Géén boekingskosten

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Liefhebbers van een rustige vakantie zitten helemaal goed bij Kresten Palace op het Griekse eiland Rhodos. In het hotel geniet je van de gezelligheid en vele faciliteiten, terwijl je in de omgeving vooral rust en natuur vindt. Benieuwd geworden? Lees met ons mee. ## Faciliteiten De hotelkamers van Hotel Kresten Palace zijn ruim en de schoonmaakster staat iedere dag aan de deur om weer goed schoon te maken. Ook vind je hier alles wat je maar nodig hebt van een ruim balkon tot aan een verkoelende airco. Reviewer Marc is positief en schrijft: *‘Ruime kamers met alle voorzieningen. Echt aan te raden bij boeking: kamer met zeezicht.’* Wel schrijven jullie dat de kamers een wat ouderwetse inrichting hebben en soms wat gehorig kunnen zijn. Ben je fan van de Griekse keuken? Dan ben je in Kresten Palace Rhodos aan het juiste adres. Hier schep je lokale gerechten op tijdens de gezellige Griekse barbecue. Ook het buffetrestaurant van het hotel is volgens jullie top. Volgens reviewer Michiels kun je hier een goed aangevuld buffet met elke dag andere keuzes verwachten: *‘Het buffet ‘s avonds is dik in orde. We zijn er 7 dagen geweest en elke avond werden we weer verrast met nieuwe gerechten. En of je nu vroeg of laat kwam eten, alles werd constant aangevuld.’* Wel schrijven jullie dat de gerechten soms wat aan de lauwe kant kunnen zijn. Jullie zijn lovend over de service van Kresten Palace. Zo beoordelen veel reviewers dit met een dikke 9! Bij binnenkomst worden je koffers naar je kamer gebracht zodat jij rustig kunt inchecken. Kom je aan tijdens etenstijd? Schuif dan gerust aan bij het buffet terwijl de schoonmaaksters je kamers klaarmaken. Ook de ervaring van reviewer Michiels is positief, hij schrijft: *‘Wat een fantastische service in dit hotel. We kwamen ‘s ochtends vroeg aan na een nachtvlucht. We werden meteen doorgestuurd naar het restaurant, zodat we nog het ontbijt konden meemaken en in de tussentijd werd onze kamer geregeld. Koffers werden naar de kamer gebracht.’* ## Ligging Kresten Palace is gelegen aan een kleine, rotsachtige baai met het kiezelstrand op loopafstand. Deze ligging zorgt voor een rustige omgeving die perfect is voor een ontspannen vakantie. Verwacht hier dus geen centrale ligging vlakbij de grote stad, maar een mooie en rustige ligging in de natuur. Een enkele reviewer vindt de ligging toch wel wat afgelegen. Wil je toch de drukte van de steden opzoeken vanuit Hotel Kresten Palace? Dan kun je gebruik maken van de bushalte vlakbij het hotel. De bus brengt je binnen enkele minuten naar het gezellige centrum van Kalithea. Voor nog meer drukte bezoek je Rhodos-stad waar oude opgravingen, moderne winkels en gezellige smalle straatjes elkaar afwisselen. Ook een excursie met de boot naar het witte stadje Lindos mag niet ontbreken.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

170 Reviews over Kresten Palace

• 5Floor11-08-2022

Geen luxe

• mooi zwembad, dichtbij rhodos stad (niet loop baar)
    • wij kregen een verkeerde kamer, en moesten 3x verhuizen voor de juiste kamer. Kamers zijn echt verouderd. Douche in bad, kapotte tegels, veel mieren. Ouderwets ingericht. Eten is elke dag hetzelfde en vaak koud. Wordt slecht bijgevuld. Geen WiFi in de kamers. Geen mooi strandje bij hotel. Zwembad erg koud.
  • 4Jover16-09-2021

Eenmalig voor weinig geld prima

Kamer was oké. Zwembad prachtig! 4 dagen verbleven voor heel weinig geld dus eigenlijk mogen wij niet klagen. Als je de volle mep betaald dan heb je echt een kat in de zak gekocht. Enorm massa is kassa gebeuren. Ontbijt is acceptabel l. Erg simpel en met water koffie. Het diner is ronduit slecht. Het eten is allemaal koud, ook de net vers opgediende schalen. Het eten heeft geen smaakt. Zaal van het diner is een grote chaos met rennend personeel. Dames personeel zijn vreg en maken veel herrie. Ze zijn allemaal wel vriendelijk. Gastheer daarentegen erg aardig en rustig. Het hotel is mega en het grote plaatje oogt prima. Het hotel is gedateerd met Kapotte en verontreinigde muren en keramische tegels. Schoonmaak is ondermaats. Veel vieze ruimtes incl de kamer. Schoonmaak personeel staat zonder pardon vroeg in de ochtend in je kamer. Of je nou op bed ligt op of niet. Wel vriendelijk. Animatie is top

• 6Astrid30-08-2021

Prima voor wat we betaald hebben,..

