Hotel Blue Sky Beach

Hotel Blue Sky Beach
8,5

Omschrijving
Blue Sky City Beach ligt op een perfecte locatie bij Rhodos-stad. Gezelligheid staat centraal tijdens de dans- en barbecue-avonden. Een deel van de kamers is gerenoveerd en de schoonmaak is goed. Het personeel is vriendelijk. Minder geschikt voor kinderen. Zowel het oude als het nieuwe gedeelte van Rhodos-stad is een kwartier lopen.

470 reviews over Hotel Blue Sky Beach in het Nederlands

Geweldig Hotel

Manouk Spooren,
2-10-2018

Geweldig hotel! Het eten is heerlijk en het personeel erg vriendelijk.

Wij hadden een niet gerenoveerde kamer, deze was inderdaad wat verouderd, maar erg schoon.

Ook de ligging van het hotel is super. Je loopt zo de stad in en je kan ook heerlijk aan het strand liggen (tegen een kleine vergoeding).

Zwembad is niet al te groot, maar goed onderhouden en de ligbedden zijn snel bezet.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, en mochten we nog eens naar Rhodos gaan, dan zeker weer dit hotel! Een echte aanrader!

Prima vakantieverblijf

Frans van den Top,
22-9-2018

Alle personeelsleden zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Prettige ontvangst in Restaurant met voldoende gevarieerd en goed bereid eten met ruime openingstijden.

De receptionisten zijn zeer beleefd, vrolijk en grappig. Mihalis onthoudt direct je naam, heel bijzonder.

Iedere dag schoon linnengoed is prettig. Uitstekend werkende airco!

Minder fijn is het redelijk harde matras als je dit niét gewend bent. De douche is klein en aan vernieuwing toe, wel goed stromend warm water.

De ligging van het hotel is super, direct aan het strand en op loopafstand van Oud-Rhodos.

Er wordt voldoende georganiseerd in de vorm van muziek/dansdansavonden, BBQ etc.

Geweldige vakantie

Saskia Verhoeven,
21-9-2018

Het is een goed hotel met heerlijk eten en de zeezicht kamer heeft schitterend uitzicht.

Vriendelijk personeel en alles is schoon.

Super vakantie

J.T.J.Mennen,
14-9-2018

Goede ligging in Rhodos stad. Mooie kamers en super vriendelijk personeel.

kamers moeten gerenoveerd worden

dhr.liders,
11-9-2018

de niet gerenoveerde kamers zijn een aanfluiting, dit kan niet meer

super actief gezellig perfect

hans groot enzerink,
8-9-2018

gezelligheid betroklenheid eerlijkheid lekker eten perfect ontbijt beste droge witte wijn ooit geproeft

alle activiteiten op loopsfstand

heb erg genoten van deze vakantie

Geweldige vakamtie

Henriëtte,
8-9-2018

Geweldig hotel. Erg gastvrij. Goede ligging om naar Rhodos stad te gaan. Wij hadden de helaas een goedkope kamer geboekt die nog niet was gerenoveerd. Ontbijt zeer uitgebreid en goed. Zeker een aamrader

Top hotel!!

Sharon van Zelderen,
8-9-2018

Het personeel was altijd heel erg vriendelijk en behulpzaam! We kwamen in de avond aan en misten het avondeten, dit werd uitstekend opgelost. We kregen een coupon voor een gratis lunch in het hotel op een dag naar keuze. Onze kamer was nog niet beschikbaar op de dag van aankomst, omdat hij nog niet beschikbaar was kregen we een geüpgrade kamer + gratis WiFi voor 7 dagen in onze kamer. Weer uitstekend opgelost!

Sara,
4-9-2018

Het hotel is heel erg mooi en schoon en heeft een hele fijne ligging. Lekker aan de winderige kant van het eiland en op loopafstand van alles. Verder is de service uitstekend. Het allerleukste personeel wat je je kunt bedenken!! Voor ons is dit een vaste vakantiebestemming. Geweldig!

Amazing

Mike,
4-9-2018

Fantastisch personeel, we hebben een super tijd gehad. Natuurlijk wat extra neer gelegd voor een kamer met uitzicht op zee en de dubbel deluxe was zeer de moeite waard! Alles was inbegrepen en nergens geen zorgen over hoeven maken en ook nog goed betaalbaar voor een jong stel!

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Sky Beach in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Sky Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.