Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

58 Reviews over Africa

• 8Leonie van Bommel30-06-2019

Gezellige sfeer voor de eerste keer Rhodos

Het hotel ligt centraal gelegen in de stad Rhodos. Voor jongeren ligt het dicht bij het uitgaansgedeelte, maar ver genoeg om heerlijk te kunnen slapen in alle rust. Het ontbijt was fantastisch en je kon je ontbijt heerlijk opeten op het terras. Mijn beste vriendin en ik hebben echt een top vakantie gehad. Ondanks dat ik op de laatste avond mijn enkelbanden scheurden. Hotel Africa heeft bij daarbij geholpen door een taxi te regelen en mijn koffers naar mijn transfer te brengen. Super!

• 8Jan keitz07-06-2019

Eenvoudig maar prima hotel met gastvrije staf

Voor gasten die kiezen voor rhodos stad een prima keus

• 9J.Ekamper01-06-2019

Prachtige ligging dicht bij strand en Rhodos stad. Alles op loopafstand. Zeer schone kamers met leuke terras voor het hotel. Uitstekende kwaliteit - prijsverhouding.

• 10Hendrik Wallis05-10-2018

exalent

evvery thing wash exilent the peoples are my kind of peoples and make me feel safe

• 9Lex de Maat10-09-2018

Fantastisch hotel. Geen minpunt kunnen ontdekken.

Vriendelijke mensen, zonder uitzondering. Kamers heel schoon iedere dag. Verversing linnengoed en handdoeken heel goed. Goede Airco. Ontbijt goed. Broodjes vers. Goed beleg en fruit, yoghurt. Ook gedeeltelijk Engels ontbijt. Ligging ook perfect.

• 8Karin Jacobs22-02-2018

Een fantastisch eiland. Een eenvoudig maar super vriendelijk en netjes hotel. Vlak bij strand,winkels,uitgaansgelegenheden en 10 min lopen naar de oude stad. Wij genieten hier nu al een paar jaar op een rij. Is net thuis komen.

• 7Michelle08-08-2017

Prima verblijf!

Tijdens de eerste week van augustus heb ik samen met een vriendin verbleven in het Africa hotel. Onze kamer was erg klein maar wel schoon en netjes. Wat wel een nadeel was is de kleine douche. Wij zijn beide behoorlijk lang en pasten er nog maar net onder. Ontbijt was simpel, maar wel vers en smaakte prima. Ligging is ideaal als je ook van plan bent om uit te gaan, de barstreet vindt je namelijk al een straat verderop. Ook het strand is maar een paar minuutjes lopen. Ideaal dus!

Ook het personeel is super vriendelijk en wil van alles voor je doen. Hele lieve mensen zijn het allemaal! Een prima prijs / kwaliteit verhouding.

• 9Bas29-07-2017

Heerlijk hotel zonder poespas

We hebben 10 nachten in dit hotel doorgebracht en we zijn zeer tevreden. Het personeel allemaal heel vriendelijk. Onze kamer was mooi ruim net zoals de badkamer. De airco was erg aangenaam, in het bed konden we lekker slapen. Wij hebben geen last gehad van lawaai. Het ontbijt is uitstekend met lekkere verse broodjes, fruit, yoghurt, gekookt/gebakken ei, elke dag een verschillende zoetigheid, sapjes, en nog veel meer; genoeg om de dag goed te beginnen. De ligging van het hotel is super, zowel de zee, old town, new town en bushalte zijn binnen enkele minuten te voet bereikbaar. Het hotel is goed om er te slapen en te ontbijten, verder is geen animatie of zwembad o.i.d, maar dat is voor ons geen probleem. De jeugdige barstreet ligt direct aan het hotel, maar gaf geen enkele overlast. Ik kan maar een klein minpuntje noemen en dat is de ietwat kleine douchebak.

• 9yogivrouw11-10-2016

Tophotel in hun prijsklasse

Super net hotel op goede plek in Rhodos stad. Mooie, moderne kamers die elke dag worden schoon gemaakt. Personeel is super vriendelijk, ze willen alles doen om het naar je zin te maken. Echt een aanrader!

• 9M.18-06-2016

Prima hotel, goede service

Fijn hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel was erg behulpzaam en gastvrij. Wel een kleine douche waar je amper in kon draaien zonder het douchegordijn mee te nemen. Elke dag schoon beddengoed. Het hotel ligt op een mooie locatie, 5 min lopen naar het strand (wel kiezelstrand) en de Oude stad op 15 min loopafstand.

Hotel Africa info

• Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar