Sorteren

Reviews over Kalithea

Saskia
    10-11-2018

Het was een zeer mooi hotel met vriendelijk en aardig personeel! Wij verbleven 11 dagen in het hotel en hebben genoten. Aangezien het zwembad water wel koud was, zijn wij per scooter Rhodos gaan verkennen en hebben geweldige baaitjes gezien en genoten van het eiland met de mooie oude stad. Het hotel ligt wel wat afgelegen, dus indien je op zoek bent naar veel te doen in de buurt is een scooter of auto aan te raden. Wij hebben genoten van de rust, ondanks dat het hotel helemaal volgeboekt was. Extra credits voor de jongens achter de bar in de lobby, zij maken jou cocktail elke dag weer met een glimlach en evenveel liefde. In het restaurant wordt je netjes naar je tafel begeleidt, wat wij erg prettig vonden. Eten is er voor ieder wat wils. Ook zijn er nog 2 a la carte restaurant, hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Waarschijnlijk nooit meer

Thomas
    3-11-2018

Bier en limonades enz originele merken zijn vervangen door goedkope , niet te drinken alternatieven. Voor mij een reden om na een paar jaar hier genoten te hebben naar een ander hotel uit te kijken ,helaas. Ook het eten is minder gevarieerd , maar wel goede kwaliteit

Geweldige ontspannen vakantie, rustige ligging.

Brigitte van geel
    2-11-2018

Eden roc is een groot hotel met meerdere mogelijkheden van hotelkamer tot suite tot huisjes. Diversen zwembaden, vriendelijk hardwerkend personeel,meerdere restaurants, meerdere bars,privestrand, kindervermaak en voor de sportieve activiteiten is er ook genoeg. De kamers zijn netjes en schoon. Hoe laat je ook arriveert in t hotel je kunt er nog wat te eten krijgen. Het strand heerlijk met een mogelijkheid om te ontbijten en te lunchen met t uitzicht op je stranbedje en de mooie baai, savonds veranderd de plek waar je smiddags kunt lunchen in de Italiaans restaurant waar je a la carte Italiaans kunt eten ,aan de andere kant kun je asian live looking dineren,allebei heerlijk. Ook kun je savonds nog in t meze restaurant dineren deze bevind zich ook op t strand. In het grote buffetrestaurant kun je 3 X per dag kiezen uit een groot assortiment. Ook de snorkelliefhebbers kunnen in t hotel blijven, vanaf t strand kun je perfect snorkelen.

4 de maal en nog niet beu

Marc Vandegaer
    1-11-2018

We verbleven voor de 4de maal in dit hotel en alles was dik in orde - eten/drinken/kamer/personeel/hygiene - kortom alles.Enige minpuntjes zijn soms de geur van het waterzuiveringsstation dat men riekt en dat men op sommige plaatsen de zonnebeddden dienen te vervangen of repareren.

Sinds dit jaar is er een nieuw waterpark geopend voor de kinderen dat er prachtig uitziet.

Rhodos stad en Faliraki zijn bereikbaar via het openbaar vervoer - halte voor het hotel.

Zonder het gemeld te hebben kregen we een attentie op de kamer en in het restaurant omdat het mijn verjaardag was.

Animatie 's avonds op 3 verschillende plaatsen.

Voor mensen die moeilijk te been zijn is dit hotel mss niet ideaal wegens de grote van het terrein en niveauverschillen.

We hadden kamer 383 met prachtig zeezicht.

Kortom prijs/kwaliteit is dit hotel aan te bevelen.

Heerlijke week gehad

Karin Hamberg
    30-10-2018

Het lijkt een groot resort met meerdere zwembaden, maar het is een hotel met 1 zwembad. Er ligt een resort vlak naast waardoor het lijkt dat het 1 is. Het eten is gevarieerd, genoeg en lekker. Aardige bediening. Kamers zijn prima, bedden te hard. Zwembad ijskoud. Kalithea springs op 10 min. lopen van hotel waar je prima aan het strand kunt liggen en goeie snorkelplek. Huur een auto in het hotel. Prima en goedkoper dan via reisorg. Geen winkeltjes in de buurt, maar openbaar vervoer en taxi voor de deur.

Kalithea scoort een 8 uit 10, op basis van 251 reviews