Hotel Atlantica Imperial Resort

Hotel Atlantica Imperial Resort

8.8Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Kolymbia

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.405p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Sauna

74 reviews over Hotel Atlantica Imperial Resort

• 7Hendrik20-10-2017

Mooi hotel,prima eten,ijskoud water in het zwembad

Positief: het eten was prima en heel erg gevarieerd met show cooking, ligging van het hotel erg mooi, vriendelijk personeel. Negatief: het water in het zwembad was ijskoud.Om het zwembad en in de tuin waren alle bedden bezet maar dagelijks waren er hooguit 5 mensen in het grote zwembad. Ook werden er ligbedden geresveerd terwijl in de hotel info werd vermeld dat reserveren verboden was en voor 08.00 uur de handdoeken verwijderd zouden worden,dit gebeurde echter niet want er was geen controle hierop en dus werd er elke morgen gereserveerd Tijdens ontbijt lange rij voor de omeletten daar er maar 1 kok aan het bakken was. Wij gaan niet weer naar dit hotel omdat we door het koude water niet konden zwemmen in het grote en mooie zwembad,jammer!!!!

Guest Relations Manager, Guest Relations Manager , 04-11-2017

Dear Guest, Thank you or your input on your recent stay. Sorry to hear we couldn’t meet your expectations to the fullest and that you were disappointed with several things. For all staff here in our hotel, guest’s satisfaction is number one goal.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Johan Taal22-06-2016

Welcome to heaven!

Zo worden nieuwe gasten soms door andere gasten begroet. Vrijwel alles is hier perfect geregeld. De kamers, het eten, het personeel, het hotel zelf, etc.. Wij hadden een kamer met swimup. Deze was (net zoals het restaurant) afgelopen winter helemaal verbouwd. Toch enkele (kleine) kritische punten: betalen voor een bedje op strand (€ 4,- per dag per bedje), € 20,- borg betalen voor je handdoek en altijd een bonnetje moeten tekenen voor je drankje (ondanks de all inclusive service)

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9GJ Heussen03-06-2015

zorgeloze vakantie !

behalve de bovengemiddelde service en vriendelijkheid, ook erg attent wat betreft voedselallergie ! Lof voor persoonlijke aandacht !

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 10Verhelst Peter17-09-2014

Uitstekend hotel !

Hotel Atlantica Imperial in Kolymbia in Griekenland is een mooi en verzorgd hotel,verzorgde kamers,lekker eten met uitgebreide keuze, vriendelijk personeel !!! Het is zeker een aanrader !! Wij gaan zeker terug!!!!!!

Gereisd met partner in september 2014

• 7Johan15-08-2014

Onder de verwachting

Niet echt een vijf sterren resort. Mooi zicht vanuit de lobbybar op de baai. In de omgeving is echt niks te zien. Je ziet dat Griekenland kreunt. Hier evenzeer. De omgeving is verpauperd en vuil. Personeel van hotel is wel vriendelijk en behulpzaam. Wat je vraagt, krijg je ook. De receptie van het hotel is minder. Niet echt vriendelijk. Barfaciliteiten zijn echt beneden alle peil en totaal geen 5*. Een bar voor ganse complex. Wij hadden swim up kamer geboekt. Omstreeks 12u00 geen zon meer. Dit geldt voor al deze kamers. Zwembad niet onderhouden, ook niet na onze uitdrukkelijke vraag. Voor drankje moest je werkelijk 3 minuten stappen en terug. Tegen dan was je drankje warm. Kamer niet echt van deze tijd. Wel proper. Kortom, voor deze prijsklasse ben je veel beter af in Turkije. Is niet onze eerste reis naar de Griekse eilanden. Het land mag dan wel mooi zijn, proper is het zeker niet en de hotels kunnen niet tippen aan het buitenland.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Ann De Prez14-06-2014

hadden meer verwacht

Zeer vriendelijk personeel en mooi hotel maar all in is geen aanrader.als je iets goed wil moet je bijbetalen en de snacks waren zeer pover.weinig variatie in eten. Bij het douchen kwam er weinig water uit de kraan en wisselde van koud naar warm.geen 5 * waard.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Tamara Vandommele02-06-2014

