Appartement Continental

Meer appartementinfo

185 reviews over Appartement Continental

• 2018
    1Mar26-07-2018

Sla dit (hotel) alsjeblieft over!!

Ga hier nooit naartoe!! Niks is hier goed geregeld. Ze hebben totaal geen begrip voor hun gasten, wanneer je een klacht hebt beweren ze de politie te gaan bellen. De deuren zijn niet goed beveiligd, je kan de deur letterlijk zonder sleutel openen door er alleen aan te duwen. Alle handoeken hadden altijd gaten en vieze vlekken. De airco is zo smerig en oud dat iedereen daardoor van ons serieus longontsteking heeft gekregen, en aangezien je daarvoor ook nog €7,- per dag extra moet betalen verwacht je zeker iets ‘beters’. Kortom boek iets anders want Rhodes is erg mooi, maar sla dit (hotel) alsjeblieft over!! Het is het echt niet waard.

• 2017
    8Yvonne07-10-2017

Superlocatie midden in Rhodos stad

Mooie appartementen, goede locatie vlakbij de oude stad, de haven en de nieuwe stad. Gewoon uitkiezen: waar lopen we naar toe.

Lekker zwembadje om even af te koelen.

Kamer werd alleen op zondag niet schoongemaakt, verder iedere dag en als je iets wilde was het er zo.

Ook handig is het kleine winkeltje onderin bij de receptie, iedere morgen verse broodjes van 8-22 geopend.

Een nadeel: er zat dit keer naast ons een groep jongeren uit verwegistan die met hun musikbox de gehele tijd harde muziek op had, waardoor we niet op het balkon konden zitten.

Nieuw personeel was hier niet tegenop gewassen, nieuws management was hier te laks in.

Was altijd een prima locatie voor 50+ sers, er hing altijd een heerlijk sfeertje, overdag dingen ondernemen, rond 17.00 aan het zwembad gezellig erover bijbabbelen, 's avonds uit eten en rond 23.00 alles stil....

Jammer, maar wie weet hebben we meer geluk de volgende keer, Rhodos is de moeite waard!

• 1Laura15-08-2017

Niet aanteraaden

Eerste nacht kwamen we aan om 1 uur snachts en waren ze ''overboekt" en moesten we voor 1 nacht naar een 3 sterren hotel. Terug naar Continental onze kamer was vies overal kakkerlakken in de koelkasten in het bed ( die niet verschoond werd door de schoonmaakster ) zou hier nooit meer heen gaan.

• 2Maria25-07-2017

Vreemde gang van zaken

Wij kwamen om 1 uur aan en moesten wachten op onze kamer. Ons werd aan de balie verteld dat we een 'standaard' kamer hadden en als we uitzicht wilden we 5 euro per nacht voor moesten betalen. Ook 7 euro voor airco. Om 2 uur de sleutel gehaald, we kregen kamer 117. Een hotelkamer met tussendeur. Wij hadden een appartement geboekt dus terug naar de receptie. Daar werden we onvriendelijk ontvangen. De man had 'stress' van ons en schreeuwde dat. Even later; hij had ' de verkeerde sleutel' gegeven. We kregen 117a, het appartement ernaast. Maar de kamer was niet schoon. Er werd een stagiaire op ons afgestuurd om ons in de gaten te houden. Belachelijk! Na twee uur eindelijk onze kamer. We konden alles horen van onze buren! Balkon met twee krakkemikkige stoelen zonder tafel, onmogelijke kookplaat. Geen waterkoker. De bedden zijn nooit verfrist. De douche was heerlijk, enige pluspunt. Ligging naar het oude centrum is prima! Wij komen hier nooit meer!

