We hebben een aantal aanbieders voor Stoupa voor je op een rij gezet:

Reviews over Stoupa

Schitterende omgeving

Frank Knibbeler
    19-7-2019

Kleinschalig appartementencomplex,privacy, eenvoudig ingericht,ruim, schoon, waterkoker, koffiezetapparaat, broodrooster, kookeilandje,tv, koelkastje. Schoonmaak gedurende het verblijf niet optimaal. Ze heeft geen logisch inzicht, maar als je wat vraagt doet ze het. Rustig gelegen in Kalogria uitzicht op baai,5 minuten lopen vh mooie aflopend zandstrand met helder water, geschikt voor kinderen. Drie restaurants aan de baai, waarvan Almyriki erg goed is. Stoupa 10 minuten lopen met vele restaurantjes, halverwege erheen ligt Perasmac, is erg goed. Bushalte, 2 grote supermarkten op 5 minuten loopafstand. Schitterende omgeving, auto huren aan te raden of deelname excursies, afstanden zijn lang, maar goed te doen. Weinig verkeer op de weg, vaak rij je alleen op goede wegen. Bergdorpentocht achter Stoupa,Dirogrotten, Monemvasia, Megali Lagada kloof ,Mystras, Old Messini aan te raden.

Gereisd Met partner in juni 2019

Gemoedelijk Grieks plaatsje

Marianne
    11-7-2019

Gemoedelijk plaatsje gebouwd rond een smal zandstrand. Veel taverna's en een paar winkeltjes. 2 grote supermarkten aan de hoofdweg. 's Avonds geen autoverkeer op de boulevard en dat is de beste tijd om te flaneren. Het Kalogria-strand aan de noordzijde was een mooi zandstrand met een paar strandtenten. Toerisme bestond vooral uit wat oudere Engelsen, die hier al jaren schijnen te komen. Leuk fiets/wandelpad langs de zee naar Agios Nikalaos. Ideaal voor de rustzoekende vakantieganger.

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor herhaling vatbaar! Super!!

M.Smeulders
    31-3-2019

Dat je via touroperator terecht komt op een prachtige plek: Ktima me Thea met prachtige, grote appartementen en een adembenemend uitzicht op het zwembad en de zee! Bij de zonsondergang en een glas wijn waan je je in een paradijs. Aan de kade in Stoupa is het heerlijk toeven en de excursiemogelijkheden zijn er in groot aantal.

Hardstikke leuk.

Ellen
    4-8-2018

Stoupa wordt steeds drukker. Het is een bijzonder leuk dorpje met goede restaurantjes en lekker strand. Helaas weinig tourisen winkeltjes met veel en betaalbare souvenirs. Door het toenemende tourisme kan het zomaar zijn dat het straks niet meer zo authentiek meer is. Een auto is een must als je meer dan stoupa en strand wil zien. Hardstikke leuk,maar zeker niet de gezellige drukte die je op de eilanden in haven plaatsjes hebt. Als je dat niet zoekt is stoupa een hele mooie en rustige bestemming.

Een heerlijke Griekse vakantie

Henrik Hijzen
    11-6-2018

Een aardig echt Grieks kustplaatsje aan een baai met een paar mooie stranden, een aardige boulevard met winkels, bars en restaurants. In het dorp tref je verder enkele goede supermarkten aan. De restaurants met het beste u uitzicht liggen aan het begin en het einde van de boulevard, omdat ze wat hoger liggen. Andere aardige restaurants liggen wat verscholen in straatjes iets verder van de boulevard. Er ligt een prachtig fiets/wandelpad van 6 kilometer langs de rotskust naar het leuk plaatste Agios Nikolaos. Van uit Stoupa zijn leuke dagtochten te maken. Het valt daarbij op dat Stoupa relatief rijk is, terwijl in de iets verderop gelegen plaatsjes toch duidelijk de economische problemen van Griekenland duidelijk worden.

Gereisd Met partner in mei 2018
Stoupa scoort een 7,9 uit 10, op basis van 197 reviews