Reviews over Lakonia

Geweldig hotel!

Marion Springer
    10-5-2017

Zeer goed hotel met vriendelijke mensen en een super service! Wij waren hier in mei 2017

Ze serveren geen diner maar in de directe omgeving is genoeg om naar toe te gaan. De kamers zijn zeer schoon en netjes elke dag krijg je schone lakens en handdoeken.

Schitterend gelegen

s_auceps
    16-7-2012

Hotel ligt wat afgelegen. Oogt bij aankomst gedateerd, maar is binnen en aan zeezijde buiten geheel gerenoveerd. Wat een schitterende plek met alle voorzieningen bij de hand. Wij waren in mei de enige gasten, dus het restaurant was nog niet open. Er werd alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. Voor de kamers kregen we een upgrade naar een mooie familiekamer met zeezicht. Het ontbijt was prima verzorgd.

Mooi zwembad met luxe ligbedden, mooie tuin met wat speeltoestellen voor de kinderen, kiezelstrand met ligbedden en parasols, tennisbaan, terras aan zee. Restaurant en bakker in de buurt. Auto is nodig om wat van de omgeving te zien.

Ideale plek om in alle rust met topservice en schitterende locatie te genieten van vakantie in Griekenland.

kan beter

dora
    11-6-2010

mooie locatie ;prachtig uitzicht ; maar de kamers en badkamer kunnen beter....

oud brood bij het ontbijt ; voor een hotel met deze uitstraling kan dit beter

Lakonia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 16 reviews