We hebben een aantal aanbieders voor Gialova voor je op een rij gezet:

Reviews over Gialova

Geweldig!

Jolanda Hilbrands
    21-4-2019

Prachtige omgeving, gemoedelijk en leuk plaatsje. Alles op loopafstand, supermarkt, bakker, terrasjes, restaurants en strand. Accommodatie was goed met een heerlijk zwembad erbij. Wij hebben ons prima vermaakt en gaan dit jaar weer.

Gialova: rustig plaatsje aan de kust

Fam. Willemse
    15-6-2016

Boottochtje van 2 uur door de baai (3 stopplaatsen) 15 euro. Opstap in Pylos Ligbedden + parasol gratis bij Zoe (wel consumptie nemen) Waterval, niet ver van Huize Panos zeker bezoeken, wel met auto. Waterval Polilimnio, 20 km vanaf Gialova, vereist goede conditie en goede schoenen Bezoek aan Ancient Messina zeker de moeite waard (via weg richting Kalamata) Geweldig eten in restaurants aan de boulevard, o.a. Meandros, Italiaans rest.en Elia Auto in NL huren is veel goedkoper Wegen zijn redelijk, wees bedacht op slechte plekken in de weg. Neem altijd flesje water mee als je gaat wandelen. Voor kinderen is er niet zo veel te doen

Gereisd Met partner in juni 2016

Erg gezellig dorpje!

djeny derks
    20-7-2015

Voldoende eetgelegenheden met voldoende sfeer. Strand is op loop afstand. Erg mooi strand! Voldoende gelegenheden voor activiteiten (jong en oud). Op rij afstand voldoende plekken waar liefhebbers met de cultuur kunnen kennismaken.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beetje decadent

JeallerbestevriendinLia
    12-12-2014

Costa Navarino ligt nabij Gialova en is een soort all inclusive gebeuren voor de rich and famous. Dit straalt wat af op Gialova - luxe boetieks en gasten die met luxe taxibusjes heen en weer worden gereden tussen golfbanen en het verblijf. Je kunt het goed ontlopen, wat aan te bevelen is.

Gereisd Anders in oktober 2014

Een absolute aanrader!

Trees Krist
    26-10-2014

Gialova is een ontzettend gezellig badplaatsje met heerlijke stranden en gezellige terrasjes. Je kunt er heerlijk uit eten voor een nog heerlijker prijsje. Waar vindt je nog dat je niet eens hoeft te betalen voor een lekker strandbedje, nergens toch? Wij komen zeker terug in Gialova.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gialova scoort een 8,6 uit 10, op basis van 50 reviews