Faliraki

We hebben een aantal aanbieders voor Faliraki voor je op een rij gezet:

vakanties Faliraki

We hebben een aantal aanbieders voor Faliraki voor je op een rij gezet:

Reviews over Faliraki

Leuke plaats, voor ieder wat wils.

Gerard Sluijk,
    20-2-2019

Tijdens mijn verblijf in Calypso Beach Hotel wandeldekken wij regelmatig naar het centrum van Faliraki. Leuk centrum met voor ieder wat wils. In het hoog seizoen ook veel uitgaansmogelijkheden voor jeugd.

Gereisd met partner in juni 2018

Elly Bos,
    5-12-2018

In oktober maakt faliraki een beetje saaie indruk, veel restaurantjes en winkeltjes zijn echt, wat logisch is maar het doet een beetje doods aan. Ook het waterpark is gesloten en het reuzenrad ook. Weinig mensen op straat. Je ziet dat het einde seizoen is. In het "open" genoeg vertier, veel restaurantjes in de buurt. Het strand van faliraki is gewoon super, fijn zand met helder zeewater dat wel wat snel stijl afloopt.

Gereisd met partner in oktober 2018

Op veel plekken word je afgezet!

willy b,
    22-10-2018

De mentaliteit van met name de kleine supermarktjes (Savvras t/o restaurant Cactus bij het strand) maar ook van de apotheek Anteka (in de winkelstraat) is duidelijk veranderd. Bijna overal je wanneer je iets koopt wordt je afgezet. Dus zelfs bij deze apotheek wordt 1.50 euro bovenop de officiele prijs per doosje extra berekend. En wanneer je sigaretten koopt (de prijs is gestanst in het pakje) wordt er 20, 30 cent meer berekend. Schandalig! Dit s voor mij een reden om net meer terug te gaan naar Rhodos.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Super leuk en gezellig dorpje/stadje

M. Seuren,
    8-8-2018

Faliraki is een heel leuk dorpje/stadje om heen te gaan. Mooi zandstrand met genoeg ligbedden (wel tegen betaling). Veel strandtentjes waar je tegen een kleine prijs goed kunt eten, wij zijn bij Porto bello, Aquarius en Gala geweest die direct aan het strand liggen en waar je heerlijk kunt eten. Er is een lange straat met allemaal leuke winkeltjes en restaurantjes en een aantal bars. Genoeg te beleven en wil je naar Rhodos-stad of bv. Lindos dan kun je met de lijnbus voor een paar euro op en neer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima voor week, maar niet het mooiste stuk Rhodos

Els,
    20-6-2018

Faliraki is een toeristisch centrum ontstaan aan de windluwe oostkust van Rhodos. De Griekse sfeer ontbreekt voor een deel omdat er geen echte oude gebouwen en straatjes zijn. Er zijn genoeg leuke restaurantjes waarvan “Maria” gelegen pal aan het strand met een heerlijk,deels met beplanting overdekt, terras, er met kop en schouders bovenuit steekt. Van daaruit heb je zicht op zee en het kerkje dat er ligt waar vrijwel iedere avond een huwelijk of doop wordt gevierd. Het strand is er smal, zand met stenen. Verderop zijn er nog een paar baaien met mooier strand. Er zijn veel winkels, veelal met hetzelfde goed, en er is een permanente kermis waar je liefhebber van moet zijn. Voordeel is de ligging tussen twee mooie plaatsen, Rhodos-stad en Lindos. Hier kun je voor een paar euro met de bus naar toe. Uiteraard kun je ook per schip naar Lindos waarbij je een zwemstop maakt in de befaamde Anthony Quinn baai.

Gereisd met partner in juni 2018
Faliraki scoort een 7,5 uit 10, op basis van 549 reviews