• 6Marielle12-06-2017

Mooie ligging, zeer gedateerd

De ligging van het complex vonden wij super. Dicht bij de oude- en nieuwe stad. Beide op loopafstand. Strand was verder weg maar wij hadden een auto gehuurd dus dat was geen probleem. Er zijn pakeerplaatsen bij het hotel aar die zijn zelden vrij. Echter bij de buren kan je prima (gratis) parkeren. Je zit net buiten het betaald parkeren gebied. De bedden waren relatief lang en breed voor Griekse standaarden. 2 meter bij 180 schat ik in. Maar waren kei en kei hard. Wil je het echt als appartement gebruiken > zoek nog even verder. Prima voor een ontbijtje met een waterkoker en een pannetje om eitjes te koken maar de koelkast had een bevroren diepvriesvakje (niet open te krijgen) en alles zag er viezig uit. De magnetron had brand vlekken, oven was niet schoon. Net genoeg bestek/borden voor 2 personen (was 4 pers kamer). Geen keukendoeken of schoonmaakmiddelen geleverd dus of alles echt schoon is wat in de kast staat.... Je boekt met airco maar die moet je los kopen, 7 euro maar liefst per dag. En 3 euro voor een kluisje, dus je bent een tientje duurder uit per dag als je dit doet. De tv is klein en heb je weinig aan. Op het balkon staan 2 stoeltjes. De douche had een goede sterke straal en goed instelbaar. Het slot op de deur is slecht, eenvoudig open te krijgen zonder sleutel. Zorg dus voor een goed slot op je koffer. Er was iets met de liften maar dat stond alleen in het Grieks erop, geen idee... Autoverhuur via receptie is bijzonder duur. Loop richting binnenstand bij Zeus binnen. Wij hadden een bijna nieuwe auto, zonder creditcard en zonder gezeur en veeel goedkoper. Eten is goed op Rhodos, goedkoop naar NL maatstaven. Vaak krijg je eer ouzo bij of wat lekkers na. Dus je hebt de keuken van je appartement helemaal niet nodig. Vanwege de ligging zouden wij hier terugkomen. Zwembad met ligstoelen wel gezien maar niet gebruikt.

• Oude reviews

3Gerda Liefting.23-09-2016

Nooit weer naar Continental

Harde bedden een airco waarvoor je veel voor betaald en niet werkt en waar niets aan werd gedaan.Het ontbijt is slecht .Wel moet je direct betalen voor de airco en als hij het niet goed doet krijg je niets terug kortom Continental nooit weer.

• 5Maria Folkers16-09-2016

Nooit meer Rhodos nooit meer Continental

Was een vies appartement, airco vroegen ze het belachelijke bedrag van 10 euro per dag voor. alles wat je aanraakt plakte, je voeten waren zwart als je over de plavuizen liep. Het ontbijt wat we erbij had genomen hebben we geen gebruik meer van gemaakt na de eerste ochtend.Er werden 2 half geroosterde broodjes op een bord gekwakt een stukje warme ham een vies plakje kaas en boter, jam en een koud blauw ei een glas drinken wat je zelf niet eens mocht uitzoeken. Wel voor betaald maar niet gebruikt dus. Oud Rhodos prachtig en de stad zelf erg druk de haven is prachtig om daar op een bankje te kijken, Eten, drinken en kleding erg duur. Maar naar wat zoeken kan je wel lekker eten maar dan wel in de stad wij gingen naar Avgustinos niet een heel gezellig restaurant maar wel lekker eten ,oud Rhodos word je opgelicht waar je bij staat. 9 euro voor een laarsje bier,en als je om een glas wijn vraagd moet je er duidelijk bij zeggen een glas anders krijg je een karaf waar je 9 euro voor betaald.. Verder vond ik de stad een rommelig zooitje alles stuk,stoepen waar geen putdeksels meer inzaten als je niet uitkeek viel je een meter het gat in. Voor mij geen Rhodos meer en voorlopig even geen Griekenland.

• 1Vera b15-09-2016

Echt nooit weer.

Slechte bedden, wc kapot, onvriendelijk personeel en zeker geen begrip, parfums&tas met paspoort sleutels erin gestolen door bijna zeker het personeel. We hebben alles gemeld maar er werd niks aan gedaan. 6 jaar geleden zijn we hier ook geweest toen was het echt prima te doen, tot tegenstelling van dit jaar. Rhodos zeker nog een keer maar dit hotel never nooit meer. Super slecht.

