Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Een luxe vakantie op Rhodos bij Hotel Mitsis Alila Exclusive Resort & Spa. De service die je hier krijgt is van hoog niveau. De vele bars en restaurants, de zwembaden en de kidsclub dragen bij aan een heerlijke vakantie. Het resort ligt tevens aan het strand waar je ook bediening krijgt en er een strandbar is.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

320 Reviews over Mitsis Alila Resort & Spa

• 9Mirjam19-08-2022

Fantastisch hotel

Geweldig, wat een super hotel. Mooie kamer, geweldige restaurants, vriendelijk personeel. Mooi strand met een zeer fijne beachbar. Elke avond een live optreden.

• 9Marian17-08-2022

Heerlijk ontspannen

In april van dit jaar met 2 vriendinnen dit hotel bezocht. Het doel was om even weg te zijn en heerlijk te ontspannen. En dat is zeker gelukt in dit hotel. Het ontvangst was super en de twee gastvrouwen Kiki en Afrodite hebben ons verblijf onvergetelijk gemaakt. Wat een top personeel! Wij keren graag nog eens terug.

• 9Conny10-06-2022

Fantastisch Hotel

Je hebt luxe hotels en je hebt Mitsis Alila. Al heel wat all-inclusive hotels meegemaakt, maar dit hotel overtreft alles. Het eten in het buffet-restaurant is goed, maar de specialiteiten restaurants en de brunch overtreffen alles. Alles aan tafel geserveerd, zo relaxed. Reserveer voordat je vertrekt om te voorkomen dat eea vol zit. Bij het burger, visrestaurant en pita corner kan je zo voor de lunch binnenlopen, ook hier kan je heerlijk eten. ‘S avonds live entertainment, heel gezellig en goed. Cocktails geweldig, er wordt veel aandacht aan besteed en geen 2e rangs rotzooi gebruikt( probeer de Amaretto sour!). Super aardig personeel. Extra compliment voor Nicole van de wijnbar. Goed advies, heerlijke wijnen en super gastvrij. Helaas handoekje leggen wordt hier ook aan gedaan. Laatste dag hadden we geen bedje, prima opgelost, upgrade naar n gazibo. In de zee voor het hotel is het goed snorkelen. Kamer ruim en schoon, goed bed.

• 8Bert, Anneke, Henk en Jenny14-05-2022

Top hotel, geweldig personeel

We waren in mei 2022 voor de eerste keer in dit hotel. Het was echt TOP. Het eten en drinken en het personeel zijn in één woord GEWELDIG. Vooral het personeel aan de Beachbar waren fantastisch. Je kan zien dat ze het werk met plezier doen. Er is alrijd een lach ook onderling. We komen zeker weer terug!!!

• 9Britt Fielitz12-04-2022

Fantastische vakantie gehad!

De 2e x in dit geweldige hotel geweest. Het is alom fantastisch, geen vraag te moeilijk, niks extra’s te veel. Het team van Miss Evi is zo gepassioneerd, Magda, Kiki, George, Afrodite en aan de bar Pandi, Yanis en Cristos. Wat dit personeel heeft, is meer dan alleen werk. Oprecht interesse en passie voor hun werk. We hebben totaal niks te klagen. We hadden een top vakantie!

• 10Johanna van Oijen01-10-2021

Geweldig zoals altijd

We konden eindelijk na 2.5 jaar terug naar Alila. Het was weer als thuiskomen. Normaal gaan we altijd in de maand mei, maar dat was dit jaar niet mogelijk.

• 10atze cornelis26-09-2021

The Holiday was SUPER in Alila

815 / 5000 Translation results We kwamen op 2 september aan, ik en mijn man! We verblijven 24 dagen in dit geweldige hotel De check-in was erg leuk en snel op de bank! Het receptieteam is geweldig Maria, Maya, Sebahat, Aphrodite, Michalis en de rest was echt goed en professioneel! We hebben een hele mooie kamer met het mooiste uitzicht op de kust van Faliraki. De kamer was altijd schoon en de meid was Minka, ze was erg goed1 De barservice in de All Day Bar was geweldig. De barman Mr Ilias & Katerina waren fantastisch! Het eten in het hoofdrestaurant was perfect en erg lekker! Speciale dank aan Goerge en Sofia, Maria & Alexsandra, Cathrin en Georgia! De laatste dag hebben we de kans om de kamer langer te houden1 Bedankt allemaal voor het zo speciaal maken van onze vakantie. Maria van de receptie, ze was onze favoriet!!!

• 10Thomas21-09-2021

Alles was helemaal top! Perfect gewoon.

Alles was perfect. Top hotel! Super eten, suoer gastvrijheid. super kamer

• 9Maurice19-07-2021

Super deluxe hotel met super service

Geweldig hotel met mooie ruime kamers. Al a carte restaurants zijn prima. Tex mex mag alleen op andere locatie, is deels binnen en daar is weinig ruimte. Mensen die naar de kamers gaan of naar het toilet lopen er continue langs. Zwembad is wat klein voor het hotel. Nu geen last van gehad maar als het drukker wordt is 1 zwembad wat weinig.

• 8Jurgen Creten27-03-2021

Aanrader op alle gebied!

Alles was super proper! Eten was meer dan lekker in de verschillende restaurantjes. De avondanimatie was niet opdringerig zoals in vele andere hotel. Wel fijne en originele muziekbandjes! De bar en het strand waren verzorgd en al het personeel super vriendelijk en behulpzaam!

Hotel Mitsis Alila Resort & Spa info

Soort hotel

• StrandhotelBeschikbaar

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)