Sorteren

Reviews over Kiotari

Kan niet wachten om weer te gaan!

Janiine pellaers
    2-11-2018

Je komt binnen en je voelt je meteen thuis . Ze verwelkomen je als familie . Nog nooit zo een goede service gehad als daar . Een All in hotel met 9 restaurants Waar je zo vaak heen kan als je wilt, animatie een 10 . Als je eenmaal bent geweest blijf je terug gaan . Rhodos zelf is ook heel mooi . Ben er zelf al heel vaak geweest maar je blijft nieuwe dingen ontdekken

Mitsis Rodos Village, Hotel manager, 12-11-2018

Dear Janine,

Thank you for your kind comments. We are delighted to receive your review as we very well know your feelings about our property. We trust to keep welcoming you in the seasons to come in the same frequency we welcome your family who we uncondiniotnaly love.

Fantastisch hotel!

Lotte Valkering
    28-10-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Mitsis Rodos Maris. Heel erg vriendelijk personeel die zelfs de drankjes naar je toe brengen aan het zwembad en het strand. Het animatie team is enthousiast en naast het zwembad ook elke dag te vinden is op t strand voor de aquazumba. Het eten is erg goed, voor iedereen is er wel wat te vinden (ook vegetarisch) en veel variatie met de thema avonden. De kamers zijn erg schoon en ruim, goede bedden en elke dag een aangevuld koelkastje! De sfeer is geweldig! Ik kom zeker terug!

Tophotel in het zuidoosten van Rhodos

Yvonne
    26-10-2018

We hebben een fantastische vakantie in Hotel Rodos Maris doorgebracht. Van ontvangst tot vertrek was alles perfect geregeld. Ondanks dat het hoogseizoen was, hadden we altijd een plekje bij het zwembad of aan het strand. De kamers zijn mooi, bedden zijn goed en het koelkastje wordt iedere dag bijgevuld. Het lijkt net een klein dorpje! Eten is prima, ook in de diverse specialiteitenrestaurants. Het personeel is fantastisch, altijd even vriendelijk, je voelt je er echt thuis. Een echte aanrader, wij gaan zeker terug!

tophotel zeer mooi

ursie
    3-10-2018

mooi strand -kwaliteit van de drankjes kan beter griekse producten promoten

jve
    1-10-2018