Reviews over Petrochori / Pylos

Historische omgeving

Rutger
    14-5-2015

Ontdek het zelf! De Griekse Oudheid, de natuur, nog geen massatoerisme. Heerlijk klimaat.

Mooie plaats met leuke haven en restaurants

Berry
    6-9-2014

Leuk haven met unieke restaurant . Om de hoek van het hotel zit een restaurant daar ga je in de keuken zelf uitzoeken wat je wil eten.

Authentiek Grieks plaatsje

smit-kooten.a
    2-8-2014

Wij waren verrast toen we Pylos bezochten. Er is een mooi haventje, en het centrum ligt rondom een groot plein. Prachtige Venetiaanse geveltjes, met mooie galerijen waaraan een keur van winkeltjes gevestigd is. Een echt goed gesorteerde supermarkt moet je verderop zoeken, niet in het centrum.

Prachtig stukje Griekenland

Linda
    19-5-2014

Mijn eerste keer in de Peloponnesos. In Gialova ligt de mooie, rustige camping Navarino Beach aan de prachtige baai van Navarino. In de burcht van Pylos zie je een film waar de slag om Navarino getoond wordt.

Petrochori / Pylos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 13 reviews