Hotel Mitsis Rodos Village

Hotel Mitsis Rodos Village
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Rodos Village voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Mitsis Rodos Village in het Nederlands

Zeer geslaagde vakantie!

Elly
6-6-2018

Zéker voor Griekse begrippen een heel uitgebreide all-inclusive, wij waren aangenaam verrast! Mooi hotel; wordt nog veel aan vernieuwd en verbeterd. Erg schoon (zelfs elke dag schone lakens), over het algemeen vriendelijke hosts (we hebben allemaal wel eens onze dag niet, toch?) die erg hard werken om het de gast naar de zin te maken. Voordeelkamer geboekt met landzicht, toch een prachtige kamer met zeezicht gekregen. Deze kamers zijn wel wat gedateerd, maar ruim en erg schoon. Prima ruim balkon. Auto huren (in het hotel) een aanrader; geen gedoe en niet duur. Kleine minpuntjes: a-la-carte restaurants niet echt knus/gezellig, minibar wordt niet bijgevuld als afgesproken (was 1x per 4 dagen) en in ons geval was de transfer een drama (heenweg 4 uur over gedaan). Wij kozen er voor op de terugweg een auto te huren en deze op het vliegveld achter te laten. Kosten: 40 euro (taxi kost 80 euro). Zeker doen: Lindos en Kallithea Springs. Top!
Matsigkos, Hotel manager, 8-6-2018

Dear Elly,

Than kyou very much for your review, It is wonderful for us knowing you rank us amongst the top choices of the hotels you've visited around Greece. We always set our aim as high as possible. We regret to read you did not get your mini bar refill as frequent as you should. We never forget to refill unless you give us a 'do not disturb' card, in that case we do not bother you and mark your room in nexts day list. A small minor dault that certainly as we understand did not affect your overall impression about our property.

We are looking forward to welcoming you back again in the near future.

Goed hotel

Deborah
23-10-2017

Groot hotel, ligt gebouwd op een heuvel, dus veel trappen lopen.

Kamers wel wat gedateerd. Vriendelijk personeel. Het eten was goed.

Strand aan de overkant gescheiden dor een weg. Dus via een trap bereikbaar.

Geen goed hotel voor oudere mensen of mensen die slecht ter been zijn.

Lokatie hotel is rustig gelegen. Ongeveer 1 uur met de bus van Rhodos stad.

Diverse zwembaden en diverse plekken waar je de hele dag kan eten, wel leuk. Geen zandstrand, kiezels wel waterschoenen nodig.

Matsigkos, Hotel manager, 24-10-2017

Dear Debora,

Thank your for your bullet point review, We are pleased to read that most aspects of your stay and mostly the ones having to do with our property and services were up to your standards. As much as we try we cannot change our architecture or location!

We always inform in advance all our guests via our hotels brochures that we are not an ideal hotel for elderly people, anyhow that you for your concern about that particular group.

We hope to welcome you back in the near future.

Hotel manager

Great holiday !

Van Dermal
12-9-2017

heel vriendelijk personeel en een heel lekkere keuken!!! prachtige accommodatie met heel verzorgde kamers.Zeer proper en goed onderhouden accommodatie De all in is zeker een aanrader en de themarestaurants zijn ook aan te bevelen.. Het animatieteam maakte onze vakantie helemaal af, er waren namelijk weinig mensen van een wat jongere leeftijd.
Matsigkos, Hotel manager, 13-9-2017

Dear Van Dermal,

Thank you for your wonderful comments. We are delighted that you enjoyed your stay and glad to have created a great memory.

We trust to welcome you again very soon.

wederom een geweldige vakantie

marpim
30-8-2017

Wij waren hier 3 tm 13 augustus.Kamer was goed , alleen de badkamer verouderd maar je krijgt wat je boekt en wat kleine probleempjes werden snel en goed opgelost. Ook hier is het handdoeken race bij de zwembaden maar wij zijn strandmensen en daar waren altijd voldoende bedjes met parasols. De zee was erg kalm en op het strand een bar, pizzeria en schone toiletten.

Eten hebben wij alleen in het buffet restaurant gedaan , wij vonden de keuze en de kwaliteit gewoon goed.

Het hotel is Frans georiënteerd maar wij habben daar geen hinder van.

