Hotel Africa

7,9

50 reviews over Hotel Africa in het Nederlands

Karin Jacobs
22-2-2018

Een fantastisch eiland. Een eenvoudig maar super vriendelijk en netjes hotel. Vlak bij strand,winkels,uitgaansgelegenheden en 10 min lopen naar de oude stad. Wij genieten hier nu al een paar jaar op een rij. Is net thuis komen.

Prima verblijf!

Michelle
8-8-2017

Tijdens de eerste week van augustus heb ik samen met een vriendin verbleven in het Africa hotel. Onze kamer was erg klein maar wel schoon en netjes. Wat wel een nadeel was is de kleine douche. Wij zijn beide behoorlijk lang en pasten er nog maar net onder. Ontbijt was simpel, maar wel vers en smaakte prima. Ligging is ideaal als je ook van plan bent om uit te gaan, de barstreet vindt je namelijk al een straat verderop. Ook het strand is maar een paar minuutjes lopen. Ideaal dus!

Ook het personeel is super vriendelijk en wil van alles voor je doen. Hele lieve mensen zijn het allemaal! Een prima prijs / kwaliteit verhouding.

Heerlijk hotel zonder poespas

Bas
29-7-2017

We hebben 10 nachten in dit hotel doorgebracht en we zijn zeer tevreden. Het personeel allemaal heel vriendelijk. Onze kamer was mooi ruim net zoals de badkamer. De airco was erg aangenaam, in het bed konden we lekker slapen. Wij hebben geen last gehad van lawaai. Het ontbijt is uitstekend met lekkere verse broodjes, fruit, yoghurt, gekookt/gebakken ei, elke dag een verschillende zoetigheid, sapjes, en nog veel meer; genoeg om de dag goed te beginnen. De ligging van het hotel is super, zowel de zee, old town, new town en bushalte zijn binnen enkele minuten te voet bereikbaar. Het hotel is goed om er te slapen en te ontbijten, verder is geen animatie of zwembad o.i.d, maar dat is voor ons geen probleem. De jeugdige barstreet ligt direct aan het hotel, maar gaf geen enkele overlast. Ik kan maar een klein minpuntje noemen en dat is de ietwat kleine douchebak.

Oude reviews (archief)

Tophotel in hun prijsklasse

yogivrouw
11-10-2016

Super net hotel op goede plek in Rhodos stad. Mooie, moderne kamers die elke dag worden schoon gemaakt. Personeel is super vriendelijk, ze willen alles doen om het naar je zin te maken. Echt een aanrader!

Prima hotel, goede service

M.
18-6-2016

Fijn hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel was erg behulpzaam en gastvrij. Wel een kleine douche waar je amper in kon draaien zonder het douchegordijn mee te nemen. Elke dag schoon beddengoed. Het hotel ligt op een mooie locatie, 5 min lopen naar het strand (wel kiezelstrand) en de Oude stad op 15 min loopafstand.

prima

Iza
23-9-2015

goed en schoon hotel. ontbijt eenvoudig en iedere dag hetzelfde maar vers en overal schoon.

kamer iedere dag schoon gemaakt. beleefd en enthousiaste medewerkers. top vakantie gehad.

goed hotel

lionel_kuiper@hotmail.com
20-6-2015

Africa is een goed hotel voor 3 sterren. Niets op aan te merken.

Goed hotel, centraal gelegen

relratje
3-10-2014

Dit hotel is eenvoudig maar goed. De kamers zijn schoon en netjes, badkamer klein maar alles werkte prima en was ook keurig schoon.

Ontbijt was prima. Niet super-de-luxe maar er was voor iedereen wel iets bij. Personeel was heel vriendelijk.

het is geen hotel waar je veel kunt "doen" er is een bar en dat is het.. maar het ligt precies tussen de oude en de nieuwe stad, beide in 5-10 minuten te bereiken dus ideaal!

Prima vakantie

Fam Zaaijer
22-6-2014

Hotel Africa in Rhodos stad was ons 4e verblijf in Rhodos in 15 jaar .

Het is een prima hotel, prijs /kwaliteit is zeer goed.

Ontbijt was lekker vers en veel keus. De kamer was keurig schoon. Het personeel heel vriendelijk!

Wij hebben genoten!

Het enige minpuntje was dat het erg rumoerig was 's nachts op straat, maar dan slaap je toch.

Goed hotel zeer gunstige ligging

Ton Vlavianos
20-6-2014

Zijn net terug, hotel erg goed bevallen mooie nette kamer elke dag schoonmaak nw handdoeken, ontbijt was prima vold keus zeer vriendelijk behulpzaam personeel, lekker terras mooi uitzicht op zee met vaak een verkoelende bries goed eettentjes bv bij de buurman Rest Michalis, Kipos met tuin, Yamas lekker eten scherpe prijs, strand op 100 m kiezelstrand zee snel diep oude centr /haven 10- 15 min aan te raden auto huren pracht eiland veel te zien, Lindos eiland Symi top.

We hebben een aantal aanbieders voor Africa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Africa in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Africa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Africa scoort een 7.89 uit 10 op basis van 55 reviews.