Hotel Esperia

120 reviews over Hotel Esperia in het Nederlands

Voor herhaling

E&G
4-6-2018

Prima Hotel voor een week Rhodos. Perfecte ligging tussen de vele horeca en winkels waarvan je s nachts geen last hebt. Loopafstand van het strand. Ontbijt uitgebreid en voor ieder wat wils. Leuke bar met zitjes buiten aan de straatzijde. Personeel oké en vriendelijk. Hotel beschikt nog over gerenoveerde en oude kamers. Kamers zijn schoon en badkamer zeer eenvoudig. Prijs kwaliteit voldeed dit hotel aan onze verwachting.

De moeite waard als je niet iemand bent die de hele dag op een hotelkamer wil verblijven.

Nooit meer

jodi
20-6-2017

Het is een echt stads hotel. De bediening in het restaurant was erg vriendelijk. De medewerkers achter de receptie waren helemaal niet behulpzaam en er kon zelfs geen goedemorgen of goedeavond af. Ze gaven nog eens geen antwoord. De werksters begonnen s morgens om acht uur al in het hotel schoon te maken. Dat was niet het ergste maar iedere dag deden ze alle bedden in de kamers verschuiven. Dit was door het gehele hotel dus echt heel duidelijk hoorbaar. Is erg gehorig hotel. En dit ging zo de hele ochtend door. Dus van uitslapen op je vakantie komt weinig van terecht. Als je warm water wilden hebben om te douchen moet je zeker niet hier zijn. Het maakte niet uit op welke tijd je ging douchen er was altijd koud water. Dit is voor een dag niet erg maar wel als dit iedere dag aan de orde is. Het hotel heeft wel een goede ligging maar daar is dan ook alles mee gezegd. Een tip om eventueel de overlast van het geschuif van de bedden te voorkomen......Doe viltjes onder de poten van de bedden. Badkamer is ontzettend klein.

Oude reviews (archief)

Goed hotel op een prima locatie

Bolijn
22-10-2016

Hotel Esperia is een mooi hotel met een leuk terras voor waar je een drankje kan bestellen van de bar. Er zijn 2 liften, vriendelijk personeel en er wordt iedere dag schoongemaakt. De kamer is groot genoeg, het douchegedeelte is krap met een douchekop die steeds omhoog schiet, maar je staat er maar even, wel altijd warm water! Het ontbijt is uitgebreid en wordt steeds bijgevuld. Het zwembad is klein maar genoeg om af te koelen. Naast het hotel allerlei kleine winkeltjes en om de hoek een leuk straatje met kleine restaurantjes, vooral de Mixvis van restaurant Blue Coyote is heerlijk. Een hele fijne vakantie, alleen door een fout van Schiphol misten we bij aankomst een koffer, formulier ingevuld op de Airport en naar touroperator gebeld, maar ho maar geen medewerking van de reisorganisatie, moesten alles zelf regelen, 5x bellen naar de Airport en 2 dagen later was de koffer naar het hotel gebracht. Dus nooit meer met touroperator. Ondanks dat een leuke vakantie op het mooie eiland Rhodos.

Fijn en rustig

E.Baan
3-11-2014

Hotel werd door mij al eerder bezocht maar dan in het hoog seizoen, no eind oktober. Verzorging heel goed. Geen last van Oost-Europese jeugd., die dan te veel drinkt want het kost volgens deze groep mensen weinig.

Goed hotel!

