Géén boekingskosten

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel La Marquise ligt op Rhodos. Voor kinderen tot 10 jaar is er animatie, maar verwacht voor de overige leeftijden geen entertainment. Ideaal wanneer je ’s avonds graag zelf wat onderneemt of tot rust wilt komen. Naast een zwembad beschikt het hotel over een eigen strand. Met de taxi ben je in 15 min. in Rhodos-stad.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

780 Reviews over La Marquise

• 9Miranda en Bart21-09-2022

fantastich, geweldig, top

nadat we hadden geboekt zagen we reviews van 1/5 - 2/5 en we dachten ai hebben we wel het juiste hotel gekozen. Maar ik kan iedereen verzekeren dat La Marquise het beste hotel is van Rhodos. Personeel is super vriendelijk, je komt er niets tekort, het rustige zwembad ( ja het is koud maar dat is overal in die landen) aan het adults only gedeelte was heerlijk, prachtige grote kamer, het eten fantastisch, elke dag zoveel variatie, het ontbijt bij L'etoile was top , de optredens avonds ongelooflijk goed vooral de divos waren geweldig, het beste dat ik ooit heb gezien de barman Carlos, Kostas en de dame met krullen ( haar naam alweer kwijt) en de jongens van de golfkarretjes waren top en doen alles om je verblijf top te maken ik kan echt geen enkel minpunt vinden La Marquise doe zo verder want wij komen terug, top hotel, top personeel

• 9Chris19-08-2022

Heerlijke vakantie

Het hotel is fantastisch. De hotelkamer was helemaal prima, fijn bed, een zitje, badkamer met bad en een zitje buiten met 2 ligstoelen. Niet te vergeten de airco, zonder was eigenlijk niet te doen, want wat was het warm!

Verder hadden wij halfpension geboekt. Het eten was echt fantastisch. Iedere dag een ander menu en echt goed eten.

Verder is er genoeg te doen in de omgeving waardoor voor ons de 11 dagen eigenlijk te snel voorbij waren. We hadden nog veel meer willen zien van het eiland.

Deze vakantie (en hotel) was er een voor in de boekjes, zeker een aanrader.

Wij gaan deze vakantie in ieder geval nog een keer herhalen.

• 10Bruno04-11-2021

Aanrader

Luxe, rust en top-service! De kwaliteit van eten en drinken is fenomenaal. Een dikke pluim voor het personeel die alles doen om het naar je zin te maken. De black card die bij het adults-only gedeelte komt is echt de moeite. Tophotel.

• 8chriske10-08-2021

belangrijke verbeterpunten en prijs/kwaliteit

Dit hotel is zeker niet slecht maar beantwoordt ook niet helemaal aan de verwachting. De hoge score van meer dan 9 en de toch wel hoge prijs en 5 sterren zijn volgens ons overdreven. De kamer was oké maar toch wel wat renovatiepuntjes, geen bvn op de tv,de service op het dakterras was ondermaats. Een half uur wachten op een drankje is dus echt teveel. Ook weinig sfeer overdag en avond. Buiten het hotel is echt niks te beleven en dus ook weinig in het hotel.

• 9Mary10-08-2021

Hier word je in de watten gelegd!

Familiehotelkamer met 2 kinderen (en 2 slaapkamers) is fantastisch. Neem vooral een kamer met direct toegang tot het zwembad dit is het zeker waard! Alles wat je ‘minder’ zou kunnen vinden aan dit hotel weet je van tevoren. Het is idd een hotel dat niet op loopafstand van een plaats ligt zonder boulevard, entertaining overdag is er niet en ‘s avonds drie keer per week (geluidskwaliteit is niet goed). Als je dit belangrijk vindt is dit niet het hotel voor jou.Maar dit is het wel als je zoekt naar een heerlijke relaxte rustige vakantie met zeer vriendelijk personeel, op een superschoon complex met een mooi strand op nog geen vijf minuten lopen (maar lopen hoeft niet eens want er staan altijd mensen met golfkarretjes klaar om je weg te brengen).Wij hebben enorm genoten en voelden ons hier heel welkom! Tip! Download de app van La Marquise dan zie je precies welke zaken wel en niet inclusief zijn en zie je een plattegrond.

• 10Diego G.18-09-2020

Uitstekend

Altijd goed geholpen geweest bij vragen. Zeer proper, zeer vriendelijk. De golfkarretjes zijn zeker een plus :)

• 9Borg17-08-2020

Perfecte vakantie

Prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, uitstekende service. Geen nood aan reserveren van ligbedjes aan het zwembad. Aanrader is zeker junior suite in het adults only gedeelte. Lekker ontbijt in l’Etoile . Lekker avondeten in Asian corner en l’Etoile. Goede service van de Customer Service Manager.

• 8Tim25-10-2019

Zeer ontspannende vakantie.

Het eten is lekker. De kamers zijn een beetje verouderd. We misten ook een wandelpromenade langs het strand.

• 8Opregt - Van der Kinderen23-10-2019

de prijzen zijn enorm gestegen voor

goed : de vriendelijkheid van het personeel en niet goed : te weinig keuze, altijd hetzelfde aan de buffetten vermits einde seizoen

• 6André Truyts23-10-2019

Nooit meer!!

Mijn ouders mijn zus en ik kunnen jammer genoeg de belachelijk hoge score van dit hotel niet bevestigen. Om te beginnen stelde het wellness- gedeelte absoluut niets voor. Het binnenzwembad was veel te klein voor dit grote resort en het water was zelfs nog niet eens warm. De lounge was groot maar geen enkel rustig plekje voor een babbel of zo. De kamers hadden allerlei mankementen en het eten was goed, maar niet 'wauw'. We vermoeden dat de hoge score voor dit hotel vooral te danken is aan koppels met kinderen en dan spelen hogervermelde opmerkingen natuurlijk minder een rol. Maar hoe dan ook, wij komen hier nooit meer!

Hotel La Marquise info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)