We hadden kamer op begane grond direct bij het zwembad, dat was heel fijn. Je kon geen WiFi kopen als je een iPhone of iPad had! Dat was erg balen met 2 kinderen, 2 weken geen WiFi in de kamer. Alles zit ver van het hotel af, je moet een taxi nemen. Geen leuke shows oid in de avond. Het eten vonden wij zeer tegen vallen, voor de kinderen hekemaal. Zijn daarom toch om de dag uit eten geweest. Het was prima voor wat we betaald hebben,. Maar zullen een volgende x toch wel voor iets anders gaan. Zwembad wel heerlijk. Strand was niks,.. koste ook nog 5 euro per bedje,..

• 8Mariëlle24-08-2021

Fijn hotel met mooi zwembad in een heerlijke tuin

Fijn hotel met vriendelijk en hardwerkend personeel. Als je niet in de drukte wilt zitten is dit een prima plek. Verwacht geen gezellige boulevard of winkeltjes in de buurt. Wil je dat wel dan pak je de bus naar Rhodos stad of Faliraki. De bus stopt voor het hotel.Zwembad is heel groot en mooi en gelegen in een prachtige tuin met veel schaduw. Als je verder naar achter gaat liggen kijk je zelfs uit over de zee. Het eten is prima, verwacht geen culinaire hoogstandjes maar voor buffet eten is het zeker oké en is er altijd wel iets wat je lust. De kamers zijn een beetje gedateerd maar verder oké, de bedden liggen prima en de airco is heerlijk. Wij hebben hier een fijne tijd gehad!

• 8Carmen Schlotter11-09-2019

Een heerlijk hotel!

We zijn hier nu voor het tweede jaar op rij geweest. Een heerlijke plek! Mooie schone kamers, mooi zwembad en lekker eten!

• 8Berben annita29-05-2019

Heel fijn hotel

Heel leuk hotel ,heel proper , vriendelijk personeel , lekker eten , mooi gelegen

• 9Michiels30-04-2019

Zo gastvrij hebben we niet eerder meegemaakt.

Wat een fantastische service in dit hotel. We kwamen ‘s ochtends vroeg aan na een nachtvlucht. We werden meteen doorgestuurd naar het restaurant, zodat we nog het ontbijt konden meemaken en in de tussentijd werd onze kamer geregeld. Koffers werden naar de kamer gebracht. Het resort is een mix van allerlei nationaliteiten. Animatie is prime geregeld, met verschillende activiteiten in de ochtend, middag en avond. Personeel in het restaurant of bar is super enthousiast en vriendelijk. Prijzen van de drank zijn vrij normaal. Maar ook als je alleen een fles water besteld is dat prima. Het buffet ‘s avonds is dik in orde. We zijn er 7 dagen geweest en elke avond werden we weer verrast met nieuwe gerechten. En of je nu vroeg of laat kwam eten, alles werd constant aangevuld. Zwembad is lekker en zowel op het strandje aan zee als bij het zwembad zijn voldoende bedjes beschikbaar. Wat ons betreft een aanrader!

• 9marc28-09-2018

natuur en cultuur

mooi gelegen hotel met groot zwembad met meer dan voldoende ligstoelen, mooie uitgestrekte tuin en klein maar gezellig privestrandje aan zee restaurant buffet met veel afwisseling, ruime kamers met alle voorzieningen perfecte ligging in de natuur maar tot dicht bij rhodosstad bushalte aan hotel (15minuten tot rhodosstad) supervriendelijke bediening (Eleni en Thodore) in restaurant aan te raden bij boeking : kamer met zeezicht

• 5M. Jak08-09-2018

Heerlijke vakantie gehad maar niet nogmaals

Leuk hotel met heerlijk zwembad. Genoeg zonnebedden bij zwembad en geen vroege reservering dmv badlakens. Strand minder en hotel ligt aan drukke weg en niets te doen in de omgeving. Met de bus en taxi kan je uiteraard overal heen. Buffet is wisselend, niet slecht, eten lauwwarm. Matrassen zijn echt wel aan vernieuwing toe. Kamers gedateerd.

• 8N. van der Meer11-08-2018

Heerlijk genoten in dit hotel!

Wat een heerlijk hotel! Rustige ligging net buiten Kallithea, gezelligheid is gemakkelijk te bereiken te voet of taxi/bus. In en rondom het hotel ook genoeg gezelligheid te vinden. Geen uren durende animatie maar genoeg te beleven en te sporten.

Wij houden van ruimte, in deze tuin vind je dat en je wandelt gezellig via een mooi pad naar de zee waar je lekker kunt snorkelen en zwemmen. Onze kinderen maakten snel vrienden (a la camping.) Heel gezellig!

Wandel naar Kallithea Springs (20min.) voor 'n heerlijke stranddag of 'n diner. Huur 'n scooter om rond te touren (16euro p.dag, verhuur rechts naast hotel) of huur 'n auto om het een en ander te bekijken. Wij hadden LO. s'Avonds gingen we eten in Rhodos stad (5min. Taxi) of bij de 2 restaurants aan zee (rechts van hotel) Aanrader!

Fijne vakantie gehad! Het is dat wij iedere keer graag naar een ander land willen anders zouden we zo nog eens teruggaan naar dit hotel

Hotel Kresten Palace info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)