Aparthotel Angela

GriekenlandRhodosRhodos Stad

7.9GoedScore uit 18 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 18 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

21 Reviews over Angela

• 6kevin30-07-2015

Goed hotel niks speciaals

Hotel Angela was volgens touroperator gerenoveerd veel kamers maar niet allemaal. Kamer 203 was niet gerenoveerd, oude bedden (als je je omdraait is de gehele verdieping wakker. hotel is erg gehorig en deuren van de kamers sluiten niet goed dus iedereen gooit de deur dicht(heel fijn snachts) aangezien we niet veel op de kamer zijn geweest verder was het voor ons redelijk goed. ontbijt in hotel oktober 40 meter verderop was miniem(ik miste vooral iets van fruit) maar voor de rest goed verzorgt en alles voldoende aanwezig. De ligging van het hotel is Perfect ligt midden in de nieuwe stad en het is 5 minuten lopen naar de oude stad waar genoeg te doen is. Christos heeft ons perfect geholpen in het hotel en een paar leuke aanwijzingen gegeven tijdens het verblijf. het eettentje Rodalfagia(klein familie restaurant) was een hele goede keus Al met al prettig verblijf gehad maar voor deze prijs kiezen we de volgende keer iets anders.

• 9Liza Vuurman09-01-2013

Goed appartement op een ideale locatie!

We hadden dit appartement geboekt omdat het middenin het centrum ligt van Rhodos-stad. Vanuit het hotel liepen we zo de winkelstraat in. Ons appartement was ruim zat en goed onderhouden. We hebben het lekker naar ons zin gehad. Ook konden we bij de receptie altijd terecht voor tips en trucks. 's Avonds was er ook geen geluidsoverlast omdat we niet middenin het uitgaansgebied zaten. Zeker aan te bevelen.

• 6Y. van der Sloot21-09-2012

jammergenoeg niet schoon,geen gastvrijheid

ligt centraal gelegen.kamer op begane grond had smal balkon,te smal om goed op te zitten.kamer was bij binnenkomst al niet schoon, werd het minimale uitgevoerd,lakens glad getrokken,handdoeken verschoond,verder werd er niet schoongemaakt,bij het verschonen van de lakens konden wij zelf het bed opmaken,lakens lagen opgevouwen op bed.het ontbijt was minimaal op een dienblad opgesteld.broodjes te hard gebakken,na klacht werd dit iets minder.moesten alleen nu zelf het blad pakken,werd niet meer voor ons neergezet.zij waren blijkbaar gepikeerd over onze klachten.maar schoonmaken werd daarna nog steeds niet uitgevoerd.verder werden wij behandeld met de mededeling "end of the season", alsof wij geen recht meer hadden op service.op onze reactie, dat wij geen end of the season prijzen hadden betaald, werd de schouder opgehaald.bij het inleveren van de sleutel werden wij niet bedankt of goede reis gewenst.zij ontvingen de sleutel en knikten.neen, geen vriendelijkheid.

• 0oyen0122-04-2012

ideaal om de stad te verkennen en toch rustig

Goede locatie: te voet dichtbij de zee, de stad, ... makkelijke verbinding voor uitstapjes! voor jongeren die op stap willen: 'de straat' ligt ook dichtbij! voor diegenen die niet in het feestgejoel willen zitten, moeten gewoon niet naar die straat gaan en dan heb je daar ook helemaal geen last van! geen geluidshinder of zo... Qua service; we merkten dat de lakens en handdoeken niet zo vaak ververst werden zoals aangegeven... we vonden het wel eerder duur voor wat het was, maar langs de andere kant hebben we het ons ook niet beklaagd! hebben er nooit ontbeten... Hebben ofwel zelf gekookt (fijn keukentje), ofwel gingen we uit eten! wij hadden een kamer op het gelijkvloers aan de achterzijde... gaf uit op het zwembad - heerlijk! lekker rustig... de perfecte kamer! en ruim! en een goed werkende airco. voor ons was het een heerlijke vakantie boordevol leuke uitstapjes, fijne accommodatie en alles dicht in de buurt! perfect!!!

• 8do26-01-2011

perfect

heel fijn hotel en super mooie omgeving. echt een plek om naar toe te gaan..............................................................

• 9wendy15-08-2010

goed hotel met vriendelijk personeel!!

de ligging van het hotel is eigenlijk perfect,vlakbij zowel oude als nieuwe stad, dichtbij de zee, busstation en de gezellige haven!in omgeveing gezellige straatjes en restaurantjes en genoeg pin mogelijkheden in de buurt. het ontbijt is wel elke ochtend hetzelfde maar is zoveel dat je de ene dag toch wat anders kan nemen dan de andere dag en als je een excursie heb dan pakken ze wat plakjes cake en wat koekjes voor je in om mee te nemen! erg vriendelijk personeel! je kan alles aan ze vragen en zijn in voor een gezellig babbeltje!! zwembad is schoon en netjes en niet zo druk zodat je altijd wel plek heb, een voordeel van dit kleinschalige appartementen en hotel complex. om de dag lakens schoon, schone handdoeken en je bedje netjes opgemaakt. kamers zijn schoon en hebben een goede airco enz!! douche/bad ook schoon, geen schimmel randen bij ons of wat ook.kortom wij waren met zijn 7e daar van 03-08 tot en met 10-08 en waren zeer tevreden heirover! een aanrader als je naar rhodos gaat

• 8MK21-07-2010

Ruim appartement voor herhaling vatbaar

Goede ligging, schoon, ruim appartement, gratis WIFI, terras buiten

• 7J. Brasker30-06-2010

geen viersterren!!

Apparthotel in Rhodos stad ligt aan een zeer drukke weg. De enige goede zijde waar je zonder verkeersoverlast kunt vertoeven is aan de zwembadzijde. Appartement is voorzien van alle benodigdheden alleen de koelkast is een drama! het is een soort vergrote minibar zonder vriesvak met practisch geen koeling. Ook hadden wij gereserveerd met ontbijt! Is geen aanrader! Ieder dag hetzelfde op een dienblad geserveerd en niet in verhouding tot prijs/kwaliteit. Wij gaan daar niet meer heen!

• 8A. Schotman13-05-2010

leuke centrale ligging

Appartemente Angela in Rhodos stad, de oude stad ligt op loopafstand. Veel winkeltjes en eetgelegenheden in de buurt, een bakkertje om de hoek. Appartement is eenvoudig maar goed ingericht. Elke dag, behalve zondag!, schone handdoeken en gedweild. WAARSCHUWING: Wij zaten op de begane grond en de 6e nacht is er een insluiper in onze slaapkamer gekomenen heeft ons bestolen. Dus: doe alles op slot en gebruik de airconditioning!!!!! Het was wel de 'eerste keer' dat dit gebeurde maar wees gewaarschuwd! We zaten vervolgens heel lang op het politiebureau en het consulaat, dus het kost je ook nog 1,5 dag van je vakantie.

• 8cor en marleen wijnen16-10-2009

Geweldige stad, geweldig appartement

Jammer dat je niet buiten op het balkon kon zitten, veel te smal. Minpuntje!.

Aparthotel Angela info

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij