Sorteren

vakanties Faliraki

Reviews over Faliraki

Nanouk
    14-11-2018

Heerlijk eten en heel veel keus. Was mooi groot en schoon hotel pal aan t strand met mooi zwembad en genoeg ligbedden. Personeel super vriendelijk. Voor de deur van hotel een bushalte om evt met de bus naar Rhodosstad te gaan.

Een droom hotel

Kiekie kherfi
    8-11-2018

Dit jaar voor de tweede keer in Alila geweest, super geweldig hotel ,de omgeving is prachtig de lokale mensen oohhh zo vriendelijk ,een aanrader is Lindos gewoon weg geweldig ,het eten top, het personeel super vriendelijk , 11 dagen zijn we geweest en nog steeds veel te kort! Wij hebben nu geboekt voor volgend jaar augustus voor 17 dagen, heeerlijk gaan wij weer genieten , speciale dank aan mannolis, lefteris tsoukals , evi , charris, vasilies en Jordanis de barmannen

Dimitri
    8-11-2018

Erg goed hotel, wat je eigenlijk altijd kunt verwachten van een Mitsis hotel.

Ligging aan een breed zandstrand, mooie en schone kamers, supervriendelijke

bediening, goed restaurant met tevens thema restaurantjes waar je wordt bediend,

leuke animatie!

Voor ons een reden om in 2019 terug te gaan!

Tegenvaller

Jaqueline
    7-11-2018

Prachtig resort! Fantastische familiekamer gehad en de bedden waren heel goed.

Het Westerpark is geweldig voor de kids, maar moet je kind wel minstens 10 jaar zijn en 1.20 cm. Onze zoon van 7 met zijn 1.28 cm en 3 zwemdiplomas mocht er eigenlijk geen gebruik van maken. Met een leugentje lukte dit gelukkig wel.

De sfeer vonden wij ongezellig, weinig levendig en geen muziekje te horen. De animatie was slecht... zowel voor ons als de kids.

Technisch klopt alles aan het hotel maar weinig sfeer.

Personeel loopt niet echt hard met op en afdekken en dat is storend. De drankjes tijdens het eten mag je niet pakken. Wij hadden vaak al gegeten en daarna kwam er pas iemand vragen wat we wilden drinken.

Voor het strand zijn waterschroenen een aanrader ivm stenen in het water.

De eettent op het strand was gesloten en zag er armoedig uit.

Een supermarkt in de straat, voor de rest niets te vinden.

Het was gezellig maar niet volodende.

Grandioos

Conny Heijkoop
    3-11-2018

Fantastisch all-inclusive hotel. Eten grandioos, ontzettend aardig zeer behulpzaam personeel. Top kamers, zeer schoon met strandhanddoeken, badjassen en slofjes. Ontzettend schoon overal waar je komt. Ligging perfect: pal aan groot zandstrand, loopafstand Faliraki met allemaal leuke winkeltjes en restaurants.. Bushalte voor de deur, in mum van tijd ben je in Rhodos-stad voor een prikkie. Elke avond live optredens en bar tot 2.00 uur 's nachts open. Ze maken zalige cocktails!!!

Faliraki scoort een 7,5 uit 10, op basis van 546 reviews