Lindos

Zonuren5h6h8h7h11h13h12h11h10h8h6h4h
Zeewatertemp (℃)15°15°18°18°20°22°23°27°26°24°19°16°
Dagen regen12973210015611

Reviews over Lindos

Mooi maar erg warm en druk

Claudette
    12-8-2019

Wij hebben tijdens ons verblijf op Rhodos en bezoek gebracht aan Lindos. Het is een mooie plek, maar ontzettend druk en en warm in het hoogseizoen. Je kunt het beste er zo vroeg mogelijk in de morgen naar toe gaan. Het verkeer naar beneden is een drama, misschien beter om boven te parkeren maar dan moet je erg ver naar beneden lopen. Erg mooi uitzicht vanaf boven. Leuk om gezien te hebben.

Prachtig

Merel
    18-11-2018

Toen ik op Rhodos was ben ik ook een dagje naar Lindos gegaan. Uurtje rijden vanaf Rhodos stad, maar het is het zeker waard. Prachtige stad met een geweldig uitzicht. Wel zou ik vroeg vertrekken want het wordt al gauw heet en dan wil je eigenlijk wel op de top zijn. Hierna kun je heerlijk op het strand liggen dat bij deze plaats hoort.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De betekenis van Lindos is 'Mooi', Helemaal juist!

Lindos
    11-4-2018

De betekenis van Lindos is 'Mooi', daar is geen enkel woord aan gelogen!! Geweldig mooi klein dorpje met een geweldige sfeer en een prachtige omgeving. De mensen zijn vriendelijk en totaal niet opdringerig, en de Acropolis was indrukwekkend om te zien. Zeker een aanrader om naar toe te gaan, wanneer U zich op Rhodos bevindt. Lindos is geweldig om als ervaring mee te nemen en er later als herrinering aan terug denken.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Druk, vol, maar uniek

Victor de la Vieter
    17-5-2017

Lindos staat op het niveau van de Ramblas in Barcelona, de Dam in Amsterdam of de Akropolis in Athene: een bezienswaardigheid die je gezien 'moet hebben ', een dagtocht waard. Van een afstand al prachtig. Uitzicht vanaf de akropolis onovertroffen. Dat het zo toeristisch is betekent wel dat er leuke - maar drukke - strandtenten zijn, en goede restaurants. Het is er zelfs 's avonds razend druk, hou rekening met met grote stukken lopen vanaf de parkeerterreinen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

warme vakantie :)

jouri
    28-8-2016

LIndos ligt in het Zuidoosten van Rhodos, wat afgelegen van de rest (wil je ambiance, ga dan naar Faliraki), maar in onze ogen perfect voor wie een warme zomervakantie wil (hier is het altijd 5 graden warmer dan op de rest van het eiland) en wil tot rust komen. Lindos zelf is wel leuk om te doen. maar andere dingen op het eiland ook :) huur een auto of scooter en verken het eiland, het is niet zo groot. Rhodos stad is een aanrader, moet je gezien hebben, prachtig. de vlindervallei was leuk, de 7 bronnen, Kalithea bronnen, enz... blijf niet enkel in het hotel, maar kom buiten en verken, heel leuk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
Lindos scoort een 8 uit 10, op basis van 88 reviews