Sorteren

Reviews over Kolymbia

Overweldigend

Stefan
    31-10-2018

Rust, luxe en enorm behulpzaam personeel.

wel goed !

Gerdi
    18-10-2018

In de omgeving is weinig te beleven - je hebt wel een auto nodig - hotel en tuin zijn best mooi - eten vaak wel eentonig maar gezien de prijs wel oké - personeel vriendelijk zelfs nog aan het eind van het seizoen

Heel mooi, groot, ruim opgezet resort! Aanrader!

Nienke
    21-9-2018

Wij waren hier in September met onze dochter van 3 jaar.

Goed onderhouden resort. Zwembaden zien er netjes uit. Genoeg toezicht! Heel veel keuze. Genoeg bedjes en geen handdoekje leggen.

Kamer was ook prima en netjes werd vaak schoon gemaakt.

Eten was lekker genoeg keuze.

Goed/leuk Animatieteam. Deden echt hun best om het ieder naar zijn zin te maken. Toppers zijn het!

Vanaf het resort kan je lopen naar het dorpje. En het is een goede uitvalsbasis om per auto het eiland te verkennen.

Minpuntjes voor ons waren :

Dat onze kamer wat hoger gelegen lag, dus je moest de heuvel op lopen. Was wat lastig heen en weer lopen met drankjes 's avonds.

En het was heel erg jammer dat we op onze laatste dag de kamer niet konden aanhouden. (al was er wel een ruimte waar je je koffer kon opbergen. En een douche waar je je nog even kon opfrissen)

Verder en top resort echt een aanrader! Top vakantie gehad!

Meer dan perfekt hotel!

Andre Gelder
    17-9-2018

Wat een fantastisch Hotel. Heb er best wel veel gezien en geboekt, maar deze sloeg werkelijk alles.

wij hadden samen een familyroom, zeer groot, en een balkon met zeezicht.

Het personeel is zeeeer vriendelijk, altijd bereid om te helpen. Het restaurant (1 van de vele) is buitengewoon goed, meer dan voldoende keuze, en voor ieder wat wils. kwaliteit van het eten meer dan goed. Zwembad en strand schoon en zeer goed onderhouden. Bedjes op het strand Eur. 4 p.p.p.d., schappelijk. kamers zijn ruim en goed schoongehouden.

Voor mensen met (kleine) kinderen wordt er werkelijk van alles gedaan om het voor de kinderen maar zo leuk mogelijk te maken. Entertainment voor jong en oud, maar had je daar niet zo'n zin in, dat was er voldoende gelegenheid om een rustig plekje te vinden. Autohuur vanaf het hotel prima geregeld.

Wij komen hier zeker terug.

Zeer goed!

Maarten & Inge
    11-9-2018

Zeer mooi en ruim complex, verzorgde beplanting, met kleurrijke bloemen en bomen.

Vriendelijk onthaald, handig polsbandjessysteem die tevens de sleutel is tot de kamer.

Kamers netjes en groot! Dagelijks goede roomservice met de nodige poets, verse handdoeken, opgemaakt bed.

Vriendelijke personeel, zowel in het animatieteam als in de restaurants.

Ruime keuze in het restaurant, met lekker en afwisselend aanbod. Zeer netjes, niets op aan te merken.

Het ontbijt is bijzonder uitgebreid, veel keuze van brood, ontbijtgranen, fruit, van eitjes tot wafels - flensjes, voor ieder wat wils. Vers fruitsap is betalend (1,5€) net als de verse smoothies.

Mogelijkheid tot glutenvrij eten! Een groot pluspunt voor wie allergisch is.

De all-in geldt voor de lokale dranken, voor premium merken is er een toeslag.

Mooi aanbod aan sportlessen. 5 zwembaden en een klein doch mooi kiezelstrand.

Waterpark met 7 grote glijbanen en stroomversnelling, onze kroost heeft er erg van genoten!

De redders zijn alert en zeer vriendelijk.

Zeer fijne vakantie gehad, een aanrader.

Kolymbia scoort een 7,2 uit 10, op basis van 188 reviews