Nadine Terwiel
10-8-2012

Dit hotel heeft een fantastische ligging...je loopt in 3 minuten naar het strand, onderweg een supermarktje voor koude drankje of om iets te eten mee te nemen tijdens het zonnen. Het hotel is schoon, het personeel vriendelijk en hulpvaardig. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt. Airco kapot? In no time staat er iemand die te maken. De kamer is ruim genoeg, de badkamer klein maar schoon en je vindt er wat je nodig hebt. Op de laatste dag bleek iemand van ons gezelschap een zonnesteek te hebben en mochten, we zonder bijbetaling, de kamer gebruiken tot een uur voor de komst van de nieuwe gasten! Wij hadden wel last van russen in het hotel. Zodra ik dit melde werd er actie ondernomen. Het hotel wil graag een goede naam hebben dus ze willen geen klachten of overlast en bij overlast wordt 2x gewaarschuwd en dan ga je eruit. Ik las dat mensen klagen over droog brood bij het ontbijt maar dit is om toast mee te maken, er is voldoende variatie voor een prima ontbijt. Ik kom hier graag terug.

Mooi en goed hotel.

Ed Baan
31-7-2012

Esperia is een goed hotel.Wij waren er voor de derde keer.Vriendelijk personeel en alles schoon tot zeer schoon. Uiteraard is de badkamer niet zo ruim maar dat is toch niet zo belangrijk. Ontbijt goed en gevarieerd.

iedere dat lekker vers seizoenfruit. Dit was onze derde keer.Enigste minpuntje is dat er nogal wat luidruchtige "Russen"waren.

Prima hotel voor deze prijs

Annemiek
28-10-2011

Voor een lage prijs een netjes hotel midden in de stad. De kamers zijn keurig in orde, enige minpunt is dat de badkamer nogal krap is. De ligging is perfect om de stad Rhodos te verkennen, midden in het uitgaansgebied en op loopafstand van strand, haven en oude stad.

Budget hotel op toplocatie !

hafra
25-10-2011

Leuk hotel *** de 3e ster hebben ze verdient aan de buitenkant.

Een mooie entree en receptie maar de kamers zijn een beetje over de datum.

De kamers zijn klein en de douche is erg klein, maar ja het is dan ook geen Hilton. Wij hadden een leuke aanbieding via touroperator in begin juni dus dat maakte veel goed.

Perfecte ligging, 10 minuten naar de oude stad en in 5 minuten aan het strand.

Het hotel heeft een gezellige bar binnen en buiten.

Het personeel aan de receptie is minder behulpzaam.

De beloofde parkeerplaats en WIFI was niet voor handen en onze airco werkte niet. na enig aandringen kregen we snel een andere kamer.

Klein maar fijn hotel.

sporthaas
23-8-2011

Hotel ligt ongeveer 15 minuten lopen van de oude stad.

Rondom het hotel zijn genoeg eet tentjes en andere winkeltjes te vinden.

Hotelkamers waren klein maar wel schoon. Douches zijn ook erg klein maar was voor ons geen enkel probleem.

Prijs kwaliteit voor dit hotel is goed. Het was dan ook geen dure vakantie maar we hebben ons prima vermaakt.

Fijn hotel, heel centraal gelegen

Manon
16-8-2011

Fijn hotel, vlakbij het strand en midden in het nieuwe centrum van Rhodos stad. Lobby erg modern, kamers is (nog) niet veel aan gedaan. Maar het is schoon en groot genoeg, wel gehorig. Ontbijt is uitgebreid en erg goed!

Stukje lopen naar de oude stad, maar in 10 tot 15 minuten kun je er zijn.

Koop tussen de middag een sandwich bij BiteMe (recht achter het hotel, in bar street) en ga uit eten bij restaurant Kokkino (om de hoek) en restaurant SaSaZu (bij het casino). Heer-lijk! Ook de maïskolven die 's avonds verkocht worden aan de haven richting de oude stad zijn aan te raden!

Wanneer je een dag geen (toeristische/culturele) plannen hebt maar toch wat leuks wil gaan doen, breng dan een bezoek aan het waterpark in Faliraki. Goede en genoeg glijbanen om een hele dag plezier te hebben!

We hebben een aantal aanbieders voor Esperia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esperia in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esperia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Esperia scoort een 7.84 uit 10 op basis van 122 reviews.