GriekenlandRhodosKolymbiaHotels KolymbiaHotel TUI BLUE Atlantica Imperial Resort

Hotel TUI BLUE Atlantica Imperial Resort

• 9Waardering

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

82 Reviews over TUI BLUE Atlantica Imperial Resort

• 9caroline van tyghem08-10-2020

supervakantie

Eten superlekker en europees gericht ,heel vriendelijk personeel,weinig negatieve opmerkingen ,de bediening aan de poolbar kon beter, lange wachtrijen, jammer dat de meeste mannelijke gasten de voorgeschreven lange broek voor diner niet respecteerden en er ook niet op werden aangesproken door het personeel ,voor de rest echt een aanrader voor mensen die houden van rust en lekker eten

• 7Hendrik20-10-2017

Mooi hotel,prima eten,ijskoud water in het zwembad

Positief: het eten was prima en heel erg gevarieerd met show cooking, ligging van het hotel erg mooi, vriendelijk personeel. Negatief: het water in het zwembad was ijskoud.Om het zwembad en in de tuin waren alle bedden bezet maar dagelijks waren er hooguit 5 mensen in het grote zwembad. Ook werden er ligbedden geresveerd terwijl in de hotel info werd vermeld dat reserveren verboden was en voor 08.00 uur de handdoeken verwijderd zouden worden,dit gebeurde echter niet want er was geen controle hierop en dus werd er elke morgen gereserveerd Tijdens ontbijt lange rij voor de omeletten daar er maar 1 kok aan het bakken was. Wij gaan niet weer naar dit hotel omdat we door het koude water niet konden zwemmen in het grote en mooie zwembad,jammer!!!!

Guest Relations Manager, Guest Relations Manager , 04-11-2017

Dear Guest, Thank you or your input on your recent stay. Sorry to hear we couldn’t meet your expectations to the fullest and that you were disappointed with several things. For all staff here in our hotel, guest’s satisfaction is number one goal.

• 9Steven04-08-2016

Super!

Een zeer warm onthaal. Ik had een junior-suite met swim-up en dat was fantastisch! Andere kamers heb ik niet gezien om daarover te kunnen oordelen. Alhoewel de kamer niet meer zeer recent was, was het een super-verblijf.

Het stadje Kolymbia is niet groot (wel toeristische shops en bars) en een klein vissershaventje. De ligging van het hotel is adembenemend: aan de baai.

De hygiëne in het hotel is dik in orde.

Fijnproevers zijn hier aan het juiste adres: zeer verzorgde buffetten. Zowel aandacht voor kwantiteit als voor kwaliteit. Hoog niveau: hoedje af. Twee van de drie à la carte restaurants geprobeerd: zéér geslaagd (bijna sterrenniveau). Je betaalt in de à la carte restaurants wel iets extra (aperitief en wijnen en een deel van de gerechten zitten niet verwerkt in het all-inclusive-pakket) maar het was de meerprijs echt wel waard. Wie niet naar de à la carte restaurants gaat, heeft keuze genoeg "aan de buffetten".

Rust overheerst ook in dit hotel: zalig.

Oog voor detail: obers maken flesje huiswijn open aan tafel, elke morgen "hotelkrantje", uitstraling wordt hoog in het vaandel gedragen, ... .

Weinig of geen Belgen in het hotel.

Elke avond is er een optreden (muziek): geen verplichting, maar leuk meegenomen voor de geïnteresseerden. Ook overdag lichte animatie voorzien (van wandeling tot wijnproeven tot aqua-gym of tot een steviger gymles).

Niettegenstaande het hotel niet meer zeer recent is (het restaurantgedeelte wel), is het een pareltje: 5-sterren-waard.

Sport/gym in het nieuwe hotel (overkant straat): straalt rust en klasse uit. Daar is een skybar en à la carte restaurant, maar niet 'uitgetest'.

• 9Johan Taal22-06-2016

Welcome to heaven!

