Reviews over Porto Heli

Fantastisch!!

Anouk,
    17-9-2018

Resort is super mooi opgeknapt! Absoluut een aanrader!! Appartementen zijn van alle gemakken voorzien, zijn erg ruim en modern ingericht.

Personeel is ook erg vriendelijk en werkt hard om het alle gasten naar hun zin te maken.

klein paradijsje in Porto Heli

louise,
    22-5-2016

ligging, prachtige tuin, schitterend uitzicht, rust, zeer vriendelijke mensen, mooi appartement, heerlijk nog redelijk goedkope maaltijden etc.

Heel fraai aan baai gelegen.

heer Baars,
    22-10-2012

Wel gehorige locatie. App liggen dicht bij elkaar. Wel uitstekende mogelijkheid in zee te zwemmen en een schitterend zwembad. Prima gastvrij restaurant.

rustig en heel mooi.

heer Stolk,
    20-10-2012

De hele verzorging van Hapimag is zeer goed en het uitzicht geweldig.

Prima

heer Blauw,
    16-9-2012

Je weet wat je hebt en krijgt. Altijd netjes en alles aanwezig voor een prima vakantie.

Porto Heli scoort een 6,2 uit 10, op basis van 6 reviews