Hotel Blue Sky Beach

441 reviews over Hotel Blue Sky Beach in het Nederlands

Geweldig.

Yvonne poulain
17-6-2018

Een super mooi en goed Hotel.

Gastvrijheid op nummer 1, fantastisch!

Angelique boumans
14-6-2018

Fantastisch!!! Van de receptie tot de horecamedewerkers tot de schoonmakers, echt alles gaat hier op hoog niveau met een warme lach en aandacht voor de gasten. Je bent hier geen nummer in toch best een groot hotel. Mooie renoveerde kamer die verassend ruim is! Ga het uitzicht en het fijne windy Beach missen. Hopelijk tot ooit xxx

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar!

Anna Roozen
7-6-2018

We werden de eerste dag meteen goed en fijn onthaald, dat bleef de hele vakantie zo! Het personeel is erg vriendelijk en regelt alles meteen als het nodig is! Het is een mooi hotel met een goede ligging midden in Rhodos stad en recht aan zee. De oude stad is op 15 minuten loopafstand. Wij hadden een gerenoveerde kamer, die voldoet aan alle wensen en prachtig uitzicht heeft! De hygiëne is top! Elke dag werd onze kamer goed schoongemaakt en ook kregen we elke dag nieuwe handdoeken.

Zeker het terug keren waard!

Super ! 😁

Nanneke
5-6-2018

Wat een geweldig personeel! De dag dat we aan kwamen werden we al ontzettend vrolijk onthaald. Dit was voor ons meteen een fijn begin van de vakantie.

Het enige wat ons wat tegenviel is dat de kamers niet super waren. Verder hebben wij hier een fijn verblijf gehad!

Voor herhaling vatbaar!

D. Vos
5-6-2018

Vriendelijk personeel, snel geholpen aan de incheckbalie. Prima verblijf en voor de herhaling vatbaar!

Fijn verblijf

Jeanette
31-5-2018

De gerenoveerde kamers zijn echt mooi en uitzicht op zee,de andere kamers liggen aan de achterzijde.Bij aankomst staat er vers fruit klaar .Er liggen badslippers en een badjas klaar.

Jammer genoeg is in dit hotel ook de handdoek race aanwezig,Er zijn denk ik ong 30 ligbedjes aanwezig ,dus kom op tijd anders kun je niet meer liggen!,de zon is er ook pas tegen de middag.Goede service en uitstekende ligging,met veel restaurants in de buurt.In deze periode wel heel veel oudere mensen.Taxiplaats bijna bij de deur en 15 min lopen naar de oude stad.

Voor de herhaling vatbaar

Rene de Munk
24-5-2018

Goede service, gezellige werknemers. kamer was goed verzorgd. Gesellige bar mooi zwembad prima lunch kaart. Scrumbled eggs niet heel lekker voor de rest prima. Liftbediening niet efficiënt.

Ligging

Diner

heerlijk genoten

Thijs Oomen
17-5-2018

mooie locatie, gezellige mensen, schoon, netjes, kortom een prima hotel. houd er wel rekening mee dat de (meeste/alle) 1 pers kamers niet gerenoveerd zijn en veel uitzicht hebben op andere hotels ipv het mooie strand.

Prettige ervaring goed en behulpzaam personeel.

Jens hoofs
5-5-2018

Heel vriendelijk ontvangen wegens vertraging later aangekomen dit was geen probleem voor de check-in en er werd zelfs meegedacht zodat we zo snel mogelijk naar onze kamer konden. Erg behulpzaam en vriendelijk personeel bij de receptie die altijd voor je klaar staan. Goed ontbijt met veel verschillende keuzes. Een aantal keren gelunched en het eten was erg lekker. De bediening bij de bar was beleefd en hielp ons snel.

Wij hadden een standaard kamer die wel alles had wat je nodig zal hebben maar niet bijzonder was. Er zijn ook deluxe kamers die wat luxer zijn. Netjes elke dag schoonmaak en schone handdoeken.

Al met al een hele fijne ervaring gehad en raad dit hotel zeker aan.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sky Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Sky Beach in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Sky Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Sky Beach scoort een 8.18 uit 10 op basis van 444 reviews.