We hebben een aantal aanbieders voor Isthmia voor je op een rij gezet:

Reviews over Isthmia

Alles was perfect

Albertine V,
    3-6-2017

Heerlijk rustige omgeving. Mooie goed verzorgde tuin. Ideale uitvalbasis voor uitstappen zowel naar Athene als een deel van Peleponessos. Auto is wel noodzakelijk, maar hoteltaxi (busje) brengt je ook in de onmiddellijke omgeving (Korinthe, kanaal, Loutraki). Personeel en eigenaresse zeer vriendelijk en geven alle info met kennis van zaken, allen spreken vlot Frans en Engels. Eten is gevarieerd en lekker. Poetsen is prima. Pas nieuwe flat-screen-tv geïnstalleerd in alle kamers. Stelselmatig wordt er vernieuwd. Wifi ontvangst beste bij receptie, elders niet zo goed. De beste Illy-koffie in de lounge. Gratis; altijd kannetje water bij het eten, ligbedden, parasols, frigo, kluis. Langer op de kamer bij vertrek was geen probleem. Wij waren zeer tevreden en hebben een fijne vakantie gehad. Veel gezien.

Gereisd met partner in mei 2017

Best aardig

ilojem,
    19-8-2016

Best aardige camping voor een paar dagen. Sanitair wel wat verouderd, plekken afgeschermd met een heg, veel plekken met wat schaduw. Rustig wit keien strand bereikbaar door poort met code. Zeer schone heldere zee! Uitzicht in de verte of raffinaderij maar geen stank of geluidsoverlast ervan. 2 kleine restaurantjes om de hoek van de camping. 1 met alleen vis, 1 met van alles en nog wat. Toen wij er waren (midden juni 2016) was restaurant/bar op de camping nog gesloten.

Gereisd met partner in juni 2016

Leuk voor een paar dagen

Rob,
    18-3-2011

Aan de ingang van het kanaal van Korinthe gelegen. Kleine plaatsen met voldoende schaduw. Redelijk sanitair. Klein winkeltje en restaurantje met goede maaltijden. Direct aan een zandstrand met uitzicht op een raffinaderij, hier echter geen last van (het ziet er in het donker eigenlijk wel mooi uit). Ideaal voor een bezoek aan Korinthe en het kanaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Perfect voor gezin met tieners!

Sophie,
    29-7-2010

Prachtig uitzicht vanaf je balkon en vanuit de tuin op een baai en groene heuvels. Zwembad ligt in bloementuin en grenst aan de zee. Strandje waar je fijn kan snorkelen met ligstoelen en parasols. Wij waren er in juli en er werd heel veel sport en spel (volleybal, voetbal, ping pong) georganiseerd voor kinderen vanaf 8-18. Als ouder kan je overzien waar ze zijn en rustig lezen. Gemoedelijk, vriendelijk personeel, gemakkelijk contact met andere gasten uit heel Europa, prettige sfeer en ruimte voor privacy. Geen lawaai maar genoeg te doen. Eten heerlijk Grieks/Internationaal. Veel bezienswaardigheden op 1 uur afstand per auto. Wij zijn hier helemaal bijgekomen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Ligging camping goed om uitstapjes te maken.

Theo,
    18-7-2010

Deze camping ligt aan een kiezelstrand met een zeer schone zee. Op strand staan bomen voor schaduw. De camping is goed bereikbaar; ligt om een paar kilometer van de doorgaande wegen. De plaatsen van de camping zijn afgescheiden door heggen. De meeste plaatsen hebben voldoende schaduw. De plaatsen zijn niet echt groot maar het is geen probleem om bijzettentjes op een aparte plaats te zetten. Sanitair is niet echt geweldig maar er is altijd warm water. De camping is een prima uitvalsbasis om uitstapjes in de omgeving te maken: Epidaurus, Nafplio, kanaal van Korinthe, oud Korinthe, enz. Athene is met de trein in een uur bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010
Isthmia scoort een 8,1 uit 10, op basis van 3 reviews