Sorteren

alles was Super! De beste service ooit gehad

Kalithea : een mooi plekje vlakbij Rhodos stad

Hellas63
    13-10-2017
    Kalithea kent geen echt centrum, maar strekt zich uit tussen Koskinou en Faliraki. Een Grieks hotel moet minstens 4 sterren hebben!

Romantisch

Willemhans
    4-8-2017
    Kalithea Springs. Prachtige locatie om een dagje in luxe te genieten. Mooie zwemplaats met goede accommodatie. Mooie ligbedden en prachtige gebouwen en tuin. Goede bediening, eten en drinken. Met auto en bus bereikbaar.

fantastisch

Van der Eecken Luc
    8-7-2017
    Kalithea is goed gelegen voor uitstappen te doen met auto of bus. Goede verbinding naar Rhodos stad.

Super

Kitty
    21-6-2017

Rhodes stad, gezellige winkeltjes, leuke terrasjes. De oude stad heeft charme, de nieuwe stad is om te shoppen.

Kalithea zelf is klein en gemoedelijk.

Kalithea scoort een 8 uit 10, op basis van 251 reviews