We hebben een aantal aanbieders voor Koroni voor je op een rij gezet:

Reviews over Koroni

Ideaal!

dick de vries,
    5-7-2018

Pelagia is alles wat men nodig heeft voor een heerlijke ,rustige, en echt Griekse vakantie. Ligging aan een klein maar gezellig zandstrandje, met een kleine taverna , waar men heerlijk kunt lunchen. De eigenaar van Pelagia zorgt iedere dag voor je wijn en olijfolie voorraad. Ook is het stadje Koroni vlakbij met genoeg terasjes e.d.

Wij gaan zeker terug naar Pelagia!

Gereisd met partner in juni 2018

Prima hotel, ligt heerlijk centraal in het dorp.

Nico,
    6-6-2017

Eten was perfect, kosten nog moeite worden gespaard.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Heerlijke rustige plek

Nell,
    20-5-2017

Wat een heerlijke plek! Een heel ruim en superschoon appartement met een ruim terras voor en opzij en grandioos uitzicht op de zee, het haventje met vissersbootjes en het Taygos gebergte.

Nikos, de eigenaar is heel gastvrij en geen vraag is hem teveel. De keuken is ruim voorzien en het bed ligt prima. Alles is voorzien van horren.

In 5 minuten ben je in het centrum met winkeltjes, restaurants en 3 bakkertjes. Voor heel goed brood loop je voorbij het postkantoor voor de speeltuin rechts een steegje in. Het wordt gebakken waar je bij staat.

Gereisd met partner in mei 2017

Super, geweldig, fantastisch!

richard62,
    16-6-2016

Geweldig uitzicht, heerlijk rustig! De huisbaas, Nikos, is super gastvrij. Niets is teveel. Elke dag eigen wijn en olijfolie aangevuld! :) We zaten in nummer 4, het mooiste appartement. Eén minnetje is het strandje voor het appartement, dat is klein en zou (regelmatig) schoongemaakt moeten worden.

Gereisd met partner in mei 2016

Prachtig en mooi gelegen appartement

Frans ,
    19-7-2015

mooi groot en schoon appartement met goede bedden. Nikos de eigenaar doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken en is zeer behulpzaam. gratis rose en olijfolie dat wordt aangevuld als het op is. via touroperator geboekt maar door hen aan ons lot overgelaten, ze komen NIET langs. auto of scooter is er niet te huren. dat kan in Kalamata, 1 uur met de taxi of evt via hostess voor minimaal 4 dagen. het zand strand van Zaga Beach is heel mooi, maar kost wel wat inspanning om er te komen. 5 stijle trappen van een meter of 30 omhoog en aan de andere kant naar beneden. je moet goed ter been zijn! het eten in restautants vonden we erg vet, er wordt heel veel olijfolie gebruikt. we komen al 11 jaar in griekenland, maar op het laatst wisten we niet meer wat we moesten eten. personeel in restaurants is erg aardig en proberen je het naar de zin te maken. veel winkels zijn er niet, wel wat supermarktjes waar je de nodige dingen kunt kopen. Koroni viel ons een beetje tegen.

Gereisd met partner in juni 2015
Koroni scoort een 8,2 uit 10, op basis van 49 reviews