Entertainment overdag sport en spel en in de avonden shows , er waren er heel leuk maar ook een paar mhhh. Diverse bars, met en zonder achtergrondmuziek maar juist gezellig voor een praatje en een kaartje leggen.

Nederlanders zijn er weinig maar we voelden ons ook erg welkom in het hotel.

Verder vonden we het hele hotel erg schoon en al het personeel heel vriendelij. Wij gaan zeker terug naar dit of ander Mitsis hotel. ps een 1 = geen gebruik gemaakt

Matsigkos, Hotel manager, 3-9-2017

Dear Marpin,

Thank you for spending time to share your feedback online with us. We are pleased to read that your overall experience in our property met your expectations.

Thank you for pointing out certain aspects of your stay which you believe we need to mend them. Please be ensured that we have taken them all on board.

We would be very happy to welcome you back iin the near future.

Nooit en te nimmer meer

RC
23-8-2017

Wat een enorm slecht resort. Laten we beginnen dat de kamers in orde waren, maar al het andere in het resort was knudde en totaal niet erop gericht gasten tevreden te houden. Het eten in het restaurant was abominabel slecht, enige wat te eten was was het ontbijt maar de lunch en het diner was benedenmaats. Gelukkig waren er die kleine tentjes waar men kon eten maar iedere dag volgeboekt dus bijna 11 dagen lang hamburger of pita gyros gegeten. Je had wel animatie maar dat was vooral gericht op oostblokkers en engelsen en stelde totaal niks voor. Wou men een gezellige avond maken op het terras bij de bar dan kon je dat gezellig wel vergeten, amper verlicht en nooit eens wat leuke achtergrondmuziek of live muziek. Klachten kon men zich in zijn haren smeren want daar werd totaal niks mee gedaan of men werd voor gek verklaard of afgeblaft. In kiotari is de wereld met zakken dichtgeplakt, gaat de zon onder dan is men ook afgesloten van de rest van de wereld. Ook het zwembad was nakkes...vies zout water, als men bij de bedjes ging poetsen dan spoot men de rotzooi naderhand weg richting het zwembad. Enige positieve wat ik te melden heb is dat de wifi goed was (wel betaald) en dat het meisje wat op het terras bediende vriendelijk was en de barman achter de poolbar. Maar dit resort nooit van zijn leven meer al kreeg ik geld toe.
Matsigkos, Hotel manager, 10-9-2017

Dear Guest,

We are deeply sorry that we did not manage to meet your expectations.

From your comments we understand that we failed to deliver you the service you required.

We hope that you will allow us another chance in the future to mend your perspective in regards to our property.

Nooit meer!

D
14-5-2017

Helaas duidelijk moeten merken dat wij nederlanders niet echt welkom zijn. De voorkeur bij het personeel, bij receptie, hotelbars, animatie, crepe-restaurant werd zeker niet geheimzinnig over gedaan! Vooral Frans gericht! Soms werden we totaal genegeerd! 1e avond lekkage bij de afvoer van de wasbak. Onder de wasbak een stopcontact en een föhn waarvan de stekker in het stopcontact zat! Toen problemen met de minibar, 4 dagen mee bezig geweest en door een Ma Flodder(volgens haar zeggen de boekingsmanager) onbeleefd behandeld en met een rode map om ons hoofd gezwaaid, om maar niet klantvriendelijk en oplossingsgericht te hoeven zijn, toen weer terrasdeuren die niet meer opengingen, het buffetrestaurant is ronduit slecht, vies, smerig! Gewoon vooruit reserveren bij alle restaurants, iedere avond iets anders en de meeste personeelsleden doen super hun best. Strand dichtbij, voor de rest in de buurt niks te beleven. Auto gehuurd en lekker zelf Rhodos ontdekken. Voor ons nooit meer meer hotel!
Stelios MATSIGKOS, Hotel manager, 17-5-2017

Dear Guests,

We would like to deeply apologize fr not meeting your expectations. What we read through your review does not meet our standards and for that we need to apologize again.

We surely do not ignore guests and if for any second you felt that way we again feel sorry about it.