Zo worden nieuwe gasten soms door andere gasten begroet. Vrijwel alles is hier perfect geregeld. De kamers, het eten, het personeel, het hotel zelf, etc.. Wij hadden een kamer met swimup. Deze was (net zoals het restaurant) afgelopen winter helemaal verbouwd. Toch enkele (kleine) kritische punten: betalen voor een bedje op strand (€ 4,- per dag per bedje), € 20,- borg betalen voor je handdoek en altijd een bonnetje moeten tekenen voor je drankje (ondanks de all inclusive service)

• 9GJ Heussen03-06-2015

zorgeloze vakantie !

behalve de bovengemiddelde service en vriendelijkheid, ook erg attent wat betreft voedselallergie ! Lof voor persoonlijke aandacht !

• 10Verhelst Peter17-09-2014

Uitstekend hotel !

Hotel Atlantica Imperial in Kolymbia in Griekenland is een mooi en verzorgd hotel,verzorgde kamers,lekker eten met uitgebreide keuze, vriendelijk personeel !!! Het is zeker een aanrader !! Wij gaan zeker terug!!!!!!

• 7Johan15-08-2014

Onder de verwachting

Niet echt een vijf sterren resort. Mooi zicht vanuit de lobbybar op de baai. In de omgeving is echt niks te zien. Je ziet dat Griekenland kreunt. Hier evenzeer. De omgeving is verpauperd en vuil. Personeel van hotel is wel vriendelijk en behulpzaam. Wat je vraagt, krijg je ook. De receptie van het hotel is minder. Niet echt vriendelijk. Barfaciliteiten zijn echt beneden alle peil en totaal geen 5*. Een bar voor ganse complex. Wij hadden swim up kamer geboekt. Omstreeks 12u00 geen zon meer. Dit geldt voor al deze kamers. Zwembad niet onderhouden, ook niet na onze uitdrukkelijke vraag. Voor drankje moest je werkelijk 3 minuten stappen en terug. Tegen dan was je drankje warm. Kamer niet echt van deze tijd. Wel proper. Kortom, voor deze prijsklasse ben je veel beter af in Turkije. Is niet onze eerste reis naar de Griekse eilanden. Het land mag dan wel mooi zijn, proper is het zeker niet en de hotels kunnen niet tippen aan het buitenland.

• 7Ann De Prez14-06-2014

hadden meer verwacht

Zeer vriendelijk personeel en mooi hotel maar all in is geen aanrader.als je iets goed wil moet je bijbetalen en de snacks waren zeer pover.weinig variatie in eten. Bij het douchen kwam er weinig water uit de kraan en wisselde van koud naar warm.geen 5 * waard.

• 8Tamara Vandommele02-06-2014

Mooi hotel, lekker eten, maar niet 5*

Het is een goed hotel, mooie zwembadzone en goed gelegen. Het centrum van Kolymbia was vlakbij en ligt centraal tussen Rhodos en Lindos. Ideaal om van daaruit het eiland te verkennen. Het eten was overvloedig van keuze en lekker. De bediening in het restaurant was zeer vriendelijk. We hadden een junior suite, beachfront. Dit betekende dat we een eigen ligbed in ons tuintje hadden. Echt super leuk. Jammer genoeg was de kamer onder de verwachtingen. Voor de prijs die wij betaald hadden, had ik er meer van verwacht. Het zal er allemaal wat gedateerd uit. Het personeel was bijzonder vriendelijk, behalve aan de receptie. Ik weet niet of het door onze jonge leeftijd komt of door het feit dat we geen all inclusive geboekt hadden, maar we merkten dat wij zeer kortaf behandeld werden in vergelijking met andere gasten en problemen werden niet efficiënt opgelost. Alles samen is het hotel wel degelijk een goede keuze voor een ontspannen vakantie in Rhodos, maar toch niet 100% tevreden.

• 9Paul Vink28-10-2013

Paradijsje...!

Zonder twijfel een heerlijk resort, waar we volledig tot rust zijn gekomen. Prachtig oktober weer (elke dag zon en 24 graden), zeer schoon en mooi resort, bijzonder uitgebreide keuken, behulpzaam en vriendelijk personeel. Veelal oudere stellen, met name Engelsen. Geen moment de behoefte gevoeld om buiten het resort te gaan, mede dankzij de ontspannen en rustige sfeer (adults).

Hotel TUI BLUE Atlantica Imperial Resort info

Facilities

• LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)