Hotel Ibiscus

Hotel Ibiscus
8,4

430 reviews over Hotel Ibiscus in het Nederlands

Fantastisch hotel, perfecte ligging ( niet te druk ) goede service, vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers, een klein minpuntje, de deur van de toilet/douche gaat naar binnen open zodat je erg weinig ruimte over hield, zeker niet als je er met zijn tweeën gebruik van wilde maken. Ontbijt was super, en je kon er ook heerlijk eten voor een lage prijs.

Fantastisch!

Susanne
19-5-2018

Super hotel met vriendelijk personeel. Inderdaad een klein zwembad maar dat staat ook duidelijk op de vakantiesites. En inderdaad, het strand is aan de overkant. We hadden hp geboekt omdat het niet zoveel duurder was. Het ontbijt was heerlijk. Het avondeten was even afwachten aangezien de meningen hier nogal verdeeld waren. Dus we hadden zoiets van, is het niks dan gaan we wel uiteten. Dat hebben we uiteindelijk 2x gedaan, maar puur voor de afwisseling want het eten was heerlijk, er staat een goede kok in de keuken! De gerenoveerde kamers zijn erg mooi, ze werden iedere dag schoongemaakt. Fijn koelkastje, mooie badkamer. En vanuit het hotel kon je zowel links, waar je mooi langs het strand kon lopen, als rechts naar de oude stad (prachtig) met daarvoor vele straten met kleine winkeltjes afgewisseld met winkels van bekende namen.

heerlijk hotel!!

marianne
29-11-2017

Fijn hotel prachtige kamers zeezicht heerlijk eten vriendelijk personeel zeker nog een keer heen! Alleen klein zwembad maar toch de zee aan de overkant en een minpunt je kunt niet gelijk op je kamer als je smorgens aankomt.

Floow Travel

Mooi hotel eten gaat achteruit

Fred
8-7-2017

Voor de derde keer naar ibiscus in 2013/14 en nu in 2017 kamers prima ligging perfect alleen het avond eten is niet meer van dezelfde kwaliteit, restaurant was minder druk. Tip boek alleen onbijt dit is super en ga lekker in de stad eten.

Mooie kamers/prima locatie

Deb
26-6-2017

Hier 12 dgn verbleven op basis v. Logies/ontbijt. Ontbijt is goed, mooie kamers! Klein zwembad.Twee bedjes aan het strand + parasol voor 10euro per dag. Het is een zandstrand+stenen, dichter bij de zee grens alleen maar stenen met scherpe stukjes. De zee in/uitkomen is hierdoor lastig & niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De service/ benadering vanuit de receptie vonden we onaardig. We wilden we de kamer op de laatste dag langer houden dit kon tot 14.00uur (€20 en tot 18.00uur voor €40.) Wij wilden de kamer tot 17.00uur maar dat tijdstip was niet mogelijk voor een lagere prijs. Ook gaf de dame aan: een dag voor vertrek de vraag te stellen of we de kamer langer konden houden ivm de nieuwe gasten (begrijpelijk) toen we de avond voor vertrek terugkwamen werd opnieuw gezegd de volgende dag terug te komen om 10.00uur we waren er toen klaar mee en zijn gewoon uitgecheckt bij wederom dezelfde dame en ze vroeg niets! Terwijl ze ons heus wel herkende

Prima hotel met vriendelijk personeel

Jacqueline en Jan
18-6-2017

Dit was de vierde keer Rhodos en de eerste keer Ibiscus hotel een echte meevaller,met zeer mooie gerenoveerde kamers,maar klein zwembad.

Hotel ligt op wandelafstand van de zeer mooie haven en de oude stad.

Onbijtbuffet meer als voldoende ook s avonds genoeg keuze en afwisseling.

Ook nog een dikke proficiat aan de Host van touroperator:Tongy.

Ondanks dat we Rhodos voor de vierde keer bezoeken zijn wij toch nog eens naar de informatie bijeenkomst geweest hier kregen we van Tongy een prachtige uitleg over het eiland en hij had hiervoor geen boek nodig om af te lezen.

Al bij al een geslaagde vakantie met als enig minpuntje het eten op het vliegtuig tijdens de vlucht echt zijn geld niet waard.

Super hotel voor koppels

Claudia
5-5-2017

Inmiddels in de afgelopen jaren 3 keer in dit hotel doorgebracht. Het hotel is prefect voor koppels. Met kleine kinderen zou ik voor een ander hotel kiezen ivm de faciliteiten. De ligging is perfect, tegenover het strand! Je loopt zo de oude en nieuwe stad in. De kamers zijn inmiddels gerenoveerd heb ik begrepen. De grootte van de kamers is prima. Eten is ook erg lekker, ontbijt is uitgebreid met live cooking. Avondeten ook prima, maar het eten in de oude stad is te lekker om te weerstaan! Over het algemeen een super hotel als je van het strand houdt, je graag op het terras zit en graag buiten bent!

Goed !

de Krinkies
21-9-2016

Voor de derde keer in het Ibiscus geweest kamers zijn keurig gerenoveerd met mooie douche en splinternieuwe goede Boxspringbedden .

Hadden kamer 118 aan de zijkant van het hotel en konden precies de zee zien vanaf het balkon.

Personeel is op alle punten nog steeds erg vriendelijk en behulpzaam.

Ligging ten opzichte van het strand en de oude en nieuwe stad en de haven perfect, alles is op loopafstand goed te doen.

Ontbijtbuffet is prima en uitgebreid de lunches die je op het terras bij het hotel kan krijgen zijn ook prima.

Vond alleen het buffet bij het avondeten te kort komen, zeer weinig varriatie, had op een avond bij de kok gyros van de bakplaat met een pita, helaas de gyros was helemaal droog en murm gebakken en de pita was helemaal hard en droog.

Op onze vertrekdag konden we geen gebruik maken van het ontbijtbuffet stonden wel bij de uitgang croissants en koffie en thee wat je als ontbijt mocht gebruiken.

Denk voor een volgende keer om toch maar alleen logies en ontbijt te boeken.

Prima Hotel op loopafstand van de oude stad Rhodos

Kees & Annelies
18-9-2016

Een heerlijke week gehad in Hotel Ibiscus direct aan het strand van Rhodos nabij het Aquarium (oostkant waar minder wind staat)

Toen wij 's avonds laat aan kwamen was onze hotelkamer met zeezicht nog niet vrij.

Volgende ochtend wel en stond er een mand fruit en een fles wijn klaar op onze nieuwe kamer op de 5e verdieping. Erg vriendelijk....en wat een uitzicht had deze kamer.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en de medewerkers heel erg vriendelijk en behulpzaam.

De kamers zijn volgens ons net gerenoveerd, de bedden waren geweldig, mooie flatscreen TV en een prima badkamer met stortdouche.

De oude stad Rhodos was zeer goed te belopen in ca. 15 minuten. Leuke wandeling na een Griekse maaltijd in de oude of nieuwe stad.

Wij hebben alleen logies en ontbijt geboekt.

Kortom helemaal niks op aan te merken. Wij komen terug !

Zeker een goed hotel

Sonja
13-9-2016

De kamers zijn pas gerenoveerd,alles blinkt nog en moderne badkamer met stortdouche, alleen de badkamer deur moest altijd dicht anders geen ruimte en op onze kamer 120 had je zo weinig ruimte om achter het bed langs te lopen , je moest er schuin achter door lopen, het ontbijtbuffet zag er goed uit, best veel keuze heb je, vriendelijk personeel, de weg over steken en je staat op het strand...

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibiscus in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibiscus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibiscus scoort een 8.36 uit 10 op basis van 430 reviews.