Hotel Mitsis Alila Resort & Spa

9.8Fenomenaal

Griekenland, Rhodos, Faliraki

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Alila Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie

Een luxe vakantie op Rhodos bij Hotel Mitsis Alila Exclusive Resort & Spa. De service die je hier krijgt is van hoog niveau. De vele bars en restaurants, de zwembaden en de kidsclub dragen bij aan een heerlijke vakantie. Het resort ligt tevens aan het strand waar je ook bediening krijgt en er een strandbar is.

311 reviews over Hotel Mitsis Alila Resort & Spa

• 2019
    10Johanna28-10-2019

geweldig, prachtige ligging!

een fantastisch hotel, alles is er. Heerlijke kamers met uitzicht op zee. Uitstekende service, iedereen is erg vriendelijk. Strand en zee zijn geweldig. Fijne ligbedden. Iedere avond is er goede entertainment. Heerlijk eten! Goede verbinding met de stad Rhodos ( per bus). We hebben genoten! Het was prachtig weer en dat eind oktober.

Public Relations Manager, GENERAL MANAGER, 30-10-2019

Dear Johanna, Thank you so much for this wonderful review, regarding your recent stay at the Mitsis Alila Resort & Spa. Your thorough, whole-hearted description of our facilities and quality of service makes us really proud and rewards our hard efforts. Our aim is to create memorable experiences for our guests and this is why so many guests keep visiting us year after year. We are delighted that we achieved to meet your full expectations and we are looking forward to have you back soon for another memorable stay!

With best wishes, Mitsis Alila Resort & Spa

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Bert25-10-2019

Onovertrefbaar

Nu 2 maal hier geweest. Het beste all-inclusive hotel wat er op dit moment is in Griekenland. Het eten is echt heel goed hier. Woorden tekort. Vakantie op niveau.

Public Relations Manager, GENERAL MANAGER, 30-10-2019

Dear Bert, Thank you very much for your comments and for your stay with us. It was a great pleasure to read that our service and facilities met your expectations and that you had a great stay. It is the best reward for our efforts to receive such positive reviews. We hope to see you again soon!

Best regards, Mitsis Alila Resort & Spa

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Dirk van den Broek20-10-2019

Hier wil je altijd terug komen

In een tijdsbestek van 3 jaar waren we hier voor de 4 keer. We hebben ervaring met diverse typen kamers.De all inclusieve formule is hier perfect uitgewerkt. Het eten is zeer gevarieerd en erg lekker. Ook kinderen zullen het in deze accommodatie prima naar de zin hebben.De pluspunten zijn te veel om op te noemen en zijn zeker in de andere recensies al genoemd. Dus ......probeer het gewoon uit.....Succes verzekerd.

Public Relations Manager, GENERAL MANAGER, 22-10-2019

Beste gast,

Wij hebben u met alle liefde ontvangen en zien u graag terug!

Met vriendelijke groet,

Mitsis Alila Resort & Spa.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Alan Mayne02-10-2019

Wonderful holiday

The staff everywhere have been amazing and ensured that we have had a fantastic time.

Public Relations Manager, GENERAL MANAGER, 05-10-2019

Dear valued guest, We would like to thank you for taking the time to share your recent experience with us. We hope to welcome you back in the nearest future for another memorable stay!

Sincerely, Mitsis Alila Resort & Spa

• 10Anzhela Yadryshnikova27-09-2019

Perfect!!

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

Alles was super! Het personeel was behulpzaam, het eten was geweldig, al het eten was perfect en de eend bij de Aziatische was heerlijk ... We hielden ook van het Griekse restaurant .. Personeel altijd actief en bereid om te helpen in de best mogelijke mate!

Public Relations Manager, GENERAL MANAGER, 30-09-2019

Dear guest Thank you for taking the time to write such a good review for us. We are glad to have read such positive feedback and delighted that you had a most enjoyable stay. We are very happy that you would recommend our hotel to other guest as well and we will be more than happy to welcoming you back again.

With regards, Mitsis Alila Resort & Spa

• 10Lau jesen27-09-2019

Fantatic place

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

Mooi hotel schoon als nieuw en goede intertainment

Dear valued guest,

Thank you for your kind review and for choosing to stay at the Mitsis Alila Resort & Spa.

It would be a pleasure for us if we can welcome you back again.

Kind regards,

Mitsis Alila Resort & Spa.

Alleen gereisd in september 2019

• 10Hai26-09-2019

Personeel

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Het personeel in het hotel is erg aardig! De beste service die ik ooit in Griekenland heb gekregen!

Public Relations Manager, GENERAL MANAGER, 30-09-2019

Dear valued guest, We would like to thank you for taking the time to share your recent experience with us. We are looking forward to welcome you. Best Regards, Mitsis Alila Resort & Spa.

Alleen gereisd in september 2019

• 10James Nixon25-09-2019

Kon niet meer doen!

(Vertaald van Engels naar Nederlands) We boekten vrij korte termijn, dus waren beperkt op beschikbaarheid maar na geboekt in een zeer kleine kamer. Nadat we met het team hadden gesproken, verhuisden ze ons naar een geweldige kamer en we waren erg tevreden. Daarna was het heel duidelijk dat het personeel van de Mitsis Alila niet meer voor je kon doen, Ze zijn fantastisch! De a la Carte opties maken dit hotel een echte vijf sterren, maar het is de service die het verder verheft. Het noemen van namen is misschien een beetje gek, maar het zou me ook verkeerd doen: Evi, Magda, Nikos, Niovi, Marina, Christina zijn enkele hoogtepunten van onze week. Het senior team heeft positieve feedback ontvangen omdat het duidelijk is dat ze willen blijven excelleren.

Dear valued guest,

Thank you for sharing your experience about our hotel. We are glad to see that we more than met your hopes and expectations. We care greatly about the comfort of each guest and are pleased that he could provide you excellent service. We are glad to hear that all of our staff was great! We look forward to your return and welcoming you again for many future visits to Rhodes. Best regards, Mitsis Alila Resort & Spa.

• 10Els.mens25-09-2019

Een echte aanrader

Prachtige plaats, supervriendelijke mensen, heerlijk eten,

Beste gast,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw lieve woorden over ons hotel! Wij streven er dagelijks naar om het het verblijf van de gast, zo comfortabel mogelijk te maken. Wij hebben u met alle liefde ontvangen en zien u graag terug!

Met vriendelijke groet, Mitsis Alila Resort & Spa.

• 10David Gray24-09-2019

gelukzaligheid

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Verbleven in kamer 116 al het personeel en voorzieningen van het hotel zijn fantastisch, het is moeilijk om mensen uit te kiezen omdat iedereen zo behulpzaam is

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Mitsis Alila Resort & Spa.

Hotel Mitsis Alila Resort & Spa info

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Grieks, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Sushi

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Strijkservice

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Valet parking