We wish to give us the chance to make up to you only by letting us accommodate you once more in order to give you our authentic hospitality

Oude reviews (archief)

Groot hotel met "vele" trappen, moeilijk voor oudere of mindervaliden. Het personeel doet er alles aan om het U zo aangenaam mogelijk te maken. Kamers zijn ruim genoeg, maar overal is er wél één of ander ongemak te vinden, bij onze promokamer kon de doucheknop niet goed vastgemaakt worden. Geluidsoverlast, zowel vanop de straat of op de trappen, zorgt er voor dat er voor middernacht weinig geslapen wordt... wél goed geslapen!!

Het eten is zéér verzorgd, géén enkele keer last na twee weken! Ook keuze genoeg in de verschillende themarestaurants, wél iets te weinig tijd op de middag wegens het werken in shiften! Restaurantbeheer; het persoonlijk naar tafel begeleiden is wél een "klucht" op zich! De oudere man die daar voor staat is echt onbeschoft tegen zijn personeel, tegen de klanten dan wéér overdreven vriendelijk... schaf deze totaal overbodige service af!!! En respecteer liever de "langebroek"theorie om niet in short te dineren...

De ligging met strand binnen bereik is "best" Ok!!!!

Geachte Johan

Nooit meer

Gert Vonhoven
17-10-2016

Dit hotel ligt zéér afgelegen en verdient géén 4 sterren eerder 3 waard. Het eten in het hoofdrestaurant is ondermaats en er loopt een hoofd ober rond die zijn personeel/klanten afblafte als ze niet deden wat HIJ zegde, onaanvaardbaar daar zijn personeel super vriendelijk was en de benen van onder hun gat liepen. De kamers werden pas in de late namiddag ( onvoldoende ) gekuist, er liepen zelfs mieren en ander klein ongedierte rond in de kamer/badkamer, dit gemeld maar werd niets tegen gedaan. De badkamers zijn dringend aan renovatie toe en het leveren van de handdoeken gebeurde soms na 18:00 uur. Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen en op verschillende hoogtes, wij hadden een promo kamer en hadden uitzicht op een muur en een zéér lawaaierige kamer ( tot middernacht passeerde hier mensen met het nodige lawaai, dus boek liever een kamer met zeezicht.Het goede aan dit hotel was het personeel, deze waren op één na super vriendelijk en hielpen waar het kon als er een probleem was, als wij zouden terug gaan naar dit hotel zou het voor hen zijn

Goed hotel

Gelukkige vakantieganager
3-8-2016

Wij zijn met 4 vrienden naar dit hotel geweest. We lagen op het 2de verdiep in het hoofdgebouw. de kamers waren OK, badkamer was zeer klein en aan vernieuwing toe. Eten is over het algemeen goed, wanneer je elk restaurant een keertje boekt tijdens je verblijf is er voldoende afwisseling voor het eten. De animatie was uitstekend ! Het hotel ligt echt wel afgelegen, er zijn 5 supermarktjes in de buurt, dan heb je het ook echt wel gehad, maarja dat weet je natuurlijk op voorhand. Een groot pluspunt voor ons: tijdens de zomermaanden mogen heren gaan eten in een deftige korte broek en is er geen lange broek verplicht ( wel leuk bij 40 graden ).

We hadden via touroperator geboekt, aangezien het hotel nogal afgelegen is komt er niemand van Touroperator in het hotel. Dit wil ook zeggen dat ze de informatie voor de terugvlucht aan het hotel doormailen en ze verwachten dat het hotel deze informatie uithangt. Dat was bij ons niet het geval, wat wel vervelend was.

Wij zijn meer dan tevreden van dit hotel !

Geachte Steffin

Super

Anita bouwman
25-6-2016

Het was voor ons echt een geweldige vakantie. Het personeel was Geweldig en het eten was super. Je moet natuurlijk niet naar de afwerking van de kamers kijken als het goed is slaap je er alleen. Maar ondanks dat het enige minpuntje eigenlijk is alles goed. Wij hebben ons zo vermaakt dat we bijna niet van het hotel zijn weggeweest,omdat we ons daar juist vermaakt hebben. Ook de strandtenten waren 1000000% fantastisch. En natuurlijk de animatie die zetten zich echt voor 1000000% in voor de gasten. Al met al voor ons was het een Fantastische vakantie zelf voor onze 12 jarige dochter!!!!! Echteen aanrader!!!!!

Geachte Anita

Mitsis Rodos Village Hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Rodos Village in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Rodos Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mitsis Rodos Village scoort een 9.33 uit 10 op basis van 211 reviews.