Finikounda en Methoni

We hebben een aantal aanbieders voor Finikounda en Methoni voor je op een rij gezet:

vakanties Finikounda en Methoni

Reviews over Finikounda en Methoni

Schitterend gebied !

Eugène en Marjan
    11-7-2018

Schitterende omgeving met mooie vergezichten en mooie natuur. Als je van relaxen houd dan moet je hier wezen, wat een rust hier. Methoni bekend om zijn mooie Venitiaans fort is uiteraard een bezichtiging waard. Finikounda is zeer gezellig en de restaurants liggen aan het water, wat wil een mens nog meer. Eten bij Dyonisos , maar eigenlijk is het allemaal erg goed en met liefde gemaakt. Erg schoon gebied en weinig vervuiling.

Leuke kleine plaats!

Thea
    14-6-2015

Leuke plaats met veel restaurantjes ! Kindvriendelijk strand, maar de zee wordt snel diep. Wij waren in Juni, maar was nog erg stil! Volgens de bevolking begon de drukte half Juli. Voor rustzoekers nu dus ideaal. Mooi strand, geen golven. Bus verbinding slechts drie keer per dag naar Methoni.

Gereisd Met partner in Sun May 31 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

ed van der Linden
    15-10-2014

Zeer geschikt om vanuit vele uitstapjes te maken.Voor kinderen bij het huis weinig te beleven. De dorpjes in de omgeving zijn heel gezellig om te bezoeken met voldoende gezellige restaurantjes en evt. winkeltjes. Steeds meer mensen spreken engels evt. duits.Dd stranden zijn super en lopen heel geleidelijk af.(kindvriendelijk)

Gereisd Met partner in september 2014

Fijne omgeving voor rustige zon en strand vakantie

danny_3
    12-8-2014

Finikounda is een klein plaatsje aan de kust. De kuststraat met aan beide kanten restaurants en toeristshops maakt het tot het meest toeristische plaatsje in de omgeving. Je kan er prima voor weinig geld eten aan het strand en het is er gezellig.

Niet ver van FInikounda vind je mooie stranden aan blauw/groene zee. Een auto is een must in deze omgeving en moet je zeker gebruiken voor een rit naar Pylos en Methoni. Ook hier kleinschalig toerisme en gezelligheid.

In het achterland liggen verborgen schoonheden binnen een uur rijden. Het is twee uur rijden naar Olympia.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt super

Bart Janzen
    21-8-2013

Methoni is een klein dorpje met heel veel mogelijkheden om lekker te eten tegen een zeer leuke prijs. mensen zijn vriendelijk en gastvrij. We zijn er al meer geweest en gaan zeker terug, echt heel erg leuk.

Gereisd Met partner in augustus 2013
Finikounda en Methoni scoort een 9,7 uit 10, op basis van 39 reviews