotel,aardig personeel,behulpzaam met advies geven. Op de dag van vertrek willen de interieurdames je vroeg de kamer uit hebben. 11 uur moeten we uitvhecken,maar ze kwamen al om 9 uur bij ons aan de deur wanneer we weggingen.we zeiden om 10.30.Toen kwamen ze om 10.00 weerlangs. Dat vond ik niet prettig

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9R Wesselink20-05-2019

Niet geschikt voor kinderen klein zwembad, kamer geboekt met zeezicht gerenoveerd zeer goed bed uitstekende werkende airco koelkastje op kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel ,iedere dag schoonmaak en schone handdoeken, Ook badlakens kon iedere dag omgeruild worden wel borg maar dat kreeg je weer terug,en een kluisje op de kamer gratis, ontbijt en avond eten vonden wij uitstekend, Voor vierde keer op Rhodos en eerste keer in Ibiscus, Volgende keer zeker weer Ibiscus

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Floor11-05-2019

Fantastisch !

Wij komen al jaren in dit hotel en de mensen die er werken zijn net familie! Heel warm, ze staan altijd open voor feedback en zijn zeer behulpzaam. De kamers zijn schoon en het bed is prima. Elke dag wordt er schoon gemaakt. Het eten is in buffet vorm. Voor ieder wat wils. Er is altijd wel iets bij dat je misschien wat minder lekker vindt maar dan is er genoeg anders! Ik vind de prijzen in het hoog seizoen wel erg duur. Maar in de mei vakantie hadden we een zeer betaalbare last minute. Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

36 tips over Hotel Ibiscus

• Van de Visse, 03-11-2013

De oude stad op loopafstand van het hotel is zeer de moeite waard.

• Henk, 21-09-2013

Wij hadden een kamer met balkon op de westkant. Aangezien het erg warm was, was de wind een prettige bijkomstigheid en konden we in de namiddag genieten van de zon en zonsondergang. Het kiezelstrand is niet erg prettig voor je voeten. Een bezoek aan het zandstrand van Tsambika en enkele andere zandstranden zuidwaarts, is aan te raden. De zee had in september een heerlijke temperatuur. Huur een auto en bezoek ook de westkant van Rhodos; zeer interessante kuststrook.

• Dinie Herssevoort., 16-09-2013

Geen excursie boeken is veel te duur!! Ga naar de haven en boek zelf een boottocht scheelt toch 30 euro p.p.. En huur een auto voor 2 dagen en doe je eigen excursie!!

20 vragen over Hotel Ibiscus

• Alix, 13-06-2018

Weet iemand of je zon hebt bij het zwembad? Ziet er niet zo uit op de foto's namelijk.

• nadja_buyssen, 12-03-2015

Mindervalide kamer

Weet iemand of dit hotel, kamers heeft voor mindervalide? Er gaat geen rolstoel mee maar een badkamer met handvaten bij de wc en douche is wel noodzakelijk.

Anita, 31-05-2015

Volgens mij niet

• A-M, 17-11-2014

Handdoeken

Zijn er handdoeken aanwezig op de badkamer? Bij handdoeken service staat geen, geld dit alleen voor strandlakens of alles?

Lilian Smeets, 20-01-2015

Ja, een badlaken en een normale maat handdoek per persoon aanwezig

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • RokenToegestaan