Petrochori / Pylos

We hebben een aantal aanbieders voor Petrochori / Pylos voor je op een rij gezet:

Reviews over Petrochori / Pylos

Zoek niet verder! Paradijsje in Europa!

Rutger,
    14-5-2015

De ideale bestemming voor een meivakantie met jonge kinderen. Heerlijk vertoeven in het voorjaar, elke dag zon (de ene dag wat meer dan de andere dag, de temperatuur blijft echter zeer aangenaam). Klein uurtje rijden vanaf vliegveld Kalamata (tip huur een auto zodat je ook buiten het resort de prachtige omgeving en restaurantjes kunt ontdekken). Laat je hier volledig verwennen, ook de kinderen komen hier volledig aan hun trekken met een groot kinderbad en snelle glijbanen. De omgeving en bebouwing zijn compleet in harmonie: ruime opzet, natuurlijke kleuren/bebouwing, geen hoogbouw, rust! Juli en augustus schijnt "crowded" te zijn. In mei geen slecht woord te bedenken, tja wifi op het resort/kamer voor 15eu per dag, eerlijk gezegd prima ontmoediging (leg weg dat ding!) en bovendien stelt het bedrag niks voor op de kamerprijzen. Eten idem, gewoon zeer goed, dus je betaalt wat meer. Buiten het resort trouwens op rijafstand veel alternatieven. Laat je verrassen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Unieke locatie

Berry,
    6-9-2014

Het hotel heeft een super locatie aan de haven. Fijn balkon met uitzicht op de haven en zee.

Gereisd met partner in mei 2014

Leuke camping aan heerlijke baai.

smit-kooten.a,
    2-8-2014

De camping ligt prachtig aan de baai, waar je maximaal 4 kampeerplaatsen vanaf staat. Sommige plaatsen liggen direct aan het strand. Het is netjes aangelegd, duidelijk afgebakende plaatsen, veelal met voldoende schaduw. Het sanitair vonden we wat minder, niet altijd schoon en hier moet je met je toiletrol onder je arm naar de wc. Vanaf de camping wandel je in een minuut of 10 naar Gialova, waar je restaurantjes vindt langs een boulevard. Loop niet langs de weg die langs de camping loopt, daar wordt snel gereden. Wij hebben overigens geen geluidsoverlast ervaren van deze weg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Zeer kindvriendelijk strand

Marjo,
    30-5-2013

Met de meivakantie 2013 op deze camping en de plek leek ons zeer geschikt om kinderen en kleinkinderen over te laten komen. Prima appartement op de camping. Strand vanaf de caravan , zee zeer langzaam aflopend. Leuk stadje Pylos om samen met de kinderen te bezoeken. Ook Methoni en het museum in Choras is een aanrader. De weg achter de camping is druk, maar nachtslot hoor je amper verkeer

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

prima camping, mooie ligging

edsowijvekate,
    20-9-2012

Camping Erodios is prachtig gelegen aan een mooie beschutte baai. Ideale plaats om een aantal dagen te vertoeven om het schiereiland Messinia te bekijken waar genoeg te bewonderen valt. Pylos, Methoni, paleis van de Nestor, baai bij Paleokastro etc. Camping is schoon, plaatsen grotendeels overdekt en ligbedjes op strand zijn gratis. En zoals overal waar iets gratis is, wees er snel bij want ze zijn snel geclaimd. Verhalen over eigenaar zijn zwaar overtrokken. Wel veel muggen omdat camping naast moerasachtig gebied ligt. Vooral sávonds is het vluchten, geblazen (meestal op een vaste tijd, circa een uurtje tijdens de schemer) net zoals op de terassen in Gialova. Desaltemin voor ons een toppertje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Petrochori / Pylos scoort een 8,6 uit 10, op basis van 13 reviews