Mooi hotel, lekker eten, maar niet 5*

Het is een goed hotel, mooie zwembadzone en goed gelegen. Het centrum van Kolymbia was vlakbij en ligt centraal tussen Rhodos en Lindos. Ideaal om van daaruit het eiland te verkennen. Het eten was overvloedig van keuze en lekker. De bediening in het restaurant was zeer vriendelijk. We hadden een junior suite, beachfront. Dit betekende dat we een eigen ligbed in ons tuintje hadden. Echt super leuk. Jammer genoeg was de kamer onder de verwachtingen. Voor de prijs die wij betaald hadden, had ik er meer van verwacht. Het zal er allemaal wat gedateerd uit. Het personeel was bijzonder vriendelijk, behalve aan de receptie. Ik weet niet of het door onze jonge leeftijd komt of door het feit dat we geen all inclusive geboekt hadden, maar we merkten dat wij zeer kortaf behandeld werden in vergelijking met andere gasten en problemen werden niet efficiënt opgelost. Alles samen is het hotel wel degelijk een goede keuze voor een ontspannen vakantie in Rhodos, maar toch niet 100% tevreden.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Paul Vink28-10-2013

Paradijsje...!

Zonder twijfel een heerlijk resort, waar we volledig tot rust zijn gekomen. Prachtig oktober weer (elke dag zon en 24 graden), zeer schoon en mooi resort, bijzonder uitgebreide keuken, behulpzaam en vriendelijk personeel. Veelal oudere stellen, met name Engelsen. Geen moment de behoefte gevoeld om buiten het resort te gaan, mede dankzij de ontspannen en rustige sfeer (adults).

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Duym Yves28-06-2013

fantastisch hotel

prijs kwaliteit top hotel de troef van dit hotel is wel met name het eten je merkt dat er de hand inzit van onze sterrenchef wel een grote pluim voor de chef hoe hij dit dagelijks klaarmaakt met kleine hoeveelheden . de ligging is heel mooi en voor iedere soort kamer een aangepaste ligging

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Lydia10-05-2013

Swim-up kamers in de schaduw!

Zopas terug van een weekje vakantie in dit hotel. We hadden voor een swim-up kamer gekozen. Mooie kamer, rustig gelegen. Helaas alleen zon 's morgens. In de namiddag waren we verplicht aan het centrale zwembad te gaan liggen. Jammer. Voor de rest een heerlijk hotel, lekker en gevarieerd eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Animatie volledig gericht op een Engels cliënteel.

Gereisd met partner in april 2013

7 tips over Hotel Atlantica Imperial Resort

• Lydia, 10-05-2013 Rapporteren

Als je graag een ganse dag in de zon ligt, kies dan niet voor de (dure) swim-upkamer!

• Paul, 21-10-2012 Rapporteren

A la carte restaurant Atlas Gourmet wel een aanrader.

• lien3500, 26-07-2012 Rapporteren

Drankjes vinden wij relatief duur. € 2.9 voor soft drinks en toch al vlug tss de € 8 en € 10 voor een coctail. Dus toch even over de 'all in ' formule nadenken. Je kan ter plaatse een upgrade doen van half pension naar All Inn voor de prijs van € 33 per persoon per dag. Taxi relatief duur. Rhodos stad ca € 35 enkel. Dus beter zelf een auto huren of bus nemen € 3,5 pp enkel. Wij vinden het hotel minder geschikt voor jongeren. Weinig animatie en ook buiten hotel beperkteuitgaansmogelijkheden.

7 vragen over Hotel Atlantica Imperial Resort

• Arjo, 13-07-2016 Rapporteren

recente ervaringen

Zijn er nog recente ervaringen over deze accommodatie? Zijn er kledingvoorschriften (bijv. lange broek in het restaurant)?

• biencop, 26-12-2014 Rapporteren

Internet

Is er internet of kabelverbinding op de KAMER? Zo ja, betalend of niet?

• A.Pol, 23-04-2014 Rapporteren

wifi

Is er wifi in het hele hotel en is dat gratis of zijn er kosten aan verbonden?

GJ Heussen, 03-06-2015

in hoofdgebouw en ook in appartement inclusief terras van appartement snel en gratis internet

Hotel Atlantica Imperial Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk