Sorteren

vakanties Kiotari

Reviews over Kiotari

Goed uitgangspunt voor het verkennen van Rhodos

Lisette
    8-9-2017

Kiotari ligt centraal op het eiland. Indien je op verkenning wil is dit een ideaal uitgangspunt.

Het plaatsje zelf is niet er groot. Er zijn wat winkeltjes en restaurantjes en verder. Er staan voornamelijk grote resorts.

Kiotari heeft zelf stranden echter waren wij het liefst op Glystra Beach.

Rustigste, mooiste en warmste stuk van Rhodos!

Jolien
    20-7-2017

In de periode dat wij er waren was het er enorm warm (hittegolf) en dat zorgde er wel voor dat het puffen en zweten was rond het hotel. Wij hebben een auto gehuurd en rondgetrokken en we moeten eerlijk zeggen dat dit het mooiste gedeelte is met de natuurlijkste stukken van Rhodos. Een echte aanrader! Het is er rustig en toch nog genoeg winkeltjes. Voor een mooie zonsondergang moet je wel op de andere kant van het eiland zijn, deze kan je helaas niet meemaken in Kiotari.

Kiotari

anoniem
    17-5-2017

Het plaatsje kiotari stelt zelf niet veel voor,

wel kan je er heerlijk wandelen en is de natuur ruig

dat zie je duidelijk als je een wandeling maakt.

De zee is fantastisch zulk helder water kom je echt nergens tegen.

Gezellige en mooie omgeving

Menno
    12-5-2017

Leuke rustige omgeving, volodende plaatsen voor een hapje of drankje. Geen uitgaans walhalla !

prima verblijf

Heinz
    29-10-2015

Het is een rustig gedeelte van het eiland. Met de auto zijn wij er regelmatig op uitgetrokken om van de mooie omgeving te genieten. Kiotari zelf is klein maar wel een leuk plaatsje.

Kiotari scoort een 7,2 uit 10, op basis van 90 reviews