Hotel Blue Sky Beach

467 reviews over Hotel Blue Sky Beach in het Nederlands

Super vakantie

J.T.J.Mennen
14-9-2018

Goede ligging in Rhodos stad. Mooie kamers en super vriendelijk personeel.

kamers moeten gerenoveerd worden

dhr.liders
11-9-2018

de niet gerenoveerde kamers zijn een aanfluiting, dit kan niet meer

super actief gezellig perfect

hans groot enzerink
8-9-2018

gezelligheid betroklenheid eerlijkheid lekker eten perfect ontbijt beste droge witte wijn ooit geproeft

alle activiteiten op loopsfstand

heb erg genoten van deze vakantie

Geweldige vakamtie

Henriëtte
8-9-2018

Geweldig hotel. Erg gastvrij. Goede ligging om naar Rhodos stad te gaan. Wij hadden de helaas een goedkope kamer geboekt die nog niet was gerenoveerd. Ontbijt zeer uitgebreid en goed. Zeker een aamrader

Top hotel!!

Sharon van Zelderen
8-9-2018

Het personeel was altijd heel erg vriendelijk en behulpzaam! We kwamen in de avond aan en misten het avondeten, dit werd uitstekend opgelost. We kregen een coupon voor een gratis lunch in het hotel op een dag naar keuze. Onze kamer was nog niet beschikbaar op de dag van aankomst, omdat hij nog niet beschikbaar was kregen we een geüpgrade kamer + gratis WiFi voor 7 dagen in onze kamer. Weer uitstekend opgelost!

Sara
4-9-2018

Het hotel is heel erg mooi en schoon en heeft een hele fijne ligging. Lekker aan de winderige kant van het eiland en op loopafstand van alles. Verder is de service uitstekend. Het allerleukste personeel wat je je kunt bedenken!! Voor ons is dit een vaste vakantiebestemming. Geweldig!

Amazing

Mike
4-9-2018

Fantastisch personeel, we hebben een super tijd gehad. Natuurlijk wat extra neer gelegd voor een kamer met uitzicht op zee en de dubbel deluxe was zeer de moeite waard! Alles was inbegrepen en nergens geen zorgen over hoeven maken en ook nog goed betaalbaar voor een jong stel!

Wat een kansloos hotel!

Meneer en mevrouw
2-9-2018

Wat een oplichterij hier! Alles draait om geld! We betaalden voor een goeie kamer en kregen een afgedankte rotzooi met schimmel. Vervolgens hier klacht ingediend. Vrouw van touroperator praat mee met t hotel en alleen met extra dikke centen viel er iets te regelen. Echt een baggerservice...eten slecht en 0 variatie...zwembadstoelen allemaal bezet...echt kansloos hotel! Nooit nooit meer !!

Geweldig hotel.

Geert
30-8-2018

Personeel is supervriendelijk, eten heerlijk en veel variatie, op loopafstand van oude en nieuwe stad.

Geweldig!

Tom
26-8-2018

Ruime keuze aan eten, en de kamer was heel mooi!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Sky Beach in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Sky Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.