Hotel Irene Palace

29 reviews over Hotel Irene Palace in het Nederlands

Geen super hotel

Linda
22-3-2017

4 persoons kamer bleek een gewone kamer met 4 bedden. Je kon geen kant meer uit in de kamer. Alle inclusive heeft veel uitzonderingen helaas. Zwembad valt tegen. Wel dicht bij het strand. Eten viel erg tegen. Animatie was leuk. Ik zou er geen 2e keer heen gaan...

Maartje
14-10-2015

Wij zijn al 3 keer in Irene Palace geweest, en ik vind het fantastisch! De reden: ik heb een glutenallergie en vanaf de eerste keer dat ik in Irene Palace kwam hadden ze voor mij apart eten. Iedere dag, zowel in de ochtend als 's middags en 's avonds! Geweldig! Daar kunnen veel hotels nog wat van leren! Ja, het zwembad is misschien wat aan de kleine kant, maar doordat het hotel een eigen deel op het strand heeft, waar je maar 100 meter naartoe hoeft te lopen, maakt ook dat alles weer goed!

prachtig hotel

Ger en Ria Ramakers
16-9-2010

Mooi hotel goede ligging.Veel Italianen bijna geen Nederlanders.

Eten goed veel keuze.Kamers gedateerd.Bediening prima behalve zoals al vaker in de beoordelingen gezegd aan de poolebar.

prima hotel.

mark + familie
31-7-2009

Bezocht juli 2009. Prima vakantie gehad. Eten is goed, bediening vriendelijk.Kamers wat gedateerd, maar wel schoon. Veel gasten uit voormalige oostblok landen, waar je absoluut geen last van had. Ze waren niet luidruchtig aanwezig.

Je hoefde niet 's morgens vroeg je handdoek neer te leggen, ligbedden genoeg.

score zegt genoeg denk ik.

Wij zijn echt sprakeloos in negatieve zin!

De touroperator moet zich schamen, zeker omdat onze klacht niet serieus word genomen.

bedankt touroperator!!

Prijs kwaliteit top!

Peter Farla
9-6-2009

Kom net van vakantie!

met onze kleine man.2jaar.

Na veel slechte berichen hebben we toch gekozen voor Irene Palace.

Dit hotel is echt een aanrader.

Zeker wat de prijs betreft.

Kamers netjes en schoon.Niet het modernste.

Eten echt goed.Niet teveel keuzen maar wat je eet is top.

Bij veel all inclusive smaakt veel het zelfde hier dus niet.

De ligging is top!Centrum is klein maar best gezellig.De auto rent in het hoetel is ook goed.

Personeel erg vriendelijk annimatie ook erg goed.Aanrader dus

2008

mooi hotel,heeft verbetering nodig!

siesoostland
11-10-2008

fjne vakantie/ Slechte animatie.Bar ok.Restaurantbediening heel goed.Eten eentonig.Man poolbar chagarijn.Zwembad te klein.Grote tuin, maar betalen voor strandbedjes absurd.Personeel verder vriendelijk.

Irene Palace een echte aanrader

Yvonne Heinis
23-9-2008

Wij zijn afgelopen week een weekje in Irene Palace in Kolymbia geweest en zijn daar zeer tevreden over.

Goede prijs kwaliteit verhouding, hartelijk en hardwerkend spontaan personeel.

Wij reisden via Sky en konden in Kolymbia een beroep doen op de gastvrouw Rian de Groot, een toppertje.

Mooie omgeving, veel te zien en te ondernemen.

Wij hebben genoten van de Jungle tour van Nikos Papas. Al met al een top vakantie.

Wij zullen dit hotel niet aan iemand aanraden

A. Töpfer
11-8-2008

Wij hadden dit hotel voor 2 weken geboekt. Voor onze dochter (8jaar) was het leuk. Voornamelijk het animatie-team deden hun best. Als je van bami/spaghetti houdt, dan is dit hotel een aanrader, maar om bijna elke dag dit te eten, dan raak je een beetje uitgegeten. Echt Grieks eten zat er o.i. niet in. Over het algemeen was het eten Italiaans georienteerd. Het ontbijt was nagenoeg elke dag hetzelfde. En we hadden het gevoel, dat wat er over was, dit de volgende dag weer gebruikt werdt. Bij het uitchecken (12.00 uur) kregen we van de medewerkers van de receptie te horen dat we geen gebruik meer konden maken van het diner en drankjes. En dat te denken dat we om 19.25 uur opgehaald werden. Gelukkig dat we mensen daar ontmoet hebben; dus zij hebben het e.e.a. voor ons gehaald. Bij de receptie hebben we een klacht ingediend, aangezien er toch voor die dag betaald is. Het plaatsje Kolymbia viel ons reuze mee. Oke verwacht geen Chersonissos of iets dergelijks, o.i een leuk dorpje

gezellig hotel

Fam.Faragpour
26-6-2008

In de meivakantie samen met zoon en vrienden geweest.

Wij vonden het een gezellig familie hotel waar niets het personeel te veel was.

Het eten was goed, alleen de "snacks"stelde niet veel voor.

Het animatie team was geweldig. Onze kids werden constant bezig gehouden, maar ook de wij werden vaak uit genodigd.

De kamers waren netjes en schoon.

Ook nog een pluim voor onze hostes van touroperator .Zij heeft ons heel goed geholpen met het inchecken! Bedankt nog!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Irene Palace in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Irene Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Irene Palace scoort een 7.83 uit 10 op basis van 37 reviews.