We hebben een aantal aanbieders voor Kyllini voor je op een rij gezet:

Reviews over Kyllini

Mooie plaats voor genieters

De Baets L,
    2-8-2012

Kyllini is een prachtige locatie aan de zee. Wie tot rust wil komen, is hier op de juiste plaats: weinig lawaai, fantastisch weer, warme zee met helder water, mogelijkheid om lange strandwandelingen te maken met de voetjes in het water en de zon op je huid (liefst 's ochtends, dan is het ideaal van temperatuur). Maar natuurlijk ligt deze idyllische plek niet vlak bij toeristische plaatsen: je moet een uur rijden naar de archeologische site van Olympia, drie uur naar Delphi, twintig minuten naar de minder bekende maar toch mooie opgravingen en het museum van Archaia Ilida.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Boot tocht van Zakynthos naar Kilini Port.

Hillie en Andries Heite,
    11-6-2010

Boot tocht van Vassilikos porto roma op Zakynthos naar Kilini Port op het vaste land enkele frequente bootverbindingen met het eiland Zakynthos. Van daar uit plus minus een uur met de trein naar Pirgos-Achaea en verder met bus Olympia bezoeken. Ten noorden van Pirgos vind je nog interessante ruines als Ilis (trainingscentrum voor de Olympische Spelen). Als je verder gaat bij Ilis kom je bij een van de grootste natuurlijke dammen van Europa, de Pindos dam. Zes kilometer ten zuiden van Kilini ligt het mooiste kasteel van de Peloponessos: Ilemoutsi (Clairmont) uit 1220. Vlakbij liggen de bekende warmwaterbronnen van Killini. Het water borrelt uit de grond met een temperatuur van 25,5 graden Celsius en wordt aanbevolen bij astma, reuma en huidziektes. Verder kun je bij het dorp Kaiafas 15 kilometer ten zuiden van Pirgos de beroemde mineraalwaterbronnen van Kaiafas bezoeken. Het water stroomt uit twee grotten en de bronnen zijn erg mooi om te zien.

Gereisd met partner in Tue Jun 01 1999 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Behalve dat de boten uit Zakynthos hier aankomen heeft te

Wisi,
    23-7-2007

Behalve dat de boten uit Zakynthos hier aankomen heeft Kyllini zelf weinig te betekenen. In de direkte omgeving is het Kastro leuk en zijn er een paar mooie wegen langs de kust. Als je van fijn-zand stranden houdt (wij niet zo), dan kom je hier ook aan je trekken. De directe omgeving landinwaarts (met de brommer verkend) viel ons tegen: vlak en saai. Het westen van Zakynthos (1 uur met de boot) is heel veel mooier. Je moet dan wel even zoeken naar een rustig plekje om te verblijven...

Gereisd anders in Mon Jul 23 2007 17:01:41 GMT+0000 (UTC)

Prachtige natuur, wondermooie zandstranden, eindelijk nog

m-s,
    14-7-2006

Prachtige natuur, wondermooie zandstranden, eindelijk nog een zee waar je in kan zwemmen. Vele archeologische sites welke nog niet zijn afgeschermd door plexi-glas. Nog het echte Griekenland.Géén toerisme. Spijtig van de grote afstanden !!!

Gereisd anders in juli 2006
Kyllini scoort een 6,8 uit 10, op basis van 10 reviews