Monemvasia

Reviews over Monemvasia

Pittoresk stadje

Anneke broeksma
    19-2-2017

Schilderachtig stadje gelegen op een rots.Buiten het stadje is een grote parkeerplaats .het is alleen te voet te verkennen. Kleine, smalle straatjes, restaurantjes, hotels en wat winkeltjes.Er is ook een bovenstad. Halve dag heb je het wel gezien.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige oude stad

Atje Smit
    9-8-2016

Prachtig stadje, te voet te verkennen. Mooiste stadje dat wij in Griekenland hebben gezien, goed bewaard en prima gerenoveerd. Loop op tijd naar de bovenstad, aangezien de poort om half 3 wordt gesloten. In de benedenstad zijn leuke terrasjes, eetgelegenheden en toeristenwinkeltjes, maar vooral de straatjes zelf zijn een bezienswaardigheid

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

een stadje op een rotseiland

Conny
    22-11-2012

Op een rotseiland voor de kust van de Peleponessos ligt het stadje Monemvasia. Via de mooi gerestaureerde benedenstad klim je naar de hoog op de rotsen gelegen vesting. Je hebt er een geweldig uitzicht op het dorp beneden je en de kust tegenover je. In de benedenstad zitten veel knusse restaurantjes en leuke winkeltjes. Echt een heerlijke bestemming voor een hele of halve dag.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantie met huuraoto

heer CRANINX
    9-7-2012

R ondrit vde Pelloponesos +enkele eilanden Skopelos Allonissos +Pilion .alles zonder probleem.Ondanks de crisis in Griekenland zeer goed en vriendelijk ontvangen.Gewoon om om met Holyd.cars te reizen.

prachtig stadje

Tamara
    30-7-2008

Prachtig (vooral om een dagje naar toe te gaan of een nachtje te logeren) niet om je hele vakantie door te brengen. wonen veel kunstenaars en je hebt in het benedenstadje hele gezellige winkeltjes met snuisterijen en taveernes. de klim naar boven is met kinderen nauwelijks te doen, maar voor volwassenen echt de moeite waard...prachtig!

Gereisd Familie in juli 2008
Monemvasia scoort een 9 uit 10, op basis van 12 reviews