• 1Jes15-09-2016

Nooit weer

Klantonvriendelijke receptie. Er gebeuren vreemde dingen daar. Eerst moesten we tot stipt 14 uur wachten op onze kamer. We waren er om 12 uur. Koffie apparaat stuk, harde bedden. 2 e dag waren er 2 parfum verdwenen.. Receptie zei onze eigen verantwoordelijkheid: hadden we het maar in de kluis moeten doen... De volgende dag kwamen we er achter dat niet alleen de parfum maar ook een tas met paspoort en sleutels verdwenen waren... Ook onze verantwoording volgend de receptie! De laatste dag toen we onze koffers wilden inpakken lag er boven in de kast op mijn vriendin haar vest een portemonnee met 2 Portugese identiteitskaarten en een kredietkaart erin... Die is er ws door de kamermeisjes neergelegd?? Wij direct naar de receptie; reactie dat we maar naar de politie moesten gaan want zij hadden geen Portugese gasten gehad..... Zo vreemde reactie, is toch niet normaal? De portemonnee hebben we daar achter gelaten bij de receptie maar ik raad iedereen continental af! Laatste dag namen we ontbijt daar. Kregen we een zwart ei. (Eigeel) wij erheen. Met als reactie, tja, dat ei is gewoon een paar keer gekookt, vandaar zo zwart. We konden hem gewoon opeten....:-( Rhodos is prachtig en ondanks dit gedoe hebben we een fijne vakantie gehad.

• 6jeroen6204-09-2016

Niet best!

Vriendelijk mensen aan de balie, maar soms is de opdringerige eigenaar aanwezig, die je persé een auto wil verhuren. "Alles is verzekerd"...jaja, maar na enig doorvragen bleek toch wat anders. Bijvoorbeeld tóch een eigen risico bij schade! Klachten (slecht/niet werkende airco, gevaarlijke tafelranden) worden schouderophalend afgedaan. Appartement 54, aan het zwembad: harde bedden, slecht koffieapparaat, airco in 1 kamer doet niks, in andere kamer minimaal. Minimarktje vlak bij de receptie, met vriendelijke en behulpzame dame, heeft toch aardig wat keuze, en is vaak nog goedkoper dan grotere supermarkt. Zowel mijn vriendin als ik hadden in de hal aan één van de tafels ons been opengehaald. Er liggen glasplaten op met een zeer scherpe rand, en die randen steken hier en daar over de tafel heen. Mijn wond moest eigenlijk gehecht worden. Na melding hiervan kregen we Betadine en wat watjes. En het "advies" om maar met een taxi naar een dokter te gaan. De tafels? Daar wordt niks aan gedaan!!

Met jonge kinderen

12 tips over Appartement Continental

• Hans @ Agnes, 13-06-2013

Huur eens een auto en ga eens kijken bij Kallithea springs,Tsambika beach, Lindos, Vlindervallei. Seven spings(Epta piges), Ladhiko beach (Anthony Quin bay) , Embona (goede wijn en vlees), Siana (honing en olijfolie) Ancient Karmiros, Kritinia Castle, Monolithos Calste, Filerimos (groot kruis op een berg en klooster)

• Alain, 23-07-2014

Goed eten slechts 200m van het appartement. Passagio. Op de weg richting de oude stad!

• Saskia, 06-09-2012
    • Pinnen: sla rechtsaf uit het appartementencomplex. Je ziet na +/- 30 meter rechts 2 pinautomaten.
    • Broodje giros/snacks: er zit een heel leuk,gezellig&schoon "restaurantje" in dezelfde straat als het supermarktje. Echt heerlijke broodjes giros voor 1.50!! Ook andere snacks verkrijgbaar. Alles vers en vriendelijke bediening!
    • Strand: Kalithea (lekker zwemmen&snorkelen),Tsambika (heerlijke bedjes/douches, leuke strandtentjes, watersport); Ladiko&Antony quin (gezellige baaitjes)

3 vragen over Appartement Continental

• Kim, 02-08-2013

kitchenette

Is er een waterkoker aanwezig om thee te maken? Of een pan waarmee je water kunt koken?

Daniëlle Kok, 16-08-2013

ja

• Kim, 03-01-2012

kluisjes

Is er een kluisje in je appartement aanwezig en zo ja moet je ervoor betalen? En is het schoon? En heb je bij het zwembad de hele dag zon?

Met vriendelijke groet,

Kim

P.Pruijssen, 20-05-2012

Kluisjes zijn op de kamer tegen betaling aanwezig. Pincode wordt je bij de balie verstrekt. Zwembad niet de hele dag zon.

• Kim, 03-01-2012

kluisjes

Met vriendelijke groet,

Kim

familie van Amstel, 04-06-2012

Ja Kim er zijn kluisjes aanwezig op de kamers en voor een week betaal je daar 15 euro voor. Alles wordt iedere dag schoon gemaakt en om de dag nieuwe handdoeken. De zon is de hele dag aanwezig bij het zwembad, maar niet op alle plekken, je zal moeten verkassen een paar keer wil je de hele dag in de zon liggen.

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette